Ja maar het stond op de site van gossip girl, als livestream? En die camera was dan wss ook van gossip girl.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze wisten dat die Juliette aan het kutten was en wilden dat aantonen, daarom hadden ze een filmpje opgenomen.
Heb geen geluid op mijn werk maar gezien hetquote:Op donderdag 30 september 2010 10:19 schreef Burdie het volgende:
Eva heeft idd iets te verbergen, in de preview voor volgende week wordt (helaas) al verklapt wat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus TV.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope... maar ja smsen vanuit de gevangenis... dat is wel weer vreemd! Of hij is inmiddels uit de gevangenis.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
We weten toch niet wie die dude in de gevangenis van vorige week is? Ik neem wel aan dat dat Ben is, maar meer weten we niet he? Just checking!
Ik denk dat Eva er gewoon genoeg van had van 't wereldje daar. Zo'n persoon is ze niet en ze is niet "gedwongen" in die wereld zoals Dan en Vanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:03 schreef annoh het volgende:
Ik vond dat Eva wel even wat meer had mogen tegensputteren. Beetje raar zo toch?
Blij dat ze weg is, I like bad Chuckquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:03 schreef annoh het volgende:
Ik vond dat Eva wel even wat meer had mogen tegensputteren. Beetje raar zo toch?
Kun jij mij van die onderste een link sturen in grote versie?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:24 schreef Tegan het volgende:
Zo, ik ben eindelijk bij, dus ik kan eindelijk dit topic lezen.
Dit is momenteel mijn wallpaper (een grotere versie dan).
[ afbeelding ]
Hoewel deze ook wel mooi is.
[ afbeelding ]
quote:
Dat jurkje ja, ook gewoon eens wat stof om het lijf!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:10 schreef Markeerstift het volgende:
Nou weet ik waar ik Ben van ken! Army wives! Van mij mag ie blijven![]()
En Serena had een heel mooi jurkje aan naar dat feest.
AARON TVEITquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:37 schreef Starlie het volgende:
Die man die Serena telkens bij de taxi's tegenkomt lijkt wel ontzettend veel op die neef van Nate waar ze eerst iets mee had... Kan even niet meer op zijn naam komen... maar jullie weten vast wel wie ik bedoel. Ik was dacht eerst dat hij het was...
Gossip Girl is leuk maar af en toe vind ik al die drama iets te...
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zouden ze toch weer bij elkaar komen? stiekem blijf ik dat wel hopen
Huh, wie speelt hij daar dan in? Ik had ook wel het idee dat ik hem ken maar ook na jouw tip zegt het me nog helemaal niets!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:10 schreef Markeerstift het volgende:
Nou weet ik waar ik Ben van ken! Army wives! Van mij mag ie blijven![]()
En Serena had een heel mooi jurkje aan naar dat feest.
Ik dacht dat ik hem herkende van desperate housewives!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Huh, wie speelt hij daar dan in? Ik had ook wel het idee dat ik hem ken maar ook na jouw tip zegt het me nog helemaal niets!
Volgens mij wel als de zoon van Rex die ineens bij Bree voor de deur stond.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:24 schreef Debsterr het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1964247/ hij heeft idd in Army Wives meegespeeld. En is die taxi jongen van Serena niet ook in Desperate Housewives te zien geweest?
So truequote:• There is absolutely no way in the world anyone at that party would have believed Juliet over Vanessa, no matter how bad it looked. Juliet is a shady newcomer in business casual who reeks of TJ Maxx who just last week attempted to undermine Serena and Blair in front of everyone using Gossip Girl. With the exception of the Nate-Jenny letter interception of a few seasons ago, Vanessa is as honest and contains fewer bad-for-you secrets than a cup of unsweetened granola. There's no contest, this is a farce. Minus 20.
Jaaa klopt daar ken ik hem dus van!!! Vind hem hier wel leuker en lekkerder dan in Desperate Housewivesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:24 schreef Debsterr het volgende:
En is die taxi jongen van Serena niet ook in Desperate Housewives te zien geweest?
Ja dat Serena Julieslet geloofde ipv Vanessa dat viel me wel tegen (zelfde geldt voor Dan)... Dacht echt *zucht* die domme doos trapt ook overal in met haar grote bruine onschuldige bambi ogen... Dat verhaal van de naïve Serena kennen we nu inmiddels wel...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:29 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Recap:
http://nymag.com/daily/en(...)ap_i_almost_for.html
[..]
So true![]()
Hmm, het zegt me nog steeds niets. Maar die taxi jongen was er volgens mij in DH vandoor gegaan met Bree's bedrijf inderdaad. Dat nieuwkomers mysterie is in ieder geval opgelost!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:24 schreef Debsterr het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1964247/ hij heeft idd in Army Wives meegespeeld. En is die taxi jongen van Serena niet ook in Desperate Housewives te zien geweest?
Jaaaaa die ja! En ik kon 'm maar niet vinden op IMDBquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hmm, het zegt me nog steeds niets. Maar die taxi jongen was er volgens mij in DH vandoor gegaan met Bree's bedrijf inderdaad. Dat nieuwkomers mysterie is in ieder geval opgelost!
Herhaling (ook van 90210), volgende week een nieuwe met daarin de terugkeer van Taylor Momsen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |