Nee, ik ken geen koerdische jongeren.quote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef BluesRebel het volgende:
Nu ik toch hier ben.. politiek vraagje aan jullie (tussen Evander Sno in) Hebben (sommige van) jullie ook Koerdische vrienden?
En zo niet, waarom niet?
ik heb Koerdische vrienden, Armeense, Griekse, Joodse, noem maar op..quote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef BluesRebel het volgende:
Nu ik toch hier ben.. politiek vraagje aan jullie (tussen Evander Sno in) Hebben (sommige van) jullie ook Koerdische vrienden?
En zo niet, waarom niet?
Maar zijn ze etnisch alleen Koerdisch of zeggen ze ook dat ze Koerdisch zijn? En vind jij dat dan erg?quote:Op maandag 13 september 2010 20:35 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik heb Koerdische vrienden, Armeense, Griekse, Joodse, noem maar op..
beter een goeie Koerd dan een slechte Turk als vriend.
Kanquote:Op maandag 13 september 2010 20:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, ik ken geen koerdische jongeren.
Oh nee wacht wel een halve!quote:Op maandag 13 september 2010 20:36 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar zijn ze etnisch alleen Koerdisch of zeggen ze ook dat ze Koerdisch zijn? En vind jij dat dan erg?
[..]
Kan
ze mogen zeggen wat ze willen..quote:Op maandag 13 september 2010 20:36 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Maar zijn ze etnisch alleen Koerdisch of zeggen ze ook dat ze Koerdisch zijn? En vind jij dat dan erg?
[..]
Kan
Dat kan ook nog altijd ja hehequote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef turnazz het volgende:
[..]
ze mogen zeggen wat ze willen..
alleen er wordt niet vaak over politiek gepraat, sowieso heb ik een schijthekel aan politiek.
1/8e.quote:Op maandag 13 september 2010 20:40 schreef Ayca het volgende:
En ik 'ken' msnk.. Weet niet in hoeverre dat meetelt?
Je merkt het wel als ik Turks praat.quote:Op maandag 13 september 2010 20:46 schreef Ayca het volgende:
Er stroomt toch wat koerdisch bloed door je aderen he.. dusshe..
Whahaquote:Op maandag 13 september 2010 20:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Je merkt het wel als ik Turks praat.
.... Niet vanwege de gebrekkigheidMaar het tempo.
Misschien is het in mijn geval ook 1/16. Geen idee hoe je dat berekent.quote:Op maandag 13 september 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
Ik ben toch ook een beetje. Hoeveel was ik ook alweer.
O ja 1/16
Je vaders kant nog wel!quote:Op maandag 13 september 2010 20:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien is het in mijn geval ook 1/16. Geen idee hoe je dat berekent.
Mijn babanne in ieder geval.
Je weet niet hoe je dat berekent?quote:Op maandag 13 september 2010 20:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Misschien is het in mijn geval ook 1/16. Geen idee hoe je dat berekent.
Mijn babanne in ieder geval.
Buurman van m'n opa en oma.quote:Op maandag 13 september 2010 20:26 schreef Burakius het volgende:
Vandaag bij ons in Zaandam. Man blaast eigen woning op en vervolgens schiet hij iemand neer bij de woonvereniging. Ghetoooo (oja hij was 75 ).
quote:Op maandag 13 september 2010 20:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je dat berekent?
Als je oma Koerdisch is je pa half en jij 1/4 niet zo moeilijk
Precies, maar zelfs dan maken mensen het nog kleiner omdat <... en dit weet ik dus niet...>quote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef Ayca het volgende:
Als het alleen je oma is 1/8e volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |