Nou, als ik de OP bijv van de Wiki kopieer, en dan plak in het vakje om in te voeren, dan kan ik niet meer "omhoog", naar de eerste zin zegmaar. Wat je met het pijltje omhoog op een windowskeyboard, wel kan.quote:
multitouch. Dus effe eens twee vingers gebruiken?quote:Op maandag 13 september 2010 14:57 schreef Oxymoron het volgende:
Maar hoe doen jullie dat dan?
Net zoals ik, gewoon selecteren en dan omhoog gaan?
Of jullie schrijven geen posts van meerdere vensters langdat kan ook
It is that simple?quote:Op maandag 13 september 2010 15:48 schreef athlonkmf het volgende:
multitouch. Dus effe eens twee vingers gebruiken?
en dan moet je natuurlijk niet proberen om met 3 vingers of meer te gebruiken. Anders vind je zomaar de easter eggs![]()
Kun je niet de tekst aanraken tot het vergrootglas verschijnt, en dan (met het vergrootglas) naar het gedeelte scrollen?quote:Op maandag 13 september 2010 14:53 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nou, als ik de OP bijv van de Wiki kopieer, en dan plak in het vakje om in te voeren, dan kan ik niet meer "omhoog", naar de eerste zin zegmaar. Wat je met het pijltje omhoog op een windowskeyboard, wel kan.
Of mis ik een optie op mijn ipad toetsenbord? Hoe gaan jullie "terug"?
Of is het zo niet duidelijk?
Dan is het inks voor jou. Leuk toch, zo'n makkelijke test?quote:Op maandag 13 september 2010 20:03 schreef kwiwi het volgende:
We hebben hier een iPad liggen (ben er nu ook mee aan het fokken) en het werkt wel fijn, maar ik zie de toegevoegde waarde ten opzichte van een iPhone of laptop dus totaal niet. Het is niet meer dan een leuke gadget.
quote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef barrybevelaar het volgende:
Ik hou het toch maar bij kranten:
Whehehehequote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef barrybevelaar het volgende:
Leuke post over die tips & easter eggs:)quote:Op maandag 13 september 2010 15:48 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
multitouch. Dus effe eens twee vingers gebruiken?
en dan moet je natuurlijk niet proberen om met 3 vingers of meer te gebruiken. Anders vind je zomaar de easter eggs![]()
Hahaquote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef barrybevelaar het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef barrybevelaar het volgende:
Jeps, al je beltegoed in 1x weg. Je kan wel dit aankaarten bij Vodafone trouwens, ik kreeg mijn geld terug omdat 3G gewoon moet stoppen volgens mij.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:21 schreef Tokus het volgende:
op de dag dat je Internet Blox van Vodafone afloopt moet je dus niet je iPad op 3g aan hebben staan (indien dus de truc met een prepaid simkaartje). Dan gaat het je 0,75 cent per 15 minuten kosten, kom ik dus op de lastige manier achter.
Doen! Ik heb zelf een abo op RS en vind het erg lekker iLezen. Je kunt artikelen ook in tekst lezen voor het doorlezen. De fotografie is haarscherp, het gebruikgemak enorm.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:03 schreef Godtje het volgende:
Heeft iemand al tijdschriften gekocht voor Zinio? En hoe bevalt dat?
Ik sta op het punt eenmalig 26 issues Rolling Stone te nemen dus nog even controleren bij jullie.
Ik wilde eigenlijk de vraag al direct aan je stellen.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doen! Ik heb zelf een abo op RS en vind het erg lekker iLezen. Je kunt artikelen ook in tekst lezen voor het doorlezen. De fotografie is haarscherp, het gebruikgemak enorm.
En Roling Stone blijft een leuk blad.
Ik heb hem al binnen.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:09 schreef Copycat het volgende:
Mooie cover en acgtergrondartikel over Mad Men in het huidige issue.
Ik heb een hele rij aan goedkope abonnementen via Zinio. Werkt perfectquote:Op woensdag 15 september 2010 18:03 schreef Godtje het volgende:
Heeft iemand al tijdschriften gekocht voor Zinio? En hoe bevalt dat?
Ik sta op het punt eenmalig 26 issues Rolling Stone te nemen dus nog even controleren bij jullie.
Een hele rij gaat me dan weer wat ver.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb een hele rij aan goedkope abonnementen via Zinio. Werkt perfect.
Popular Sciencequote:Op woensdag 15 september 2010 18:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een hele rij gaat me dan weer wat ver.![]()
Maar ik wil wel weten welke je hebt
Esquire is ook leuk ja.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Popular Science
SPIN Magazine
Digifoto Pro (Nederlands)
National Geographic Traveler Interactive
Rolling Stone
Macworld
Esquire
Meeste voor echte spotprijzen.
En spotgoedkoop.quote:Digital Subscription / 11 Issues
Zinio Digital Price: $8.00 US
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 15 september 2010 18:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Esquire is ook leuk ja.![]()
[..]
En spotgoedkoop.
Screen Lock knop krijgt andere functiequote:Op woensdag 15 september 2010 20:13 schreef retorbrapi het volgende:
iOS 4.2 beta is uit (voor developers), screenshots: http://www.macstories.net(...)4-2-beta-1-for-ipad/
Belachelijk iddquote:Op woensdag 15 september 2010 22:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Screen Lock knop krijgt andere functieik hoef helemaal geen Mute knop op de iPad
Dat was ook de oorspronkelijke functie van de knop, het was eerst voor volumedemping bedoeld. Maar opeens veranderde Apple het snel in een oriëntatievergrendeling.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Screen Lock knop krijgt andere functieik hoef helemaal geen Mute knop op de iPad
Flauwekul inderdaad. En er zit al een mute op, als je de volume down even ingedrukt houdt.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Belachelijk idd.
Dat ze het maar als keuze geven.
Maar wat moet ik nou met een Muteknop op een iPad? Voor een iPhone snap ik het wel, die kan op ongelukkige momenten herrie maken als je gebeld wordt, maar de iPad maakt pas herrie als ik dat ding erom vraag.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat was ook de oorspronkelijke functie van de knop, het was eerst voor volumedemping bedoeld. Maar opeens veranderde Apple het snel in een oriëntatievergrendeling.
Waar heb je hem besteld? Ik had mijn Fabrix sleeve besteld bij iFoniq, en die werd gewoon de volgende dag bezorgd.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:23 schreef Locusta het volgende:
Hey, even een vraagje tussendoor
Ik heb 20 augustus een Fabrix sleeve besteld, maar hij is nog steeds niet geleverd. Heeft iemand ervaring met de levertijden van Fabrix?
Bij PayPal moet je binnen 45 dagen een klacht indienen en ik zit vandaag op dag 36 na de bestelling en betaling. Ik wil eigenlijk niet mijn geld terug, maar gewoon die (mooie) sleeve hebben. Ik heb besloten om nog even tot na het weekend te wachten en daarna contact op te nemen als de sleeve nog niet geleverd is
![]()
Wachten duurt altijd zo lang
Bij Fabrix zelfquote:Op woensdag 15 september 2010 23:29 schreef Great.Expectations het volgende:
Waar heb je hem besteld? Ik had mijn Fabrix sleeve besteld bij iFoniq, en die werd gewoon de volgende dag bezorgd.
Omdat de iPad een mobiel apparaat isquote:Op woensdag 15 september 2010 23:54 schreef stoeltafel het volgende:
Veel sites denken dat ik de site bezoek op een mobiel terwijl ik via de Ipad binnen kom, hoe komt dit ?
Omdat de iPad iOs gebruikt, oorspronkelijk een besturingssysteem voor de mobiele telefoon. Bij de meeste websites kan je ook de normale versie bekijken.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:54 schreef stoeltafel het volgende:
Veel sites denken dat ik de site bezoek op een mobiel terwijl ik via de Ipad binnen kom, hoe komt dit ?
Hmm... Ik heb zelf nog geen boek gekocht. Wel een hoop demoversies laten whisperen.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:15 schreef Tokus het volgende:
die Kindle-store van Amazon is ook niet de meest klantvriendelijke.
In de Amerikaanse krijg ik bij een boek dat ik wil hebben de melding dat het niet in mijn regio beschikbaar is (de amerikaanse uitgave, dan).
Ok, dan naar .co.uk, waar het boek vandaag uitgekomen is (itt amerika, waar het al sinds augustus uit is). Maar de UK-store zegt weer dat die store alleen voor UK-customers is, en verwijst me naar amazon.com. Daar wil ik dan dat boek (de UK uitgave) halen maar vanwege tijdsverschil zitten ze daar nog op 15 september denk ik, en kan ik dus alleen pre-orderen. En dat terwijl ik zometeen in de trein eraan wilde beginnen.
Dat gezeik over regio's is sws zumquote:Op donderdag 16 september 2010 07:15 schreef Tokus het volgende:
die Kindle-store van Amazon is ook niet de meest klantvriendelijke.
In de Amerikaanse krijg ik bij een boek dat ik wil hebben de melding dat het niet in mijn regio beschikbaar is (de amerikaanse uitgave, dan).
Ok, dan naar .co.uk, waar het boek vandaag uitgekomen is (itt amerika, waar het al sinds augustus uit is). Maar de UK-store zegt weer dat die store alleen voor UK-customers is, en verwijst me naar amazon.com. Daar wil ik dan dat boek (de UK uitgave) halen maar vanwege tijdsverschil zitten ze daar nog op 15 september denk ik, en kan ik dus alleen pre-orderen. En dat terwijl ik zometeen in de trein eraan wilde beginnen.
Ik zou gewoon een mailtje sturen naar ze.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:12 schreef Locusta het volgende:
Niemand die iets kan zeggen over de levertijden van Fabrix?
Dat gaat toch ook gebeuren?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:58 schreef Tokus het volgende:
waarom verbouwen ze hun iphone/ipad app niet zodat het een pure iPad app wordt?
quote:De NPO laat weten dat de iPhone-app bij een volgende update wordt uitgebreid met een iPad-interface.
Als het antwoord zo makkelijk was, zou ik het hier niet vragenquote:Op donderdag 16 september 2010 12:43 schreef Junkie het volgende:
Ik zou gewoon een mailtje sturen naar ze.![]()
Want dit duurt wel lang. En er is niks mis mee om even te vragen.![]()
ja, een volgende update. Wanneer die er komt staat er niet bij.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gaat toch ook gebeuren?
[..]
Kans is groot dat hetquote:Op donderdag 16 september 2010 20:24 schreef Drive-r het volgende: Ik probeer er zo goed mogelijk een work-travel-tool van te maken, maar de echt goeie Apps daarvoor mis ik nog helaas.
quote:maar de echt goeie Apps daarvoor heb ik nog niet gevonden helaas.
?quote:
Daarmee bedoelt ie dat die apps er waarschijnlijk wel zijn, maar jij hebt ze nog niet ontdekt.quote:
Aha. Het zal wel. Ik heb alle "top business apps" e.d. bekeken, maar die zijn niet echt wat ik zoek. Ik gebruik dingen als Bloomberg, Reuters, Factiva, CapitalIQ, etc... Die werken allemaal in Safari, maar hebben zelden een app helaas. Maar misschien mis ik dus iets, ik weet alleen verder niet waar ik moet zoeken en kan dus wel wat tips gebruikenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daarmee bedoelt ie dat die apps er waarschijnlijk wel zijn, maar jij hebt ze nog niet ontdekt.
Heb je al in de App Store gekeken?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:24 schreef Drive-r het volgende:
Ik kom even volgen, ben inmiddels over. Ik was altijd vrij gek op mijn Kindle en had niks nodig - dacht ik. Maar goed, een strandstoel op mijn Kindle gaf de mogelijkheid mijn opties te herzien en dus nu iPad. Erg relaxed apparaat, alhoewel het echt enorm entertainment-focussed is. Ik probeer er zo goed mogelijk een work-travel-tool van te maken, maar de echt goeie Apps daarvoor mis ik nog helaas.
