Hij is vandaag uitbesteed, ik hoef hem alleen om een uur of 5 even te halen en dan kan ik die drie uurtjes tot bedtijd wel reddenquote:Op maandag 13 september 2010 09:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Das nog best lastig als je moeder bent, succes![]()
kinderfeestje was een succes, thema Tom & Jerry.quote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfs mijn eerste koelkast kon smsen
Hoe was je kinderfeestje trouwens?
quote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
Auw auw auw auw AUW!
*kuch*
*proest*
ik haat griep![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 09:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mijn wederhelft daar niet op wacht, dan zou 'ie nooit op tijd op z'n werk zijn.
Ik kom niet makkelijk in slaap en uitslapen lukt me niet, maar als ik eenmaal slaap hoor ik alleen nog maar mijn eigen irritante wekker, verder vrijwel niks.
Geen zieke/zwakke/misselijke/nachtmerriende kinderen, geen andere wekkers, zelfs de commotie rond een school die op 500 meter van mijn huis staat af te fikken gaat aan me voorbij...![]()
En de frietjes achteraf?quote:Op maandag 13 september 2010 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kinderfeestje was een succes, thema Tom & Jerry.
dus kaas happen (koekhappen)
Tom voeren (balletjes door de bak van tom gooien)
muis vangen (papieren muisjes met een paperclip vangen met een hengel met magneet)
kaas roulette (de twister draai pijl en waar hij stopt dat snoepje mag je hebben)
Tom & Jerry jacht (tikkertje) (de papa van miniwok is hem)
Is dat 'n meid of 'n knul?quote:Op maandag 13 september 2010 09:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond tot nu toe alle leeftijden heel erg leuk eigenlijk.
En soms lijkt de oudste wel al een puber
Had ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 09:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij is vandaag uitbesteed, ik hoef hem alleen om een uur of 5 even te halen en dan kan ik die drie uurtjes tot bedtijd wel redden![]()
ik mis hem nu al
Leukquote:Op maandag 13 september 2010 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muis vangen (papieren muisjes met een paperclip vangen met een hengel met magneet)
kaas roulette (de twister draai pijl en waar hij stopt dat snoepje mag je hebben)
quote:Op maandag 13 september 2010 09:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Awwww. Lekker hoor, wou dat ik er ook nog in lag.
Hier ook nog niet echt wakker, en dat duurt denk ik nog wel ff. Zo maar eens een bak uberkoffie halen.
Ja, als je de mama bent is dat vast ook andersquote:Op maandag 13 september 2010 09:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond tot nu toe alle leeftijden heel erg leuk eigenlijk.
En soms lijkt de oudste wel al een puber
Sorryquote:
ja maar ja maar ....quote:Op maandag 13 september 2010 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KoffieHopen dat je daar een beetje wakker van wordt
Ik ga d'r zo ook maar eens uit...
[..]
Ja, als je de mama bent is dat vast ook andersIk heb zelf geen kinderen, ik vind kindjes die kunnen praten enzo steeds leuker... Van baby's raak ik een beetje gestresst
[..]
Sorry
Klinkt goedquote:Op maandag 13 september 2010 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Morgenquote:
Baby vond ik ook geweldig.quote:Op maandag 13 september 2010 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KoffieHopen dat je daar een beetje wakker van wordt
Ik ga d'r zo ook maar eens uit...
[..]
Ja, als je de mama bent is dat vast ook andersIk heb zelf geen kinderen, ik vind kindjes die kunnen praten enzo steeds leuker... Van baby's raak ik een beetje gestresst
[..]
Sorry
lekker dingquote:
Ja, nou, ehm, dan ga je met je telefoon weer op bed liggenquote:Op maandag 13 september 2010 09:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja maar ja maar ....daar koop ik niks voor
Als je de moeder bent kan ik me dat wel enigszins voorstellen ja... Omdat ik zelf nooit echt een kinderwens gehad heb weet ik het allemaal niet zoquote:Op maandag 13 september 2010 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Baby vond ik ook geweldig.
Zo'n klein hummeltje dat helemaal van je afhankelijk is en niets anders wil dan zich beschermd voelen en bij je zijn...
Ik wil nog een baby![]()
MZquote:
quote:Op maandag 13 september 2010 09:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou, ehm, dan ga je met je telefoon weer op bed liggen![]()
Darlingquote:Op maandag 13 september 2010 09:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lekker ding
kreeg je mn sms nie ?
zeg dat maar tegen mensen die op een wachtlijst staan vanwege beddentekortquote:Op maandag 13 september 2010 09:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ben al weer 1,5uur op het werk ... naja 1 ding zeker bedden genoeg hier
![]()
![]()
Pff, ik heb mn buien hoor. Als ik nu nog zwanger zou moeten gaan raken, heb ik kinderen van mn 20e tot mn 50e en dat vind ik toch best lang... Dus praktisch is het minder, maar gevoelsmatig...quote:Op maandag 13 september 2010 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je de moeder bent kan ik me dat wel enigszins voorstellen ja... Omdat ik zelf nooit echt een kinderwens gehad heb weet ik het allemaal niet zo::@
Zou je vriend dat ook willen?
quote:Op maandag 13 september 2010 09:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
MZ
Koffie
zometeen ontbijten met Choco rice
* Ladylikezet pot koffie en pot thee neer
wie wil er ook een kommetje Choco Rice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |