Vandaar dat het kruis zo snel open ligt bij jouquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:49 schreef JAY-T het volgende:
Bij mijn SJDJ heb ik het idd ook, en bij de twee RRDS'en die ik heb ligt echt het halfe kruis openEen ervan is echt afgeschreven en de ander laat ik misschien nog repareren, die heb ik in totaal ook maar een maand of 8 gedragen..
Ik heb voor beide overigens niet de retail prijs betaalt (de een kostte me 100 euro en de ander 60) dus dat verzacht de pijn wel een beetje
Ach wel nee joh.. Gewoon dagelijks even luchten of laten stomen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:29 schreef stef040 het volgende:
Binnenkort mijn Slim jim maar eens wassen, stinkt echt nu.
Zit nog niet aan de 6 maanden maar zo doe ik hem niet meer aan naar school.
Van mij alleen als er soms wat over gemorst wordt en voor het rookverbod soms heel erg naar rook, maar zelfs dat krijg je er wel uit.quote:
Als ik die voorkant zo zie zou ik persoonlijk nog even wachten. De whiskers zijn er nog niet helemaal in gevormd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:45 schreef AskBrad het volgende:
Die van mij begint, als ik hem een week of 4 achtereen aan heb, naar kippenvoer te ruiken
Dit is m'n SJOD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ready for a wash of wachten?
Resultaat zal je dan tegenvallen.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:39 schreef AskBrad het volgende:
ok, dan ga ik nog even wachten...
Hoewel ik wel steeds meer de nijging krijg om hem te wassen, gewoon omdat ik het resultaat wil zien
Hoezo tegenvallen?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Resultaat zal je dan tegenvallen.Maar then again ik weet niet waar je voor gaat?
Ik heb de mijne een maand en zie ook nog niks. Honeycombs en whiskers zijn goed op weg om te vormen.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:16 schreef Bafrokapper het volgende:
Kheb mijn TFDS nu ongeveer 6 maanden, waarvan ik hem 4 maanden gedragen heb. Faden wil hij helaas nog niet echt.
whiskers?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb de mijne een maand en zie ook nog niks. Honeycombs en whiskers zijn goed op weg om te vormen.
Iemand?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:40 schreef stef040 het volgende:
Een Organic dry Ecru Embo word na het wassen minder licht van kleur dan een normale dry?
Ik wist niet dat er verschil was, dacht dat Organic dry Ecru Embo, de enige dry was (niet black of grey dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |