Toen zat ik pas een jaar op FOK!quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:52 schreef Bravebart het volgende:
2003, wooooooow, toen zat ik nog in de buggy
What is our vector victor?quote:
Haha en dan een plaat van Mister Mister op de achtergrondquote:Op zondag 12 december 2010 11:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
What is our vector victor?
This is captain over over
Dokter dokter had ook in die film gemoeten!
quote:Update: Naar nu bevestigd is zit theater de Veste achter het mysterie van de rode blokken in Delft. e.e.a zou samenhangen met het 15-jarig jubileum van het theater. Toegeven, ze hebben ons lange tijd bezig gehouden met de blokjes. Dankzij recherche werk van Coen van Kranenburg van het AD is alles opgelost
http://district8.net/het-(...)blokjes-deel-ii.html
Ik oooooookquote:Op zondag 12 december 2010 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even nog over de rode blokjes, ze schijnen niet van Dirk te komen, maar van Theater de Veste, die blijkbaar hun 15jarige bestaan vieren.. (Ik heb daar in de kleine zaal gespeeld toen ik 10 was en er nog een kleine zaal was. Het theater was toen net open. Wat vliegt de tijd!)
[..]
Wat deed jij dan?quote:Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik oooooook
Uuh nee, ik in de grote zaal trouwens
Volgens mij speelde ik viool of keyboardquote:
Jawel hoor!quote:Op zaterdag 18 december 2010 04:08 schreef mascara-klodder het volgende:
is er gewoon niemand wakkerIk kan niet slapen
WOP WOP WOP WOP WOP WOPWOP WOP WOP WOP. WOP.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |