Nou, als ik de OP bijv van de Wiki kopieer, en dan plak in het vakje om in te voeren, dan kan ik niet meer "omhoog", naar de eerste zin zegmaar. Wat je met het pijltje omhoog op een windowskeyboard, wel kan.quote:
multitouch. Dus effe eens twee vingers gebruiken?quote:Op maandag 13 september 2010 14:57 schreef Oxymoron het volgende:
Maar hoe doen jullie dat dan?
Net zoals ik, gewoon selecteren en dan omhoog gaan?
Of jullie schrijven geen posts van meerdere vensters langdat kan ook
It is that simple?quote:Op maandag 13 september 2010 15:48 schreef athlonkmf het volgende:
multitouch. Dus effe eens twee vingers gebruiken?
en dan moet je natuurlijk niet proberen om met 3 vingers of meer te gebruiken. Anders vind je zomaar de easter eggs![]()
Kun je niet de tekst aanraken tot het vergrootglas verschijnt, en dan (met het vergrootglas) naar het gedeelte scrollen?quote:Op maandag 13 september 2010 14:53 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nou, als ik de OP bijv van de Wiki kopieer, en dan plak in het vakje om in te voeren, dan kan ik niet meer "omhoog", naar de eerste zin zegmaar. Wat je met het pijltje omhoog op een windowskeyboard, wel kan.
Of mis ik een optie op mijn ipad toetsenbord? Hoe gaan jullie "terug"?
Of is het zo niet duidelijk?
Dan is het inks voor jou. Leuk toch, zo'n makkelijke test?quote:Op maandag 13 september 2010 20:03 schreef kwiwi het volgende:
We hebben hier een iPad liggen (ben er nu ook mee aan het fokken) en het werkt wel fijn, maar ik zie de toegevoegde waarde ten opzichte van een iPhone of laptop dus totaal niet. Het is niet meer dan een leuke gadget.
quote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef barrybevelaar het volgende:
Ik hou het toch maar bij kranten:
Whehehehequote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef barrybevelaar het volgende:
Leuke post over die tips & easter eggs:)quote:Op maandag 13 september 2010 15:48 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
multitouch. Dus effe eens twee vingers gebruiken?
en dan moet je natuurlijk niet proberen om met 3 vingers of meer te gebruiken. Anders vind je zomaar de easter eggs![]()
Hahaquote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef barrybevelaar het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 15:53 schreef barrybevelaar het volgende:
Jeps, al je beltegoed in 1x weg. Je kan wel dit aankaarten bij Vodafone trouwens, ik kreeg mijn geld terug omdat 3G gewoon moet stoppen volgens mij.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:21 schreef Tokus het volgende:
op de dag dat je Internet Blox van Vodafone afloopt moet je dus niet je iPad op 3g aan hebben staan (indien dus de truc met een prepaid simkaartje). Dan gaat het je 0,75 cent per 15 minuten kosten, kom ik dus op de lastige manier achter.
Doen! Ik heb zelf een abo op RS en vind het erg lekker iLezen. Je kunt artikelen ook in tekst lezen voor het doorlezen. De fotografie is haarscherp, het gebruikgemak enorm.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:03 schreef Godtje het volgende:
Heeft iemand al tijdschriften gekocht voor Zinio? En hoe bevalt dat?
Ik sta op het punt eenmalig 26 issues Rolling Stone te nemen dus nog even controleren bij jullie.
Ik wilde eigenlijk de vraag al direct aan je stellen.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doen! Ik heb zelf een abo op RS en vind het erg lekker iLezen. Je kunt artikelen ook in tekst lezen voor het doorlezen. De fotografie is haarscherp, het gebruikgemak enorm.
En Roling Stone blijft een leuk blad.
Ik heb hem al binnen.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:09 schreef Copycat het volgende:
Mooie cover en acgtergrondartikel over Mad Men in het huidige issue.
Ik heb een hele rij aan goedkope abonnementen via Zinio. Werkt perfectquote:Op woensdag 15 september 2010 18:03 schreef Godtje het volgende:
Heeft iemand al tijdschriften gekocht voor Zinio? En hoe bevalt dat?
Ik sta op het punt eenmalig 26 issues Rolling Stone te nemen dus nog even controleren bij jullie.
Een hele rij gaat me dan weer wat ver.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb een hele rij aan goedkope abonnementen via Zinio. Werkt perfect.
Popular Sciencequote:Op woensdag 15 september 2010 18:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een hele rij gaat me dan weer wat ver.![]()
Maar ik wil wel weten welke je hebt
Esquire is ook leuk ja.quote:Op woensdag 15 september 2010 18:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Popular Science
SPIN Magazine
Digifoto Pro (Nederlands)
National Geographic Traveler Interactive
Rolling Stone
Macworld
Esquire
Meeste voor echte spotprijzen.
En spotgoedkoop.quote:Digital Subscription / 11 Issues
Zinio Digital Price: $8.00 US
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 15 september 2010 18:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Esquire is ook leuk ja.![]()
[..]
En spotgoedkoop.
Screen Lock knop krijgt andere functiequote:Op woensdag 15 september 2010 20:13 schreef retorbrapi het volgende:
iOS 4.2 beta is uit (voor developers), screenshots: http://www.macstories.net(...)4-2-beta-1-for-ipad/
Belachelijk iddquote:Op woensdag 15 september 2010 22:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Screen Lock knop krijgt andere functieik hoef helemaal geen Mute knop op de iPad
Dat was ook de oorspronkelijke functie van de knop, het was eerst voor volumedemping bedoeld. Maar opeens veranderde Apple het snel in een oriëntatievergrendeling.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Screen Lock knop krijgt andere functieik hoef helemaal geen Mute knop op de iPad
Flauwekul inderdaad. En er zit al een mute op, als je de volume down even ingedrukt houdt.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Belachelijk idd.
Dat ze het maar als keuze geven.
Maar wat moet ik nou met een Muteknop op een iPad? Voor een iPhone snap ik het wel, die kan op ongelukkige momenten herrie maken als je gebeld wordt, maar de iPad maakt pas herrie als ik dat ding erom vraag.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat was ook de oorspronkelijke functie van de knop, het was eerst voor volumedemping bedoeld. Maar opeens veranderde Apple het snel in een oriëntatievergrendeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |