abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86707147
Vanessa en Dan zijn redelijk leuk samen, ook nieuw :o Maar die verhaallijnen, 't gaat weer helemaal nergens over. Ben eigenlijk voornamelijk benieuwd naar Chuck
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_86708331
Oh een Gossip Girl topic O+
Ik kijk niet zoveel GG. Alleen wanneer het op net5 komt. O+
pi_86708913
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:18 schreef koekii het volgende:
Oh een Gossip Girl topic O+
Ik kijk niet zoveel GG. Alleen wanneer het op net5 komt. O+
moet je niet in dit topic zijn, maar in 't NL topic. Anders kan 't zijn dat je spoilers leest
pi_86709262
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef zquing het volgende:

[..]

moet je niet in dit topic zijn, maar in 't NL topic. Anders kan 't zijn dat je spoilers leest
Bedankt
  woensdag 22 september 2010 @ 17:22:01 #80
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_86717633
Vanessa zag er trouwens beetje anders uit had ik het idee.

Best hot moet ik zeggen :)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_86735872
quote:
Op woensdag 22 september 2010 17:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Vanessa zag er trouwens beetje anders uit had ik het idee.

Best hot moet ik zeggen :)
Vond ik eigenlijk ook wel
pi_86826927
Leuke aflevering! Zeker omdat Serena aan het eind alleen was! :P

Mooie scene dat Blair in die prachtige jurk over het station rent en dat nieuwe meisje vraagt wie zij is. Scene tussen Blair en Chuck was ook *;
pi_86864014
Adored it!! *ja nu pas gezien, slecht*
pi_86873324
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat een geweldige aflevering, echt! _O_

Chuck en Blair O+

Nate's ontwikkelde vriendschap met Dan en die ontmoeting met Serena waarin ze terugkwam..haar hele omgeving veranderd :P

Dat muziekje op het laatst, echt een leuk muziekje! *O*

Blair sowieso deze aflevering _O_ _O_ assepoester achtig haar schoen achterlatend :D

Goeie ep :Y
pi_86873441
De tweede aflevering was idd geweldig. Eerste was maar niets.
pi_86930409
Vanmiddag om half 5 kijken!!!
Be brave. Be kind.
pi_86934875
Nou ja, de mystery dude lijkt iig wel op Carter, maar blijkbaar dus de verloren geraakte broer van Serena of zo? :')

Beetje rommelige episode, vorige week was beter. :)

Wel bizar nu weer dat verhaal met die baby, is er met 3 episodes weer helemaal uitgeschreven, want Georgina gaat nu vrolijk weer naar huis of zo... Hoe nutteloos, paar afleveringen stress erom en nou ja, enige effect is dat Dan en Vanessa samen gaan wonen... :')
Jack does it in real time...
pi_86936463
Leuke aflevering :)

Verhaallijn van Serena en Blair vond ik best wel vermakelijk, en wel leuk uitgewerkt :D
Die mystery-dude is me nog wel een raadsel..lijkt op Carter maar is hem dus niet. Compleet nieuw personage, benieuwd wat zijn probleem is :P

En ik t gevoel alsof die Eva iets te verbergen heeft...dat gevoel kreeg ik pas toen ze haar tas weer uitpakte in een van de laatste scenes..

En Eric *O* :P
pi_86939928
waarom kom ik ook in dit topic als ik de aflevering nog niet gezien heb ;(
pi_86940362
Ik herkende die dude in de gevangenis wel! Maar ik weet niet meer waarvan. Dat moet wel een andere serie zijn geweest?
pi_86950439
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuke aflevering :)

Verhaallijn van Serena en Blair vond ik best wel vermakelijk, en wel leuk uitgewerkt :D
Die mystery-dude is me nog wel een raadsel..lijkt op Carter maar is hem dus niet. Compleet nieuw personage, benieuwd wat zijn probleem is :P

En ik t gevoel alsof die Eva iets te verbergen heeft...dat gevoel kreeg ik pas toen ze haar tas weer uitpakte in een van de laatste scenes..

En Eric *O* :P
Dat gevoel kreeg ik ook, maar aan de andere kant misschien ook wel helemaal niet, is het meer zoiets van dat ze moet wennen daar..
pi_86956346
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat gevoel kreeg ik ook, maar aan de andere kant misschien ook wel helemaal niet, is het meer zoiets van dat ze moet wennen daar..
Dat dacht ik, toen ik die scene zag. Het is natuurlijk wel een compleet andere wereld waar ze in terecht komt. Ben verder benieuwd naar Dan en Van, vind ze nu wel leuk samen.

Eva en Nate vind ik maar stom
pi_86957054
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:16 schreef DeeBee het volgende:
Nou ja, de mystery dude lijkt iig wel op Carter, maar blijkbaar dus de verloren geraakte broer van Serena of zo? :')

Beetje rommelige episode, vorige week was beter. :)

Wel bizar nu weer dat verhaal met die baby, is er met 3 episodes weer helemaal uitgeschreven, want Georgina gaat nu vrolijk weer naar huis of zo... Hoe nutteloos, paar afleveringen stress erom en nou ja, enige effect is dat Dan en Vanessa samen gaan wonen... :')
Denk dat Dan nog gaat vechten voor Milo, tenslotte is er een document waarop staat dat hij wèl de vader is. Die Eva, die zal ook echt wel weer een dubbele agenda hebben hoor, waarom neemt zij zomaar een vreemde in huis die neergeschoten is en kan ze ineens mee naar NY?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_86959622
wel vreemd allemaal....ik verheug me zo om te kijken jammer genoeg heeft mijn 1.5 jarig zoontje mijn usb stickje verstopt :(
ik vind Chuck trouwens een griezel....
pi_86962037
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Denk dat Dan nog gaat vechten voor Milo, tenslotte is er een document waarop staat dat hij wèl de vader is. Die Eva, die zal ook echt wel weer een dubbele agenda hebben hoor, waarom neemt zij zomaar een vreemde in huis die neergeschoten is en kan ze ineens mee naar NY?
Zoiets kan gewoon, want hij is Chuck Bass :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:44:15 #96
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_86962508
Serena ziet er wel erg goed uit moet ik zeggen!! En Chuck ziet er in zijn "sloeber" kleding beter uit dan in die apenpakkies van hem!

Denk dat Eva zo "vreemd" keek toen ze met haar tas bezig was omdat het wat onwennig is allemaal... je zag haar denken: hoor ik hier wel thuis... Hopelijk blijft ze zo zachtaardig.
pi_86964767
Dat stukje met Serena en Blair was leuk. :D

Rufus en Eric. :N
pi_86967052
Nieuwe ep nog niet gezien. Maar ik zag net wel even de kijkcijfers en ik vrees dat het binnenkort over is. 1,7 miljoen en dalende, is echt te weinig volgens mij. Of valt het wel mee? Voorgaande seizoenen zaten altijd wel boven de 2 a 3
pi_86971391
Ik ben benieuwd wie die nieuwe gast is.

Prachtige jurk van Serena op dat feest. Al snapte ik de hele clue niet, van het eerder opnemen? :? :@
  woensdag 29 september 2010 @ 10:10:19 #100
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_86971621
quote:
Op woensdag 29 september 2010 10:00 schreef Michellee het volgende:
Ik ben benieuwd wie die nieuwe gast is.

Prachtige jurk van Serena op dat feest. Al snapte ik de hele clue niet, van het eerder opnemen? :? :@
Ze wisten dat die Juliette aan het kutten was en wilden dat aantonen, daarom hadden ze een filmpje opgenomen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')