Zeker 10 uurquote:Op donderdag 16 september 2010 22:47 schreef JDx het volgende:
Hoe lang gaat zo'n batterij werkelijk mee?
Natuurlijk, ben niet helemaal gek. Maar je ziet door de bomen het bos niet meer, tenzij je een beetje gericht zoekt. Maar via Google en diverse website kom ik er niet echt uit. Valt me tot nu toe tegen, de apps, maar daarom wellicht tips van slimme Fokkers...quote:Op donderdag 16 september 2010 22:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Heb je al in de App Store gekeken?
GoodReader, DropBox, iThoughtsHD, Read It Later. Bedoel je dat soort dingen?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:30 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Natuurlijk, ben niet helemaal gek. Maar je ziet door de bomen het bos niet meer, tenzij je een beetje gericht zoekt. Maar via Google en diverse website kom ik er niet echt uit. Valt me tot nu toe tegen, de apps, maar daarom wellicht tips van slimme Fokkers...
Dat je de app store niet overzichtelijk vindt, wil niet zeggen dat de apps niet te vinden zijn...quote:Op donderdag 16 september 2010 23:30 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Natuurlijk, ben niet helemaal gek. Maar je ziet door de bomen het bos niet meer, tenzij je een beetje gericht zoekt. Maar via Google en diverse website kom ik er niet echt uit. Valt me tot nu toe tegen, de apps, maar daarom wellicht tips van slimme Fokkers...
Ja, maar allemaal niet echt wat ik zoek. DropBox is wel top. Heb verder DocsToGo, Bloomberg, etc...quote:Op donderdag 16 september 2010 23:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
GoodReader, DropBox, iThoughtsHD, Read It Later. Bedoel je dat soort dingen?
Sorry, heb ik je iets misdaan ofzo? Ik vraag enkel tips, fucking Apple-freak. De Appstore is onoverzichtelijk en dus kan ik inderdaad moeilijk de goeie apps van de slechte onderscheiden.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat je de app store niet overzichtelijk vindt, wil niet zeggen dat de apps niet te vinden zijn...
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:38 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je iets misdaan ofzo? Ik vraag enkel tips, fucking Apple-freak. De Appstore is onoverzichtelijk en dus kan ik inderdaad moeilijk de goeie apps van de slechte onderscheiden.
Maar goed - ik vraag het wel elders.
Ik had je naar de lijst in de OP willen verwijzen of een app als Omnifocus, maar vraag 't gerust elders. Misschien kun je een iPad kopen waarop de gewenste apps via telepathie alvast zijn geïnstalleerd zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:38 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Sorry, heb ik je iets misdaan ofzo? Ik vraag enkel tips, fucking Apple-freak. De Appstore is onoverzichtelijk en dus kan ik inderdaad moeilijk de goeie apps van de slechte onderscheiden.
Maar goed - ik vraag het wel elders.
Yup - Maar ook daar weinig zinnigs. Het zijn veel apps met functies voor notes, file sharing, etc... Maar goed, dat heb ik volgens mij al. Ik heb ook de links in de OP bekeken, etc... Probleem van veel van de Top 10 Business Apps die je op Google vindt, is dat ze allemaal toch een beetje bedoeld lijken voor mensen die een beetje boodschappen lijstje willen bijhouden en een keer de AEX willen bekijken. Nu begrijp ik dat de iPad niet direct een vervanger is van je Laptop, maar met zoveel gebruikers verwacht je wat meer op het professioneel gebied.quote:
Als je dat gewild had, had je dat ik je eerste reply al gedaan. Jammer dat dit weer typisch zo'n hoekje van Fok! is waar mensen een waas voor hun ogen krijgen bij de eerste licht kritische vraag.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik had je naar de lijst in de OP willen verwijzen of een app als Omnifocus, maar vraag 't gerust elders. Misschien kun je een iPad kopen waarop de gewenste apps via telepathie alvast zijn geïnstalleerd zijn.
