yapma ya..quote:
Gelukkig is kermis weg. Hele tijd : GO GO GOOOOO. ONE MORE LAP ONE MORE LAPquote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oja nu hier achter ook al afgesloten enzo.Maar Zaandam is zo vet dat je dit maar voor lief moet nemen.
Bad luck dus voor mij.quote:Op maandag 13 september 2010 21:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik klik op dit topic en ik kom automatisch bij deze post terecht.
Zolang Wik geen melding doet.quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwoah de gevolgen zijn ook voor het topic denk ik. Als iedereen hier Turks gaat praten is het binnen de kortste keren dicht.
Maar goed, volgens mij ging het even over iets persoonlijks ofzo, dus ik zeg maar niks dan.
Neah, geen zin dit keer.quote:Op maandag 13 september 2010 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bad luck dus voor mij.![]()
Doe het snel en pijnloos.
Ik vind m geen faal.quote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Die gozer is écht een faal als mens. Wat een stumper. Gaan zeiken over voertaal en shit. Dan ben je écht iets verloren van je Turksheid.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:10 schreef Ayca het volgende:
Turkey - Demet Akalin - Tecrübe (19434) 42%
Turken en internet![]()
quote:
De man is diep triest. Zijn politieke standpunten vind ik echt D66 oftewel ik ben een josti die geen fuck weet te kiezen dus ik ga maar ergens in het midden staan. Bal-loze mensen zijn dat.quote:Op maandag 13 september 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind m geen faal.alleen dit is wel hatelijk
quote:Op maandag 13 september 2010 21:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gelukkig is kermis weg. Hele tijd : GO GO GOOOOO. ONE MORE LAP ONE MORE LAP
Ik ben heel rustig nu. Ik heb net namelijk hele lieve cakejes gebakken. Bakken maakt mij rustig.quote:
Klopt iedereen heeft zijn negatieve kanten.quote:Op maandag 13 september 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind m geen faal.alleen dit is wel hatelijk
Ben er geweest omdat nichtjes wouden gaan. Gelukkig sloten ze af. Nog wel een iphone uit de breakdance opgevangen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Kermis is sowieso dom, maar ga toch weer bijna ieder jaar. Laat m'n zusje liever niet alleen daar.
oke....quote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
De man is diep triest. Zijn politieke standpunten vind ik echt D66 oftewel ik ben een josti die geen fuck weet te kiezen dus ik ga maar ergens in het midden staan. Bal-loze mensen zijn dat.
Sommige wat meer dan anderen. Anyways she is on my side yeah thats the cripp side.quote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt iedereen heeft zijn negatieve kanten.
Zo breekt als Burakius in dit topic komt posten binnen de kortste keren de hel los hier.
Maar, Bilmi, ik wil deze discussie niet via jou voeren ofzo, of zeggen dat je mijn kant moet kiezen of iets dergelijks, dus doe maar chill.
Gelukkig zijn er ook mensen die één richting blind geloven. Daar zijn hele leuke gevolgen uit gekomen in de geschiedenis der mensen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
De man is diep triest. Zijn politieke standpunten vind ik echt D66 oftewel ik ben een josti die geen fuck weet te kiezen dus ik ga maar ergens in het midden staan. Bal-loze mensen zijn dat.
Pics van je cakejes?quote:Op maandag 13 september 2010 21:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben heel rustig nu. Ik heb net namelijk hele lieve cakejes gebakken. Bakken maakt mij rustig.
Wat jij wil jongen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Sommige wat meer dan anderen. Anyways she is on my side yeah thats the cripp side.
Twee fouten maken nog niet een goede. Jij zou iemand zijn die zou toekijken hoe iemand wordt vermoord. Dit meen ik serieus. Kielhalen, dat zouden ze doen met mensen zoals jij vroeger. Dan heb ik meer respect voor iemand die een fout standpunt verdedigd.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook mensen die één richting blind geloven. Daar zijn hele leuke gevolgen uit gekomen in de geschiedenis der mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |