Omdat ze dachten van: Hé, iemand die er zo jong uit ziet kan nooit 18 of ouder zijn, dus vast een vals rijbewijs!quote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef xyzyx het volgende:
Voor die 2 uur rijden dachten we wel dat het gewoon zonder nr bord kon..
Alleen t was niet mijn verantwoordelijkheid, t was niet mijn auto en ik reed niet dus waarom nemen ze dan die van mij af
als je duits had gekund had je het de beste man kunnen vragenquote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef xyzyx het volgende:
Alleen t was niet mijn verantwoordelijkheid, t was niet mijn auto en ik reed niet dus waarom nemen ze dan die van mij af
Je hoofd stond ze niet aan... Geen Bieberfans zeg maar... En Befehl ist Befehl.quote:Op zondag 12 september 2010 22:57 schreef xyzyx het volgende:
Dat zou het geweest zijn, ik lijk niet echt meer op de foto op mijn rijbewijsquote:Op zondag 12 september 2010 22:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Omdat ze dachten van: Hé, iemand die er zo jong uit ziet kan nooit 18 of ouder zijn, dus vast een vals rijbewijs!
Die zijn niet meer geldig en het is denk ik zelfs strafbaar dat jij ze nog hebt. Aangezien je ze in moet leveren op het Politiebureau, waar hij vernietigd wordt, of je hem zelf moet vernietigen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:59 schreef xyzyx het volgende:
Vraag me trouwens wel af hoe het zit met de geldigheid van die rijbewijzen die 'kwijt' waren.. Nouja ik gebruik die andere alleen als ik mn nieuwste niet kan vinden
Net zoals je niet meer lijkt op die half jaar oude foto op Hyves?quote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat zou het geweest zijn, ik lijk niet echt meer op de foto op mijn rijbewijs
Ja, zat het net te lezen.quote:Op zondag 12 september 2010 23:01 schreef Hyman het volgende:
John's phone
Deze telefoon is fucking geweldigzelfs mn pa zou er mee overweg kunnen gaan.
Had ze groot gelijk gegeven als ik nog een bieberkapsel had. Dat mormel mogen ze ook preventief van de weg af halen, al snap ik nog niet dat die kerel nog leeft want als ik 16 was en constant de beschikking had over een ferrari dan denk ik niet dat ik nog geleefd hadquote:Op zondag 12 september 2010 22:59 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je hoofd stond ze niet aan... Geen Bieberfans zeg maar... En Befehl ist Befehl.
Ik heb nog kort haar op de foto op mijn rijbewijsquote:Op zondag 12 september 2010 23:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Net zoals je niet meer lijkt op die half jaar oude foto op Hyves?
Dat kan mn iPhone niet, notities maken in mijn telefoonboek..quote:Op zondag 12 september 2010 23:02 schreef Hyman het volgende:
een echt telefoonboekje aan de achterkant én een inkt stylus!
Laat staan een fysiek telefoonboekje!quote:Op zondag 12 september 2010 23:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat kan mn iPhone niet, notities maken in mijn telefoonboek..
STEVE WAT DOEJE
Kut ook nietquote:Op zondag 12 september 2010 23:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Laat staan een fysiek telefoonboekje!
Ik kom er elke dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |