moet je niet in dit topic zijn, maar in 't NL topic. Anders kan 't zijn dat je spoilers leestquote:Op woensdag 22 september 2010 13:18 schreef koekii het volgende:
Oh een Gossip Girl topic![]()
Ik kijk niet zoveel GG. Alleen wanneer het op net5 komt.
Bedanktquote:Op woensdag 22 september 2010 13:38 schreef zquing het volgende:
[..]
moet je niet in dit topic zijn, maar in 't NL topic. Anders kan 't zijn dat je spoilers leest
Vond ik eigenlijk ook welquote:Op woensdag 22 september 2010 17:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Vanessa zag er trouwens beetje anders uit had ik het idee.
Best hot moet ik zeggen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat een geweldige aflevering, echt!![]()
Chuck en Blair![]()
Nate's ontwikkelde vriendschap met Dan en die ontmoeting met Serena waarin ze terugkwam..haar hele omgeving veranderd![]()
Dat muziekje op het laatst, echt een leuk muziekje!![]()
Blair sowieso deze aflevering![]()
assepoester achtig haar schoen achterlatend
Goeie ep
Dat gevoel kreeg ik ook, maar aan de andere kant misschien ook wel helemaal niet, is het meer zoiets van dat ze moet wennen daar..quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuke aflevering
Verhaallijn van Serena en Blair vond ik best wel vermakelijk, en wel leuk uitgewerkt![]()
Die mystery-dude is me nog wel een raadsel..lijkt op Carter maar is hem dus niet. Compleet nieuw personage, benieuwd wat zijn probleem is![]()
En ik t gevoel alsof die Eva iets te verbergen heeft...dat gevoel kreeg ik pas toen ze haar tas weer uitpakte in een van de laatste scenes..
En Eric![]()
Dat dacht ik, toen ik die scene zag. Het is natuurlijk wel een compleet andere wereld waar ze in terecht komt. Ben verder benieuwd naar Dan en Van, vind ze nu wel leuk samen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik ook, maar aan de andere kant misschien ook wel helemaal niet, is het meer zoiets van dat ze moet wennen daar..
Denk dat Dan nog gaat vechten voor Milo, tenslotte is er een document waarop staat dat hij wèl de vader is. Die Eva, die zal ook echt wel weer een dubbele agenda hebben hoor, waarom neemt zij zomaar een vreemde in huis die neergeschoten is en kan ze ineens mee naar NY?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:16 schreef DeeBee het volgende:
Nou ja, de mystery dude lijkt iig wel op Carter, maar blijkbaar dus de verloren geraakte broer van Serena of zo?
Beetje rommelige episode, vorige week was beter.
Wel bizar nu weer dat verhaal met die baby, is er met 3 episodes weer helemaal uitgeschreven, want Georgina gaat nu vrolijk weer naar huis of zo... Hoe nutteloos, paar afleveringen stress erom en nou ja, enige effect is dat Dan en Vanessa samen gaan wonen...
Zoiets kan gewoon, want hij is Chuck Bassquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk dat Dan nog gaat vechten voor Milo, tenslotte is er een document waarop staat dat hij wèl de vader is. Die Eva, die zal ook echt wel weer een dubbele agenda hebben hoor, waarom neemt zij zomaar een vreemde in huis die neergeschoten is en kan ze ineens mee naar NY?
Ze wisten dat die Juliette aan het kutten was en wilden dat aantonen, daarom hadden ze een filmpje opgenomen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:00 schreef Michellee het volgende:
Ik ben benieuwd wie die nieuwe gast is.
Prachtige jurk van Serena op dat feest. Al snapte ik de hele clue niet, van het eerder opnemen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |