Nee, ik ken geen koerdische jongeren.quote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef BluesRebel het volgende:
Nu ik toch hier ben.. politiek vraagje aan jullie (tussen Evander Sno in) Hebben (sommige van) jullie ook Koerdische vrienden?
En zo niet, waarom niet?
ik heb Koerdische vrienden, Armeense, Griekse, Joodse, noem maar op..quote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef BluesRebel het volgende:
Nu ik toch hier ben.. politiek vraagje aan jullie (tussen Evander Sno in) Hebben (sommige van) jullie ook Koerdische vrienden?
En zo niet, waarom niet?
Maar zijn ze etnisch alleen Koerdisch of zeggen ze ook dat ze Koerdisch zijn? En vind jij dat dan erg?quote:Op maandag 13 september 2010 20:35 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik heb Koerdische vrienden, Armeense, Griekse, Joodse, noem maar op..
beter een goeie Koerd dan een slechte Turk als vriend.
Kanquote:Op maandag 13 september 2010 20:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, ik ken geen koerdische jongeren.
Oh nee wacht wel een halve!quote:Op maandag 13 september 2010 20:36 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar zijn ze etnisch alleen Koerdisch of zeggen ze ook dat ze Koerdisch zijn? En vind jij dat dan erg?
[..]
Kan
ze mogen zeggen wat ze willen..quote:Op maandag 13 september 2010 20:36 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar zijn ze etnisch alleen Koerdisch of zeggen ze ook dat ze Koerdisch zijn? En vind jij dat dan erg?
[..]
Kan
Dat kan ook nog altijd ja hehequote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef turnazz het volgende:
[..]
ze mogen zeggen wat ze willen..
alleen er wordt niet vaak over politiek gepraat, sowieso heb ik een schijthekel aan politiek.
1/8e.quote:Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef Ayca het volgende:
En ik 'ken' msnk.. Weet niet in hoeverre dat meetelt?
Je merkt het wel als ik Turks praat.quote:Op maandag 13 september 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
Er stroomt toch wat koerdisch bloed door je aderen he.. dusshe..
Whahaquote:Op maandag 13 september 2010 20:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Je merkt het wel als ik Turks praat.
.... Niet vanwege de gebrekkigheidMaar het tempo.
Misschien is het in mijn geval ook 1/16. Geen idee hoe je dat berekent.quote:Op maandag 13 september 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
Ik ben toch ook een beetje. Hoeveel was ik ook alweer.
O ja 1/16
Je vaders kant nog wel!quote:Op maandag 13 september 2010 20:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien is het in mijn geval ook 1/16. Geen idee hoe je dat berekent.
Mijn babanne in ieder geval.
Je weet niet hoe je dat berekent?quote:Op maandag 13 september 2010 20:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien is het in mijn geval ook 1/16. Geen idee hoe je dat berekent.
Mijn babanne in ieder geval.
Buurman van m'n opa en oma.quote:Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef Burakius het volgende:
Vandaag bij ons in Zaandam. Man blaast eigen woning op en vervolgens schiet hij iemand neer bij de woonvereniging. Ghetoooo (oja hij was 75 ).
quote:Op maandag 13 september 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je dat berekent?
Als je oma Koerdisch is je pa half en jij 1/4 niet zo moeilijk
Precies, maar zelfs dan maken mensen het nog kleiner omdat <... en dit weet ik dus niet...>quote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef Ayca het volgende:
Als het alleen je oma is 1/8e volgens mij.
Türk mü?quote:
Dat denk je alleen maar.quote:Op maandag 13 september 2010 20:54 schreef turnazz het volgende:
ik heb 100% superieur Turks bloed..de elite der bloeden..
ik stam af van ATAquote:
Hij was een Griek toch. Geboren in Thessaloniki enzo.quote:
Ik heb veel Koerden vrienden. Eigenlijk heb ik van alles wat. Maar de stoerste komt uit Burundi. Hoeveel kunnen dat zeggen.quote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef BluesRebel het volgende:
En zo niet, waarom niet?
Onlarda mi cikarildi Perimden? Inshallah birsey olmadi onlarin evlerine.quote:
Anneannem ve dedem Turkiye'de.. Abimden duymustum, evlerinde birseyler bozulmus, duyduguma gorequote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef Burakius het volgende:
[..]
Onlarda mi cikarildi Perimden? Inshallah birsey olmadi onlarin evlerine.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:04 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij hadden we ooit iets afgesproken over de voertaal in dit topic.
Hou je bek dan? Wat een stumper.quote:Op maandag 13 september 2010 21:04 schreef IHVK het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 21:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij was een Griek toch. Geboren in Thessaloniki enzo.
Damn ik hoop dat Zel nu niet online komt.
Ik word gek van die dam tot dam afsluiting hier trouwens. MOet ik helemaal omrijden. Elk jaar dit gezeik.quote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Anneannem ve dedem Turkiye'de.. Abimden duymustum, evlerinde birseyler bozulmus, duyduguma gore
quote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef Vojnovitsj het volgende:
stem anti demet akalin:
http://www.eurodanceweb.net/poll.htm
taklitci demet:
http://kafamizagore.com/c(...)51-polis#comment-931
quote:Op maandag 13 september 2010 21:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hou je bek dan? Wat een stumper.
Klopt, maar gevolgen zijn voor degenen die Turks spreken, niet voor jou, nu je geen mod meer bent.... tenzij het je interesseert of de rest ons wel kan volgen.quote:Op maandag 13 september 2010 21:04 schreef IHVK het volgende:
Ik klik op dit topic en ik kom automatisch bij deze post terecht.quote:Op maandag 13 september 2010 21:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij was een Griek toch. Geboren in Thessaloniki enzo.
Damn ik hoop dat Zel nu niet online komt.
thanks gelijk VOOR demet akalin gestemd..quote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef Vojnovitsj het volgende:
stem anti demet akalin:
http://www.eurodanceweb.net/poll.htm
taklitci demet:
http://kafamizagore.com/c(...)51-polis#comment-931
Mwoah de gevolgen zijn ook voor het topic denk ik. Als iedereen hier Turks gaat praten is het binnen de kortste keren dicht.quote:Op maandag 13 september 2010 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt, maar gevolgen zijn voor degenen die Turks spreken, niet voor jou, nu je geen mod meer bent.... tenzij het je interesseert of de rest ons wel kan volgen.
Oja nu hier achter ook al afgesloten enzo.quote:Op maandag 13 september 2010 21:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik word gek van die dam tot dam afsluiting hier trouwens. MOet ik helemaal omrijden. Elk jaar dit gezeik.
Die gozer is écht een faal als mens. Wat een stumper. Gaan zeiken over voertaal en shit. Dan ben je écht iets verloren van je Turksheid.quote:Op maandag 13 september 2010 21:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Klopt, maar gevolgen zijn voor degenen die Turks spreken, niet voor jou, nu je geen mod meer bent.... tenzij het je interesseert of de rest ons wel kan volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |