Zal even kijken of ik wat moois kan maken met mn iphone. Er zitten wel ranzige zweetplekken bij mn kuiten van een flink avondje feestenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Heb je misschien ook foto's?
Muah ligt een beetje aan de persoon en levenstijl.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
Bullshit, Nudie is een van de slechtst ge-dye-ede (ja, dat zuig ik zo even uit mijn duim) denims die er zijn. Met 6 maanden boek je al prachtige resultaten, sterker nog... Je kan high contrast fades krijgen na al een maandje of drie als je ze hard draagt. Op MyNudies.com staan voldoende afgeragde Nudie's, sommigen hebben er nog geen 3 maanden draagtijd opzitten.
SJDBC heb ik heel vaak bij de m@w zien liggen. Voor de rest weet ik geen fysieke shops.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef IJST het volgende:
Zal hier ook maar eens posten na meer als 2 jaar al een dry slim jim fan te zijn! Heb een SJDJ en een SJDEE. De DJ is inmiddels 3x gewassen en enorm gefaded en geleefd, de DEE na meer als een jaar nog steeds niet gewassen en voorlopig nog niet van plan ook. Zal morgen wel pics plaatsen mocht er behoefte aan zijn.
Iemand trouwens een idee waar ze SJ Dry Black Coated verkopen? Degene die ik tegenkom zijn allemaal TF, maar die vind ik niet lekker zitten.
Ik ook vorig jaar maar toen had ik niet genoeg centjes (arme student) en toen ik eenmaal weer centjes genoeg had, hadden ze hem niet meer want zo wist een medewerker mij te vertellen, het was een winter model. En nu heb ik dus heel braaf zitten wachten tot de winter mode weer kwam maar tot nu toe nergens succes gehad.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
SJDBC heb ik heel vaak bij de m@w zien liggen. Voor de rest weet ik geen fysieke shops.
Dan weet ik het ook niet meer. Ik heb mijn TFDBC in augustus gekocht dus zo'n 'winter' model vond ik em ook al niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:40 schreef IJST het volgende:
[..]
Ik ook vorig jaar maar toen had ik niet genoeg centjes (arme student) en toen ik eenmaal weer centjes genoeg had, hadden ze hem niet meer want zo wist een medewerker mij te vertellen, het was een winter model. En nu heb ik dus heel braaf zitten wachten tot de winter mode weer kwam maar tot nu toe nergens succes gehad.
Eerst even snel indragen. Kreeg em in de winkel net niet dicht tenzij ik em optrok en m'n buik inhield. Inmiddels is ie al een beetje uitgerekt. Wil deze iets losser hebben dan m'n RR's.quote:Op vrijdag 19 november 2010 19:33 schreef bokkepoot het volgende:
Fitpics?
Ik ben wel benieuwd naar die red selvage..
Nice! Hoe is een AJ tegenover een SJ eigenlijk?quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:37 schreef don-diablo het volgende:
As requested:
[ afbeelding ]
En om de selvage lining even te showen:
[ afbeelding ]
(hardloop pose)
Heb nog geen foto's van de rivets ets.
Thnx!quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:50 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Nice! Hoe is een AJ tegenover een SJ eigenlijk?
Ah ok, dan ga ik toch voor een SJ. Vind alleen de omslag van een selvage een stuk mooier.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Thnx!De broekspijpen zijn beduidend ruimer en de waist is een fractie ruimer naar mijn gevoel.
Ik heb 2 SJ's en daar ben ik een beetje op uitgekeken. Jammer ook dat ze relatief snel scheuren rond het kruis en de dubbele stiksels aan de buitenkant vind ik ook niet meer zo. De omslag is idd beduidend mooier, maar als je een maat kleiner neemt kun je volgens mij wel een beetje een SJ fit krijgen.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:45 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Ah ok, dan ga ik toch voor een SJ. Vind alleen de omslag van een selvage een stuk mooier.
Goeie fitquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:37 schreef don-diablo het volgende:
As requested:
[ afbeelding ]
En om de selvage lining even te showen:
[ afbeelding ]
(hardloop pose)
Heb nog geen foto's van de rivets ets.
Thnx, hij is nog iets te strak op dit moment dus nog even wat losser krijgen rond mn waist en de whiskers rond het kruis moeten nog iets beter vormen omdat de zakken nog heel stug zijn.quote:
Die dubbele stiksels maakt me niet zoveel uit, vind het allebei wel mooi. Alleen het kruis is kut ja, helemaal als je de broek wat lager op je heupen draagt.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb 2 SJ's en daar ben ik een beetje op uitgekeken. Jammer ook dat ze relatief snel scheuren rond het kruis en de dubbele stiksels aan de buitenkant vind ik ook niet meer zo. De omslag is idd beduidend mooier, maar als je een maat kleiner neemt kun je volgens mij wel een beetje een SJ fit krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |