En dat redden ze wel als ze vlak voor kerst een iPad 2 uit zouden brengen? Ik vind het geen sterke aanwijzing voor een snelle komst van een nieuwe iPad. Het lijkt mij eerder dat Apple even wacht waar de concurrentie mee komt rond de kerst, om die volgend jaar weer proberen weg te spelen met een nieuwe iPad.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:27 schreef WSquater het volgende:
maar Steve Jobs zei zelf ook nog dat ze dit jaar nog "tientallen apparaten met FaceTime gaan verschepen" en dat redden ze heus niet met de iPhone 4 en ik denk ook niet met de iPod Touch 4.
Vlak voor de feestdagen kan ook al in november zijn (rond Thanksgiving bijvoorbeeld). En ik denk dat als ze bijvoorbeeld dus al deze of volgende maand beginnen met het produceren ze een prima line-up hebben voor de feestdagen: nieuwe iPods en de nieuwe iPad met videobellen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En dat redden ze wel als ze vlak voor kerst een iPad 2 uit zouden brengen? Ik vind het geen sterke aanwijzing voor een snelle komst van een nieuwe iPad. Het lijkt mij eerder dat Apple even wacht waar de concurrentie mee komt rond de kerst, om die volgend jaar weer proberen weg te spelen met een nieuwe iPad.
Apple heeft nu al moeite om met de productie aan de vraag te voldoen, en jij denkt dat ze daarnaast een nieuwe versie gaan produceren, alleen maar vanwege die opmerking van Jobs over videobellen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:04 schreef WSquater het volgende:
[..]
Vlak voor de feestdagen kan ook al in november zijn (rond Thanksgiving bijvoorbeeld). En ik denk dat als ze bijvoorbeeld dus al deze of volgende maand beginnen met het produceren ze een prima line-up hebben voor de feestdagen: nieuwe iPods en de nieuwe iPad met videobellen!
Productieproblemen zijn al opgelost. Daarnaast is FaceTime ook al gevonden in iOS 4.2 voor iPad..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Apple heeft nu al moeite om met de productie aan de vraag te voldoen, en jij denkt dat ze daarnaast een nieuwe versie gaan produceren, alleen maar vanwege die opmerking van Jobs over videobellen?
Ja, amper een maand.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:41 schreef WSquater het volgende:
[..]
Productieproblemen zijn al opgelost.
Dat zegt niets over wanneer er een nieuwe versie van de iPad komt. Dat die er komt, met een camera, dat zal best. Maar voor de kerst in de winkels? Nee.quote:Daarnaast is FaceTime ook al gevonden in iOS 4.2 voor iPad..
Dat weet jij ook niet..quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, amper een maand.
[..]
Dat zegt niets over wanneer er een nieuwe versie van de iPad komt. Dat die er komt, met een camera, dat zal best. Maar voor de kerst in de winkels? Nee.
Nee, natuurlijk weet ik het ook niet, want ik ben Steve Jobs niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dat weet jij ook niet..Het enige wat ik zei is dat ik twijfel omdat er nu ook al veel berichten komen dat Apple nog voor de feestdagen een iPad met FaceTime gaat uitbrengen en toen bedacht ik me dat Steve ook zei dat FaceTime op tientallen miljoenen apparaten beschikbaar zou zijn.
Ja, en als er een nieuwe iPad aankomt verkoop ik 'm wel weer. Misschien dan met 50 of 100 euro verlies, maar goed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk weet ik het ook niet, want ik ben Steve Jobs niet.
Koop nu maar gewoon een iPad, je hebt immers al je iPhone met FaceTime.
Tja, dan heb je nog steeds geen GPS in je iPad zelf natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:27 schreef Great.Expectations het volgende:
Dan ben ik blij met mijn HTC Desire, die als wifi hotspot kan dienen.
Ik heb 32 GB, maar dat blijkt wel erg ruim in de praktijk. Video neemt veel ruimte in beslag, maar met Air Video ik heb eigenlijk niet de behoefte om veel video's op te slaan op de iPad.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tja, dan heb je nog steeds geen GPS in je iPad zelf natuurlijk
Hoeveel ruimte gebruik je momenteel (en wat voor soort dingen heb je erop? Ook muziek enzo?)
Inderdaad, aan 16 GB zou je niet genoeg hebben...quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze apps:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Misschien is 32 GB dan eigenlijk niet eens zo'n gekke keuze, als ik het zo zie.
Een dock of toetsenbord kun je altijd nog later erbij kopen. 16 GB geheugen niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:36 schreef WSquater het volgende:
[..]
Inderdaad, aan 16 GB zou je niet genoeg hebben...
Maar als ik 32 GB met 3G doe dan zit ik al aan de 700 euro. Dan nog een hoesje erbij en een dock... en ik moet nog een bluetooth toetsenbord...
Daar heb je gelijk in...quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een dock of toetsenbord kun je altijd nog later erbij kopen. 16 GB geheugen niet.
Ik heb zelf geen dock of toetsenbord en mis het niet, maar goed, dat dat zijn ook persoonlijke keuzes.
Bedanktquote:Op zaterdag 25 september 2010 18:22 schreef athlonkmf het volgende:
Goodreader precached pagina's zodat je sneller kan bladeren ivm ibooks. Maar wat ook belangrijk is, je kan goodreader als een tussenapplicatie gebruiken om bestanden te delen. Ik download bv m'n strips en andere bestanden met goodreader van mijn nas en stuurt deze door naar de juiste app.
De iPad is vooral een heel erg leuk apparaat 'voor erbij'. Het is net zo makkelijk om een pleidooi te houden waarom een iPad overbodig is, als het voor een iPad gebruiker is te vertellen waarom hij niet meer zonder kan. Ik heb mijn iPad vorige week verkocht en er vandaag toch weer eentje gekocht.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:41 schreef WSquater het volgende:
Zie hier tegenwoordig niemand meer echt ervaringen met de iPad plaatsen, dus ik vraag het maar: wat vinden jullie echt het fijnst/leukst aan de iPad?
Ik denk dat ik namelijk binnenkort ook de iPad ga kopen en het leukste lijkt mij toch wel het browsen op het web. Gewoon lekker op de bank met zo'n mooi ding in je handen het internet aanraken...
En iemand hiermee ervaringen: http://www.appelhoes.nl/W(...)cally-ViewStand.html
Ziet er prima uit om bijvoorbeeld ook gewoon in te bewaren, maar ook gewoon voor gebruik en je kan hem natuurlijk ook plat neerleggen (dat-ie schuin naar bovengaat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |