Nou, twijfel sterk. iPad kopen of toch niet. Ik had het een paar maanden geleden bijna gedaan, maar toen koos ik voor de iPhone 4 (geen spijt van trouwens, want een telefoon heb ik overal bij me... en het scherm is echt wow. En FaceTime is ook erg leuk

).
Maar goed ik heb al eens een iPad gezien (niet meegespeeld trouwens), en van de week heb ik ook even gespeeld met een Android tablet. Vooral browsen op een tablet is erg leuk. Nadeel van die Android tablet vond ik dan weer dat het niet zo super snel is en niet zo smooth net als bij Apple. Daarnaast ziet iOS er ook gewoon beter uit. En ik vind dat Apple nog steeds 1 van de beste touchscreens heeft (gevoeliger).
Maar goed, dankzij die Android tablet ben ik dus eigenlijk weer meer geinteresseerd in de iPad. En nu komen er steeds meer geruchten dat Apple voor de feestdagen nog de iPad update met bijvoorbeeld FaceTime (wat ik erg leuk vind op de iPhone 4). Nu vind ik dit nogal een beetje vaag aangezien Apple zich meestal aan 1 refresh per jaar houd en aangezien in sommige landen de iPad nu pas beschikbaar is (of nog moet komen), maar toen bedacht ik me nog dat Steve Jobs tijdens de iPhone 4 keynote zei dat ze alleen al dit jaar "tientallen miljoenen apparaten met FaceTime gaan verschepen". No way dat ze dat gaan lukken met de iPhone 4, en ik denk ook niet dat ze met de iPod Touch (4th gen) 'tientallen miljoenen' gaan halen. Daarnaast is het misschien ook wel logisch dat ze voortaan net voor de feestdagen een nieuwe iPad gaan uitbrengen: nieuwe iPhone en iPad zitten te dicht op elkaar en dan loopt de iPad vrijwel altijd een jaar achter op de iPhone.
Ik denk dat ik nog even wacht op november op iOS 4 en dan kijk ik wel wat Apple doet. Blijft het stil, dan koop ik de iPad denk ik. Kortom, wat denken jullie: nog even tot november wachten, of toch maar direct kopen?