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:46 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als je dat gewild had, had je dat ik je eerste reply al gedaan. Jammer dat dit weer typisch zo'n hoekje van Fok! is waar mensen een waas voor hun ogen krijgen bij de eerste licht kritische vraag.
Jij weet niet wat je wilt, jij weet niet wat je zoekt, en vervolgens word je boos als anderen je niet van alles op een zilveren dienblaadje aanreiken?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:46 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als je dat gewild had, had je dat ik je eerste reply al gedaan. Jammer dat dit weer typisch zo'n hoekje van Fok! is waar mensen een waas voor hun ogen krijgen bij de eerste licht kritische vraag.
Ohhh hoopte op 2 dagen ofzo, dat ie niet elke dag aan de lader hoeft, maar dat gaat 'm niet wordenquote:
Jawel, ik weet exact wat ik wil - ik weet alleen niet waar ik het kan vinden en of het er is. En volgens mij vragen mensen wel vaker om tips, is dat zo vreemd? Ik word echter (volgens mij terecht, maar daar heeft eenieder zijn mening over) wel licht geirriteerd als je na een simpel vraag enkel negatieve bagger ontvangt. Maar zoals ik al zei, zal wel de fanbase zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je wilt, jij weet niet wat je zoekt, en vervolgens word je boos als anderen je niet van alles op een zilveren dienblaadje aanreiken?
Zo'n jammere reactie weer. Beetje bijdehand doen, dan verongelijkt doen. VMBO argumentatie 1-0-1.quote:
Zeker niet, dit ding is briljant!quote:
Je hebt al sleeves met ingebouwde extra batterij. Het wordt iets lomper helaas, maar dan voeg je volgens mij aardig wat uurtje toe. En tevens gebruik je hem niet 10 uur constant toch? Ik gebruik hem ook gewoon af en toe, en heb hem nu al 3 dagen niet aan de oplader gehangen.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:50 schreef JDx het volgende:
[..]
Ohhh hoopte op 2 dagen ofzo, dat ie niet elke dag aan de lader hoeft, maar dat gaat 'm niet wordennouja als ie niet in gebruik is kan ie wel aan de lader ja.
Lijkt me heerlijk om mn dagelijkse dingen te kijken, lekker op de bank.
Ik doe - misschien tegen beter weten in - nog één poging. Stuk voor stuk prachtige apps. Overigens allemaal te vinden door de genoemde namen in de zoekbox in iTunes in te typen. Benieuwd waarop je gezocht hebt.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:28 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Aha. Het zal wel. Ik heb alle "top business apps" e.d. bekeken, maar die zijn niet echt wat ik zoek. Ik gebruik dingen als Bloomberg, Reuters, Factiva, CapitalIQ, etc... Die werken allemaal in Safari, maar hebben zelden een app helaas. Maar misschien mis ik dus iets, ik weet alleen verder niet waar ik moet zoeken en kan dus wel wat tips gebruiken
En het scherm niet op volle brightness zetten. Scheelt ook enormquote:Op donderdag 16 september 2010 23:50 schreef JDx het volgende:
[..]
Ohhh hoopte op 2 dagen ofzo, dat ie niet elke dag aan de lader hoeft, maar dat gaat 'm niet wordennouja als ie niet in gebruik is kan ie wel aan de lader ja.
Lijkt me heerlijk om mn dagelijkse dingen te kijken, lekker op de bank.
Als je terug leest, zul je zien dat ik Bloomberg reeds heb. Helaas is het een vrij uitgeklede versie, maar dat kan voor een gratis app natuurlijk moeilijk anders. Reuters is een erg uitgeklede versie en ik ben niet zozeer op zoek naar hun basis nieuws, maar naar hun financiele sites (research, share data, etc...).quote:Op donderdag 16 september 2010 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik doe - misschien tegen beter weten in - nog één poging. Stuk voor stuk prachtige apps. Overigens allemaal te vinden door de genoemde namen in de zoekbox in iTunes in te typen. Benieuwd waarop je gezocht hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |