quote:Alsie z'n trui er wat meer over draagt kan het prima zonder riem hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef bokkepoot het volgende:
Die is nice..
Goeie fit... maar draag alsjeblieft een riem
quote:Ik heb 'm gisteren besteld. Las al dat ie niet snel fade, wat wel spijtig is, maar in dat geval ga ik 'm ook aantrekken naar m'n werk en uitgaan etc.Op woensdag 27 oktober 2010 23:19 schreef don-diablo het volgende:
M'n TFDS fade wel erg langzaam zeg..
quote:Average Joe used seagreen..Op donderdag 28 oktober 2010 12:00 schreef Pollore het volgende:
Mag ik vragen welk model nudie dat is stef040? Die laatste die je op pagina 5 hebt gezet.
quote:Ok, thanks, hij stinkt namelijk.. :pOp donderdag 28 oktober 2010 16:36 schreef bokkepoot het volgende:
Als er dry in de naam staat dan mag het niet..
bijv Slim jim Dry black...
De dark crinkle is gewoon een prewash dus die mag je wel "gewoon" wassen
quote:Mijne begint nu pas een beetje, heb em begin mei gekocht en behoorlijk veel gedragenOp woensdag 27 oktober 2010 23:19 schreef don-diablo het volgende:
M'n TFDS fade wel erg langzaam zeg..
quote:Mijn SJDS is van week 22 en is al behoorlijk gefade!Op donderdag 28 oktober 2010 21:48 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Mijne begint nu pas een beetje, heb em begin mei gekocht en behoorlijk veel gedragen
quote:Ik heb de mijne sinds augustus toch wel heel veel gedragen en alleen bij de linkerknie is een kleine plek omdat ik m'n rechtervoet er altijd op heb. Het langzame proces vind ik niet zo super erg, vind de donkere kleur nog goed te doen.Op donderdag 28 oktober 2010 21:48 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Mijne begint nu pas een beetje, heb em begin mei gekocht en behoorlijk veel gedragen
APCquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:21 schreef Seam het volgende:
Wat zijn trouwens andere mooie merken waar ze dry jeans hebben?
Helemaal overheen gelezen dat is wel klote ja..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind het alleen zo kut dat de GT mini broekzakken heeft.past amper m'n telefoon in.
APC vind ik maar niksquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
APC
Btw, alweer vier dagen terug een TFDS gekocht via de Nudie online store. UPS tracecode gekregen, maar die werkt al drie dagen niet.Iemand ervaringen met of dit vaker gebeurt daar?
Heb ze maar even gemaild voor de zekerheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |