Klopt, helaas denkt niet iedereen er zo over. Als je al een mening hebt, breng die dan normaal en eventueel met ondersteunende argumenten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:13 schreef M1stral het volgende:
[..]
En dan nog, het feit dat jij geen Levi's draagt of gedragen hebt, is toch geheel jouw keuze?
Absoluut alleen vind ik het jammer dat het merendeel toch allemaal nudie is.quote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef M1stral het volgende:
[..]
Overigens vind ik het Jeans topic hier op Fok toch ook best Die-hard en dedicated
Da's een leuke prijs voor zo'n broek. Gewoon lekker veel dragen, niet wassen, eens in de 2-3 weken een dagje buiten hangen op een koude en/of mistige dag, is ie zo weer fris.quote:Op zondag 5 december 2010 15:03 schreef HenkXL het volgende:
Heb ook een keer een Nudie Slim Jim dry gehaald, 50euro bij de MAW
Eens kijken hoelang ik volhoud zonder te wassen
Ben benieuwd.. Heb eigenlijk alleen s'avonds een paar uurtjes en in het weekend een spijkerbroek aan. Gaat daarom wel erg lang duren denk ik, maar ja we zullen het zien!quote:Op zondag 5 december 2010 18:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Da's een leuke prijs voor zo'n broek. Gewoon lekker veel dragen, niet wassen, eens in de 2-3 weken een dagje buiten hangen op een koude en/of mistige dag, is ie zo weer fris.
Is een beetje afhankelijk van welke Dry je hebt, sommige faden sneller dan andere. Als je de broek elke avond 3 - 4 uurtjes draagt, en de hele dag in het weekend, dan gaat het nog wel redelijk snel. Wissel je ook nog eens vaak van broek, dan gaat het wel langer duren ja.quote:Op zondag 5 december 2010 19:53 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. Heb eigenlijk alleen s'avonds een paar uurtjes en in het weekend een spijkerbroek aan. Gaat daarom wel erg lang duren denk ik, maar ja we zullen het zien!
Oeh very nice! SS zit best lekker. Heb er zelf ook nog eentje die ik zo nu en dan nog steeds draag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:40 schreef bokkepoot het volgende:
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)DME:B:EOIBSA:US:1123
35 euro incl verzenden...
Helemaal straight met meer ruimte rond de knieën. Grootste knee opening van de drie is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:37 schreef bokkepoot het volgende:
Thanks
Hoe zit een SS eigenlijk vergeleken met RR of een AJ?
Strak, of te strak? Nudie stretcht nogal wat. 1,5 inch is geen uitzondering.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef HenkXL het volgende:
De tering heb m'n nudie binnen, wat zit die shit strak.. Heb hem gelijk weer teruggestuurd.. normaal pas ik makkelijk in een 32 maar bij deze no way!
Van allerlei merken, Gay-star, replay, H&M etc.. Diesel heb ik 31.quote:
Blijft een goede fit hebben de SSquote:Op woensdag 29 december 2010 12:35 schreef bokkepoot het volgende:
Net binnen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Selvage![]()
[ link | afbeelding ]
Nudie Straight Sven dry black selvage.
Fitpics
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:35 schreef bokkepoot het volgende:
Net binnen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Selvage![]()
[ link | afbeelding ]
Nudie Straight Sven dry black selvage.
Fitpics
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja wat dat betreft is nudie slecht bezig, ze hebben de Even steven ook al gestopt en ik hoor geruchten dat ze dat ook al willen gaan doen met de Regular Alf.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Blijft een goede fit hebben de SSjammer dat ie er niet meer is.
Thanks.. de cut lijkt mij eerlijk gezegt ook wel wat voor jou omdat de rise wel lager zit als een AJ Terwijl de rest redelijk hetzelfde isquote:
Zijn ze nog verkrijgbaar dan? Omdat diablo net opmerkte van niet.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Thanks.. de cut lijkt mij eerlijk gezegt ook wel wat voor jou omdat de rise wel lager zit als een AJ Terwijl de rest redelijk hetzelfde is
Nee ze zijn niet meer verkrijgbaar, maar als je verkoop fora/ebay in de gaten houdt gaan ze soms voor leuke prijzen weg.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:07 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Zijn ze nog verkrijgbaar dan? Omdat diablo net opmerkte van niet.
Da's inderdaad leuk. Tips welke fora ik het beste in de gaten kan houden?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:32 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee ze zijn niet meer verkrijgbaar, maar als je verkoop fora/ebay in de gaten houdt gaan ze soms voor leuke prijzen weg.
Mijnes was bijv 35 incl verzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |