Volgens mij klopt het bij heel veel mensen wel.quote:Op maandag 13 september 2010 10:45 schreef Patje1987 het volgende:
JJH lijkt in het echt heel erg op zijn South Park creatie
Ik heb die van mij wel een beetje geprobeerd na te maken, misschien kunnen andere dit bevestigenquote:Op maandag 13 september 2010 10:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het bij heel veel mensen wel.
Zachte haartjes.quote:Op maandag 13 september 2010 10:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb die van mij wel een beetje geprobeerd na te maken, misschien kunnen andere dit bevestigen
Iemand heeft ooit gezegd dat ik zachte haartjes heb, vervolgens zit iedereen telkens aan mijn haarquote:
Daar heb je nog gelijk in ook.quote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit steeds te kijken naar dat onderste rijtje, dat zo pips is
Iedereen wilde een plukje mee naar huis?quote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Iemand heeft ooit gezegd dat ik zachte haartjes heb, vervolgens zit iedereen telkens aan mijn haar
Zacht haar, en dan vooral lekker kortquote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Iemand heeft ooit gezegd dat ik zachte haartjes heb, vervolgens zit iedereen telkens aan mijn haar
Ik heb ook kort haar, als het te lang wordt gaat het krullen en daar heb ik een hekel aan.quote:Op maandag 13 september 2010 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zacht haar, en dan vooral lekker kort
hahaha ja, ik vind dat ik daar maar tussen moet staanquote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit steeds te kijken naar dat onderste rijtje, dat zo pips is
KRULLETJESquote:Op maandag 13 september 2010 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Krullen zijn cool. Ik had ze best willen hebben.
Jij bent een cutie met je golfjes in je haar en je bloemiequote:Op maandag 13 september 2010 11:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha ja, ik vind dat ik daar maar tussen moet staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |