Geen flauw idee waar ie woontquote:Op maandag 13 september 2010 10:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, hup, trouwen met die hap en nooit meer autoproblemen hebben![]()
(woont ie ver weg? want dan mag het niet)
Ja en anders dan kijk ik gewoon heul boos net zolang tot ze stiekem toch nog een paar hebbenquote:Op maandag 13 september 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wauw!Hopen dat ze er nog zijn dan
![]()
Da's balen.. En mannen
![]()
Voel je je nu wel goed dan?
Ja tis echt een lieverdquote:Op maandag 13 september 2010 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
Henry![]()
![]()
![]()
Voel je je nu weer beter?
Ja, als hij de auto wil, heb je date 1 al in sjie pokket!quote:Op maandag 13 september 2010 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Geen flauw idee waar ie woontNiet gevraagd... Ach nee, ik bel em straks wel en dan maar eens zien he
quote:Op maandag 13 september 2010 10:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
IK ZEG NET DAT IK JE LEUK VIND!
quote:
quote:Op maandag 13 september 2010 10:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik vind je ook leuk hoor, dus niets aan de hand
![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 10:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en anders dan kijk ik gewoon heul boos net zolang tot ze stiekem toch nog een paar hebben
Ja hoorWe lagen in bed en ik kreeg geen lucht meer maar Henry had het niet door
Dus die ging eerst nog even rustig drinken pakken voor hij zich besefte dat ik niet voor de lol een vis lag na te doen
Dus het duurde gewoon te lang en dan draait mijn maag zich om als ik weer wel lucht krijg
[..]
Ja tis echt een lieverd![]()
En zie hierboven ^^
Komt vast niet goed als wij kinderen krijgen die dus van beide kanten genen krijgen met in grote rode letters "must have fooood" er op![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 11:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als hij de auto wil, heb je date 1 al in sjie pokket!
Toshiba's zijn tofquote:Op maandag 13 september 2010 11:01 schreef Ladylike het volgende:
mijn nieuwe laptop:
http://nl.computers.toshi(...)2/toshibaShop/false/
oude was gevallen
Ik zag hetquote:Op maandag 13 september 2010 10:59 schreef Fha het volgende:
Ja tis echt een lieverd![]()
En zie hierboven ^^
Komt vast niet goed als wij kinderen krijgen die dus van beide kanten genen krijgen met in grote rode letters "must have fooood" er op![]()
gelukkig kon ik de kleine de schuld geven en heeft de verzekering het gedektquote:Op maandag 13 september 2010 11:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toshiba's zijn tofMaar wel balen van je oude
Ik ga dr gewoon meteen een fles in douwenquote:Op maandag 13 september 2010 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zag het![]()
En dan jij..JIJ die borstvoeding moet geven. Ze zuigen je in een deukje man![]()
Krijgen ze zeker geen t-shirts erop met: do not feed the baby?
er is nog eigen gemaakte appeltaart en kersen vlaaiquote:Op maandag 13 september 2010 10:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Oeh heb jij taart?* Fha kijkt heel lief met grote puppy ogen en dat soort overtuigende dingen
Dat scheelt een hele berg geld ja!quote:Op maandag 13 september 2010 11:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gelukkig kon ik de kleine de schuld geven en heeft de verzekering het gedekt
Iedereen naar WOK iedereen naar WOK!!!!quote:Op maandag 13 september 2010 11:05 schreef wel.o.k het volgende:
er is nog eigen gemaakte appeltaart en kersen vlaai
Ja, en dan sta jij daar, je lieve auto in te leveren, en dan moet je zo helemaal huilen, zo van: neee, mijn lieve gebakje, en dan zegt hij: aaah, maar dat snap ik, want Lada, en dan doet hij zijn sterke automonteurenarmen om je heen, en dan doe jij van boohoohoooo, en dan mag je zijn shirt natmaken met je tranen en snot, en dan pakt hij zo een zakdoekje en zegtie: maar anders blijf jij hier ook, dan gaan we altijd samen zijn, met heel veel Lada's die het allemaal doen zoals het hoortquote:
Woaahquote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, en dan sta jij daar, je lieve auto in te leveren, en dan moet je zo helemaal huilen, zo van: neee, mijn lieve gebakje, en dan zegt hij: aaah, maar dat snap ik, want Lada, en dan doet hij zijn sterke automonteurenarmen om je heen, en dan doe jij van boohoohoooo, en dan mag je zijn shirt natmaken met je tranen en snot, en dan pakt hij zo een zakdoekje en zegtie: maar anders blijf jij hier ook, dan gaan we altijd samen zijn, met heel veel Lada's die het allemaal doen zoals het hoort
jaaaa, tuuuuuuuuuuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Fha het volgende:
Eet smakelijk Marijke![]()
@LL: en was het ook echt zijn schuld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
eeh, ik ben al getrouwdquote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en dan sta jij daar, je lieve auto in te leveren, en dan moet je zo helemaal huilen, zo van: neee, mijn lieve gebakje, en dan zegt hij: aaah, maar dat snap ik, want Lada, en dan doet hij zijn sterke automonteurenarmen om je heen, en dan doe jij van boohoohoooo, en dan mag je zijn shirt natmaken met je tranen en snot, en dan pakt hij zo een zakdoekje en zegtie: maar anders blijf jij hier ook, dan gaan we altijd samen zijn, met heel veel Lada's die het allemaal doen zoals het hoort
Wauw! Dat is echt uber romantischquote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik spring NU in de auto en ik kom je halenquote:Op maandag 13 september 2010 11:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Iedereen naar WOK iedereen naar WOK!!!!
voel je niets vanquote:
Wooohoooquote:Op maandag 13 september 2010 11:07 schreef suikertaartje het volgende:
ik spring NU in de auto en ik kom je halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |