abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86749662
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:42 schreef .Pas het volgende:
Waarmee maken jullie het beeldscherm schoon?
Van die brillen doekjes.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  donderdag 23 september 2010 @ 14:48:44 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86749796
Brillendoekje, microvezeldoekje, en heel af en toe verstuif ik een klein beetje brilschoonmaakvloeistof op een doekje en haal ik dat eroverheen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86750112
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
Brillendoekje, microvezeldoekje, en heel af en toe verstuif ik een klein beetje brilschoonmaakvloeistof op een doekje en haal ik dat eroverheen.
Tis al te laat voor je dan, maar een tip voor anderen: zo haal je het oleophobic laagje van de ipad weg. Dat laagje zorgt ervoor dat vingervlekken makkelijker weggehaald kan worden met een droge zachte doek.
Apple raadt ook aan om enkel met zachte doekjes het scherm af te vegen en nooit oplosmiddel te gebruiken.
  donderdag 23 september 2010 @ 14:58:43 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86750206
Mwoah, doe dat af en toe, met een klein spraytje op het doekje en nooit rechtstreeks op het scherm. Dat zal toch wel meevallen?

Maar voor de zekerheid zal ik het vanaf nu maar niet meer doen dan!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86750527
Die vingerafdrukken zijn ook niet makkelijk te verwijderen met die laag.
pi_86753535
Bedankt. Morgen maar eens op zoek naar wat microvezel doekjes.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 september 2010 @ 16:22:42 #257
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_86753550
gewoon met je t-shirt gaat ook goed hoor.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_86754569
Weet iemand of er een applicatie is om tex bestanden te maken?
En wat een heerlijk apparaat is een iPad.
pi_86754741
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef Joris33 het volgende:
Weet iemand of er een applicatie is om tex bestanden te maken?
En wat een heerlijk apparaat is een iPad.
http://itunes.apple.com/us/app/tex-touch/id377627321?mt=8 ?
pi_86755856
quote:
Thanks! Ik heb wel heel slecht gezocht :')
pi_86781874
Welke Nederlandse tijdschriften zijn er als ebook online te vinden ?

Kom nu niet verder dan Playboy, Computer idee, Tips & Trucs en Quest. Heb wel veel vette Engelse tijdschriften.
Desnoods pm me maar
pi_86781949
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:07 schreef stoeltafel het volgende:
Welke Nederlandse tijdschriften zijn er als ebook online te vinden ?

Kom nu niet verder dan Playboy en Quest. Heb wel veel vette Engelse tijdschriften.
Desnoods pm me maar
In Zinio zit Digifoto Pro :).
pi_86782117
Alleen Zinio kost geld maar heb nu wel een vette bieb, zal na het weekend wel een foto posten. Nu weg met genoeg leesvoer :)
pi_86782154
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:15 schreef stoeltafel het volgende:
Alleen Zinio kost geld maar heb nu wel een vette bieb, zal na het weekend wel een foto posten. Nu weg met genoeg leesvoer :)
Ik betaal graag voor goede content. ZInio is wat dat betreft ideaal.
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:28:14 #265
67174 Dos37
Come on Twente
pi_86793918
Kan iemand mij uitleggen waarom een Epub bestaand zo klein is en een PDF bestand van 2 pagina's al makkelijk 6MB kan zijn?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_86794139
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef Dos37 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom een Epub bestaand zo klein is en een PDF bestand van 2 pagina's al makkelijk 6MB kan zijn?
Dat heeft ook met de kwaliteit en eventuele plaatjes in de bestanden te maken.
pi_86794468
Is het ook niet zo dat sommige epubs content downloaden?
  FOK!fotograaf vrijdag 24 september 2010 @ 16:50:03 #268
18921 freud
Who's John Galt?
pi_86794819
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:06 schreef Godtje het volgende:
Die vingerafdrukken zijn ook niet makkelijk te verwijderen met die laag.
Sorbo glansdoekje, en hij glimt als nieuw uit de doos *)
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_86796084
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:28 schreef Dos37 het volgende:
PDF-bestanden zijn 'foto's', terwijl bij epub-bestanden alleen maar de tekst als informatie bewaard wordt.
pi_86808049
$8,- zinio abbo's. http://bit.ly/9RMjzV
Oftewel $0.72 per exemplaar Esquire oftewel 0,50 euro.

Wat kan je tegenwoordig nog voor 50 eurocent kopen?
  zaterdag 25 september 2010 @ 00:02:03 #271
215 misterDre
Paint it black!
pi_86814166
quote:
Op woensdag 22 september 2010 22:46 schreef Joris33 het volgende:
Is IAnnote PDF aan te raden als app om aantekeningen te kunnen maken op collegesheet etc?
Er is op het moment een gratis alternatief in de store.

Pdf-notes for iPad.

http://phobos.apple.com/W(...)iq_mzUYITXsDvGu4xIgA
pi_86822998
Nou, twijfel sterk. iPad kopen of toch niet. Ik had het een paar maanden geleden bijna gedaan, maar toen koos ik voor de iPhone 4 (geen spijt van trouwens, want een telefoon heb ik overal bij me... en het scherm is echt wow. En FaceTime is ook erg leuk :)).

Maar goed ik heb al eens een iPad gezien (niet meegespeeld trouwens), en van de week heb ik ook even gespeeld met een Android tablet. Vooral browsen op een tablet is erg leuk. Nadeel van die Android tablet vond ik dan weer dat het niet zo super snel is en niet zo smooth net als bij Apple. Daarnaast ziet iOS er ook gewoon beter uit. En ik vind dat Apple nog steeds 1 van de beste touchscreens heeft (gevoeliger).

Maar goed, dankzij die Android tablet ben ik dus eigenlijk weer meer geinteresseerd in de iPad. En nu komen er steeds meer geruchten dat Apple voor de feestdagen nog de iPad update met bijvoorbeeld FaceTime (wat ik erg leuk vind op de iPhone 4). Nu vind ik dit nogal een beetje vaag aangezien Apple zich meestal aan 1 refresh per jaar houd en aangezien in sommige landen de iPad nu pas beschikbaar is (of nog moet komen), maar toen bedacht ik me nog dat Steve Jobs tijdens de iPhone 4 keynote zei dat ze alleen al dit jaar "tientallen miljoenen apparaten met FaceTime gaan verschepen". No way dat ze dat gaan lukken met de iPhone 4, en ik denk ook niet dat ze met de iPod Touch (4th gen) 'tientallen miljoenen' gaan halen. Daarnaast is het misschien ook wel logisch dat ze voortaan net voor de feestdagen een nieuwe iPad gaan uitbrengen: nieuwe iPhone en iPad zitten te dicht op elkaar en dan loopt de iPad vrijwel altijd een jaar achter op de iPhone.

Ik denk dat ik nog even wacht op november op iOS 4 en dan kijk ik wel wat Apple doet. Blijft het stil, dan koop ik de iPad denk ik. Kortom, wat denken jullie: nog even tot november wachten, of toch maar direct kopen?
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:10:30 #273
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86823230
Als je hem nu koopt , kun je hem in november toch updaten naar ios4?

Overigens ben ik er hier nog steeds heel blij mee. Mijn dochter van zeven jaar oud wil haar Nintendo ds met mij ruilen omdat ze het ook zo een leuk ding vind (voor de spelletjes natuurlijk , met je vinger besturen en bijvoorbeeld shrek cart is heel leuk voor haar) :') .

Een filmpje erop kijken, ttijdschriften lezen en zelfs tikken op fora gaat er meer dan prima mee.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_86823545
Is idd tzt gratis te updaten :)
pi_86823735
Ja, dat snap ik wel maar met update van de iPad bedoelde ik eigenlijk iPad 2. Daar zijn nu heel veel geruchten over, dat Apple nog voor de feestdagen met een nieuwe iPad komt. En ik vind het ook wel een beetje gek want Apple doet meestal maar 1x per jaar updaten, maar Steve Jobs zei zelf ook nog dat ze dit jaar nog "tientallen apparaten met FaceTime gaan verschepen" en dat redden ze heus niet met de iPhone 4 en ik denk ook niet met de iPod Touch 4.

En ik heb al een iPhone 4 dus dan zonder FaceTime op een iPad zal weer wennen zijn... :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')