quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:29 schreef flugeltje het volgende:@son ja he, hij lijkt ook echt groeistuipen te hebben nu. Was vanmiddag bij het CB ook alweer 5290gram, gaat helemaal de goeie kant uit dus.
Gek idee he dat ze volgend jaar zomer gewoon alweer een jaar oud zijn, als Willem een beetje op mij lijkt loopt hij al in mei ofzo, lijkt me echt bizar... Heerlijke dikke billen in het zand, dat kinderfototopic gaat tof worden

@sserpente, hij kan inderdaad heel erg ontwapenend zijn...

Willem is gewoon 800 gram zwaarder dan Nathan

.

(voor zijn groei).
We zijn naar het eindgesprek bij de verloskundige geweest

. Die was verbaasd over hoe groot Nathan was! Daarbij was ze ook verbaasd over dat ik (nog) borstvoeding gaf. Dat had ze niet verwacht. Kennelijk dacht ze dat ik het proberen op een gegeven moment wel echt zat zou zijn. Volgens mij had ze ook niet aan zien komen dat het uiteindelijk wel goed op gang zou komen. Maar het was erg leuk om haar te zien. Ik had mn bevallingsverhaal voor haar uitgeprint, vond ze erg leuk.
En ik wil er nog niet aan denken dat mijn kleine vent volgend jaar kan lopen (als hij op mij lijkt zit hij volgend jaar stil, op zn billen, op een kleedje met duplo te spelen. Maar als hij zo nieuwsgierig blijft en snel zoals hij nu is vermoed ik dat hij voor de zomer loopt).