Excuses aanvaard. Volgende keer niet meer doen hequote:Op maandag 13 september 2010 08:01 schreef Finland. het volgende:
Nou, mijn excuses voor deze contaminatie op deze vroege maandagochtend
Bij de 'eigen pagina' van de touch die ik besteld heb staat beschikbaar vanaf 20 september, waar eerst dus 13 stond. Maar als ik naar de bestelstatuspagina ga, dan staat er: Verzending op verschijningsdatum en de bestelstatus is: wordt verwerkt. Maar goed, door die wisselende data weet ik ook niet meer wat de verschijningsdatum is.quote:Op maandag 13 september 2010 08:00 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik vraag me af of je in deze situatie je bestelling ook weer kan annuleren, omdat Bol even niet kan voldoen aan het geen jij voor 'getekend' hebt... verder, ja, het kan gebeuren dat Bol geen aanlevering krijgt, maar de leverdatum aan jou, in je eigen Bol overzicht, staat dus nu ook een week later?
Ja, das waar. Maar ik dacht: kan ik mooi met dat nieuwe ding showen op mijn moeders verjaardag vandaagquote:Op maandag 13 september 2010 08:05 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Volgende keer niet meer doen he![]()
OT: wel genaaid maar het gebeurd volgens mij wel vaker dat ze een beetje met die data spelen. Ik zou van het laatste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen
En wat zegt je order bevestigingsmail?quote:Op maandag 13 september 2010 08:05 schreef Finland. het volgende:
[..]
Bij de 'eigen pagina' van de touch die ik besteld heb staat beschikbaar vanaf 20 september, waar eerst dus 13 stond. Maar als ik naar de bestelstatuspagina ga, dan staat er: Verzending op verschijningsdatum en de bestelstatus is: wordt verwerkt. Maar goed, door die wisselende data weet ik ook niet meer wat de verschijningsdatum is.
Maar goed, misschien kan het ook zo zijn dat er zo een grote run is geweest op die dingen dat ze wel iPods in huis hebben, maar iedereen die nu bestelt hem pas vanaf de 20e krijgt, omdat er niet genoeg zijn. Dat hoop ik dan maar.
Stoer doen met een I-Pod op een verjaardag?quote:Op maandag 13 september 2010 08:07 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ja, das waar. Maar ik dacht: kan ik mooi met dat nieuwe ding showen op mijn moeders verjaardag vandaag
En macrumors zegt weer: * Fourth-generation iPod touch available for pre-order as of September 1st, 2010. Begins shipping the following week.quote:Op maandag 13 september 2010 08:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Volgens Dixons komt de nieuwe iPod op 23 september.. lekker duidelijk danNou ja.. TS je kan toch wel een weekje wachten?
Kan ik me wel voorstellen. Ik had dat vorig jaar toen ik mijn nieuwe iPod Touch 3G haalde. Of wacht gewoon totdat dat ding in de winkels ligt en haal het dan eventueel daar. Of vraag even bij een Apple Store.quote:Op maandag 13 september 2010 08:41 schreef Finland. het volgende:
[..]
En macrumors zegt weer: * Fourth-generation iPod touch available for pre-order as of September 1st, 2010. Begins shipping the following week.
Wikipedia beweert de 8e en op de site van Apple zelf word ik al helemaal niks wijzer.
Kijk, als ze nou eens een specifieke datum zeiden, dan had ik er vrede mee, maar iedere website zegt weer een andere datum.
Dat is echt onmogelijkquote:Op maandag 13 september 2010 08:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Stoer doen met een I-Pod op een verjaardag?
Nee dat is lekker, dan wordt ie binnen 2 dagen verzonden, vanuit CHINA. Dan wacht je er nog 2 a 3 weken opquote:Op maandag 13 september 2010 08:49 schreef Treces het volgende:
Waarom bestelde je hem dan niet via de apple store?
Ja, maar die zit hier niet echt in de buurt. En voordat het geld is teruggestort van Bol.com ben ik ook zo 2 á 3 dagen verder.quote:Op maandag 13 september 2010 08:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Ik had dat vorig jaar toen ik mijn nieuwe iPod Touch 3G haalde. Of wacht gewoon totdat dat ding in de winkels ligt en haal het dan eventueel daar. Of vraag even bij een Apple Store.
Zoals het er naar uitziet, duurt het zeker een week voordat dat kreng in de winkels ligt. Dus dat moet te doen zijnquote:Op maandag 13 september 2010 09:11 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ja, maar die zit hier niet echt in de buurt. En voordat het geld is teruggestort van Bol.com ben ik ook zo 2 á 3 dagen verder.
Ach, ik wacht toch wel totdat ie bij de APR ligt.quote:Op maandag 13 september 2010 08:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nee dat is lekker, dan wordt ie binnen 2 dagen verzonden, vanuit CHINA. Dan wacht je er nog 2 a 3 weken op
Oh en voor ik het vergeet: Apple, nooit aan beginnen. Bagger klantenservice...
Dus jij zegt: Wacht een week en koop hem in de winkel óf wacht een week en krijg hem thuisgestuurd. Nummer 1 is te veel moeite, jeweetquote:Op maandag 13 september 2010 09:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zoals het er naar uitziet, duurt het zeker een week voordat dat kreng in de winkels ligt. Dus dat moet te doen zijn
Dan nummer 2 jwzquote:Op maandag 13 september 2010 09:31 schreef Finland. het volgende:
[..]
Dus jij zegt: Wacht een week en koop hem in de winkel óf wacht een week en krijg hem thuisgestuurd. Nummer 1 is te veel moeite, jeweet
quote:Op maandag 13 september 2010 14:01 schreef Finland. het volgende:
Nou net een mail van Bol.com
Onze leverancier heeft echter laten weten dat de levering van dit artikel een vertraging heeft opgelopen. Verwacht wordt dat u uw bestelling op 24 september 2010 zult ontvangen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wees blij dat ze je in ieder geval goed op de hoogte houden. Bij sommige webwinkels is dat af en toe ver zoeken.quote:Op maandag 13 september 2010 14:01 schreef Finland. het volgende:
Nou net een mail van Bol.com
Onze leverancier heeft echter laten weten dat de levering van dit artikel een vertraging heeft opgelopen. Verwacht wordt dat u uw bestelling op 24 september 2010 zult ontvangen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je niets te doen hebt mag je wel even hier komen. Om met mijn iPod touch te spelen enzo.quote:Op maandag 13 september 2010 14:12 schreef Finland. het volgende:
Maar nu moet ik nóg anderhalve week wachten
Ja ik toch ook, kut.quote:Op maandag 13 september 2010 14:12 schreef Finland. het volgende:
Maar nu moet ik nóg anderhalve week wachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |