nee onder het kussen, want teun verheugde zich op een blowjob want dat leverde het hem op, zoiets staat me nog bij, mannen ik snap dat allemaal nietquote:Op maandag 13 september 2010 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onder het bed, schat. Even 5 postjes terug lezen
Dit was jij in bitch-modus? Dat valt zwáár tegen, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef Toverheks het volgende:
zo nu ga ik weer over naar gewoon Gezellig doen hoor pppfftttt valt allemaal niet mee de bitch uit te hangen
ok, jij wintquote:
ik zit nu bij DWDD en dan ga ik over naar HS en dan HB en zijn ZVBV.quote:Op maandag 13 september 2010 20:17 schreef Laysa het volgende:
Ik ga zo BNTM kijken....(Benulux Next Top Model, Heksie)
oh ik kan het best, maar niet tegen Teun, Teun vind ik lief dus zal nooit heel erg tekeer tegen hem gaanquote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit was jij in bitch-modus? Dat valt zwáár tegen, kan ik je vertellen.
Ik weet niet of ik fans ga kijkenquote:Op maandag 13 september 2010 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zit nu bij DWDD en dan ga ik over naar HS en dan HB en zijn ZVBV.en daar na Fans op SBS niet vergeten he laysa.
veel plezier bij DDekkers
Echt geweldig leuk!! Heb zlfs Manneke Pis gezien, wat een pisventje zeg! En ze hadden hem nog 1 of ander achterlijk pakje aangedaan ookquote:Op maandag 13 september 2010 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey Spuitje, heb je lekkere dagen gehad??/
quote:
Het oh oh cherso van de maandagavond.quote:
Goed, dan kijk ik dat niet want ik ben geen pauper.quote:Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het oh oh cherso van de maandagavond.
Berlijn.quote:Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef spuitje het volgende:
Alhoewel.....................vnd Brussel niet echt meevallen, volgende keer toch maar een andere stedentrip. Iemand nog een leuk idee? En nee, niet Parijs, daar ben ik vaak zat geweest inmiddels
Vrouwen die een cadeautje nodig hebben voor een blowjob.quote:Op maandag 13 september 2010 20:15 schreef Toverheks het volgende:
nee onder het kussen, want teun verheugde zich op een blowjob want dat leverde het hem op, zoiets staat me nog bij, mannen ik snap dat allemaal nietduur luchtje geven en dan hopen dat je lekker terug verwend wordt echt zal wel aan mij liggen.
"Hoeren" is de term die je zoekt.quote:Op maandag 13 september 2010 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vrouwen die een cadeautje nodig hebben voor een blowjob.
Hihi, "slikken" in Teun contextquote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
Zo, is Teun z'n pillen aan het slikken?
quote:Op maandag 13 september 2010 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hihi, "slikken" in Teun context
PR. Project Runway. Met Tim -make it work-Gunn.quote:Op maandag 13 september 2010 20:47 schreef Marrije het volgende:
Project Catwalk.
Noek en Cc begrijpen dat natuurlijk meteen!
Die zit buiten bij het vuur te glunderen dat ie iedereen enorm op zijn en haar nummer heeft gezet.quote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
Zo, is Teun z'n pillen aan het slikken?
Toch een ruim kwartier volgehouden ook, die "harde aanpak".quote:Op maandag 13 september 2010 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zit buiten bij het vuur te glunderen dat ie iedereen enorm op zijn en haar nummer heeft gezet.
De Teunfan? Met Saab?quote:Op maandag 13 september 2010 21:00 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een fan komt er trouwens vandaag aan bod?
Nee, dat programma wil ik niet zien als het ook maar een béétje niveau "Oh Oh Cherso" heeft. Ik heb al weinig hoop voor de mensheid en dat laatste beetje wil ik nog even niet vanaf.quote:Op maandag 13 september 2010 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ian dat programma wil je zien hoor, prachtig!
Ik vind het leuker dan oh oh cherso, maar als je er zo over denkt kan je beter niet kijken nee.quote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, dat programma wil ik niet zien als het ook maar een béétje niveau "Oh Oh Cherso" heeft. Ik heb al weinig hoop voor de mensheid en dat laatste beetje wil ik nog even niet vanaf.
quote:Op maandag 13 september 2010 20:29 schreef spuitje het volgende:
Alhoewel.....................vnd Brussel niet echt meevallen, volgende keer toch maar een andere stedentrip. Iemand nog een leuk idee? En nee, niet Parijs, daar ben ik vaak zat geweest inmiddels
Je kijkt beide programma's?quote:Op maandag 13 september 2010 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het leuker dan oh oh cherso, maar als je er zo over denkt kan je beter niet kijken nee.
quote:
van grad damequote:Op maandag 13 september 2010 21:00 schreef Copycat het volgende:
Wat voor een fan komt er trouwens vandaag aan bod?
Ja natuurlijk! Ik ben gek op paupertv.quote:
PC, zo staat het in de gidsquote:Op maandag 13 september 2010 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
PR. Project Runway. Met Tim -make it work-Gunn.
Leuk! Op maandag het vorige seizoen en vrijdags via YT het laatste.
Moeten we echt alles gaan voorkauwen?quote:
Simpelweg de tijd intypen had je minder aanslagen gekost.quote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moeten we echt alles gaan voorkauwen?
oke Liesje, ja was ff inkomen maar denk dat het wel een goeie serie is.quote:Op maandag 13 september 2010 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Ik ben gek op paupertv.
Oh en heksje, bedankt vanmiddag voor die link naar die nieuwe serie, Penoze, vond het erg leuk om te zien.
10 uur op SBS maar eerst ff Ned. 3 Hugo borst en zijn zaalvoetbalvriendjes wat het is weet ik ook nog niet begint zo.quote:
quote:
Okee, wanneer is David Mitchell weer 's te gast bij een panel show en wanneer kan ik dat bekijken?quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Toverheks het volgende:echt Teun is van wat voor weer wordt het vandaag en ik ben de prog. Gids van tv en uitzendinggemist
Rijmt ook nog
Dankjewel, mevrouw.quote:Op maandag 13 september 2010 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gelieve geen u te zeggen.
Graag gedaan.
kkkkssssstttt San, hier mag dat niet neergezet worden, hij die man dus heeft een eigen topic.quote:
ik typ nu normaal zow goed??quote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Probeer 's normaal te typen zoals de grote mensen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |