gelukkig was het een normaal smsjequote:Op maandag 13 september 2010 09:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Darling
mn foon ligt niet thuis
Heb ik gisteren bij schoonouders geladen en daar vergeten
Preciesquote:Op maandag 13 september 2010 09:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben al weer 1,5uur op het werk ... naja 1 ding zeker bedden genoeg hier
![]()
![]()
Dat van dat lang dat kan ik me wel voorstellen... En ach, wie weet hoe dingen lopen toch?quote:Op maandag 13 september 2010 09:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Pff, ik heb mn buien hoor. Als ik nu nog zwanger zou moeten gaan raken, heb ik kinderen van mn 20e tot mn 50e en dat vind ik toch best lang... Dus praktisch is het minder, maar gevoelsmatig...We hebben het er niet echt over
Wokkeltjequote:Op maandag 13 september 2010 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
Sugarbabe
![]()
![]()
* wel.o.k gaat water opzetten voor thee, grog en kruik
Man of my lifequote:
* geeft kommetje en geeft melk aanquote:
Mn schoonouders kijken niet in mn foonquote:Op maandag 13 september 2010 09:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gelukkig was het een normaal smsjestel je voor
![]()
ja ik ben ff roken ... ja ik rook dus niet zeuren ..
want wie zeurt krijgt een ......
Dankjequote:Op maandag 13 september 2010 09:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Man of my life![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
* geeft kommetje en geeft melk aan
[..]
Mn schoonouders kijken niet in mn foon
al ging dus vanmorgen wel de wekker en over 2 uurtjes gaat die weer
quote:Op maandag 13 september 2010 09:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had ik ook
Maar wel fijn als je ziek bent, dan is het gewoon soms teveel. Heel slim van je dus
Zaterdag had ik toevallig vrij voor een etentje en verjaardag: super geslaagdquote:Op maandag 13 september 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankjeen een mooie typo zie ik nu, die
moest een
zijn
Trouwens een leuk weekend gehad?
Jaahquote:
Blijven oefenen LLquote:Op maandag 13 september 2010 09:31 schreef Ladylike het volgende:
Ik zou echt direct nog een kindje willen
Dat zeggen er wel meerquote:
Ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 09:39 schreef Ladylike het volgende:
Jaah
Man wat was ik blij dat ik zwanger was
Ondanks dat ik zwanger was in een zeer zware periode (ma was stervend en is dus ook 2 weken voor de bevalling overleden aan kanker) heb ik toch een heerlijke zwangerschap gehad en zou ik die zo weer willenquote:Op maandag 13 september 2010 09:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Een week of 5 in totaal (blij dan he, ik was wel iets langer zwanger)
Klinkt goedquote:Op maandag 13 september 2010 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zaterdag had ik toevallig vrij voor een etentje en verjaardag: super geslaagd
gisteren lekker relax gedaan en wat rommelmarkten afgegaan, geen buit gescoord..
en nu nog 2 dagen weekend en dan weer werken
hoe was het jouwe?
mouw soppen in de theequote:Op maandag 13 september 2010 09:41 schreef suikertaartje het volgende:
Note to self: honing in de thee doen. Niet op je hand en mouw
dat kan ik ookquote:
oeh gezelligquote:Op maandag 13 september 2010 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed
Heb wel een relaxed weekend gehadVrijdag is Fha wezen eten, zaterdag naar een optreden van Laura Jansen geweest en lekker op een terrasje gezeten
En gisteren lekker aangerommeld en m'n ouders nog even op de koffie gehad.
Oeh, da's wel heel heftig jaquote:Op maandag 13 september 2010 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zwanger was in een zeer zware periode (ma was stervend en is dus ook 2 weken voor de bevalling overleden aan kanker) heb ik toch een heerlijke zwangerschap gehad en zou ik die zo weer willen
De bevalling van 39 uur mag wat korter
Mijn oudste is een meidquote:Op maandag 13 september 2010 09:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Allebei meisjes.
En allebei totaal verschillend
quote:Hoewel de leeftijd waarop de puberteit begint per persoon verschilt, begint het bij meisjes gemiddeld 1 tot 2 jaar eerder dan bij jongens (de puberteit begint bij meisjes tussen de 9 en de 14 jaar en bij jongens van 10-17 jaar).
quote:Op maandag 13 september 2010 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan ik ook
[..]
oeh gezellig
* Ll wordt jaloers
toch niet met mn vrouwtje dingen gedaan die ik niet zou goedkeuren he?
Jemig, dan is het wel heel fijn dat je een goede zwangerschap had zeg...wat lijkt me dat enorm zwaar en heftig...quote:Op maandag 13 september 2010 09:42 schreef Ladylike het volgende:
Ondanks dat ik zwanger was in een zeer zware periode (ma was stervend en is dus ook 2 weken voor de bevalling overleden aan kanker) heb ik toch een heerlijke zwangerschap gehad en zou ik die zo weer willen
De bevalling van 39 uur mag wat korter
* wel.o.k vraagt zich af wat dat in vredesnaam zou kunnen zijnquote:Op maandag 13 september 2010 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan ik ook
[..]
oeh gezellig
* Ll wordt jaloers
toch niet met mn vrouwtje dingen gedaan die ik niet zou goedkeuren he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |