Nou, laten we maar hopen dat het een bierbuik is...quote:quote:Op zondag 12 september 2010 18:19 schreef kvd het volgende:
Amy Winehouse,
[ afbeelding ]
Dat is echt triest... zo'n bierbuik bij een magere vrouw.... brrrr ugly...
Ja bedoel ik, want als je zo'n buik hebt verdwijnt er vaak meer alcohol dan voedsel in je lijf....quote:Op maandag 13 september 2010 09:56 schreef dalaiblama het volgende:
Een bierbuik bestaat niet.
Het lijkt me eerder ondervoeding. Buik kan opzwellen als er sprake is van structurele ondervoeding. Gezien haar belachelijk dunne postuur lijkt me dat een stuk waarschijnlijker.
Ik moest ook aan een biafrakindje denkenquote:Op maandag 13 september 2010 09:56 schreef dalaiblama het volgende:
Een bierbuik bestaat niet.
Het lijkt me eerder ondervoeding. Buik kan opzwellen als er sprake is van structurele ondervoeding. Gezien haar belachelijk dunne postuur lijkt me dat een stuk waarschijnlijker.
C Ronaldo met een dik hoofdquote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef kvd het volgende:
Ik zie geen 'volg toppic' dingetje staan, dus maar een slechte tvp van een van die Jersey Shore gasten die naar de VMA's gaat met neushaar
[ afbeelding ]
Lange harenquote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef kvd het volgende:
Ik zie geen 'volg toppic' dingetje staan, dus maar een slechte tvp van een van die Jersey Shore gasten die naar de VMA's gaat met neushaar
[ afbeelding ]
Zonder neushaar is het redelijk kut leven.... maar hij had z'n neusharen moeten trimmen, en dat is vast wat jij ook bedoelde, of niet?quote:Op maandag 13 september 2010 10:27 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere reet.quote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef emss het volgende:
Christina Hendricks (Mad Men)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zoals ze er in de serie uitziet.
[ afbeelding ]
En wat viel mij als eerste op? Haar enkels op de onderste fotoquote:Op maandag 20 september 2010 11:25 schreef emss het volgende:
Christina Hendricks (Mad Men)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zoals ze er in de serie uitziet.
[ afbeelding ]
Die zijn vreemdquote:Op maandag 20 september 2010 19:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
En wat viel mij als eerste op? Haar enkels op de onderste foto
Preciesquote:Op maandag 13 september 2010 10:32 schreef Griebus het volgende:
Bierbuik bij Amy Winehouse? Ik kreeg meer de rillingen van die puntige reet van d'r
Lekker hip, kek, prettig gestoord.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Beetje aparte hairdo van Hills:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Melig, ook!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker hip, kek, prettig gestoord.
Wat is er met die enkels dan?quote:Op maandag 20 september 2010 19:57 schreef MaLo het volgende:
[..]
En wat viel mij als eerste op? Haar enkels op de onderste foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |