Ahh die mag Kanis wel lenen danquote:Op maandag 13 september 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om naatje te pesten KPD natuurlijk
moet kunnenquote:Op maandag 13 september 2010 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar van meerdere keer zoenen met een meisje dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Waar kan ik me opgeven om de vragenlijst in te vullen?quote:Op maandag 13 september 2010 00:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Nee ben nog bezig om het onderzoek sluitend te maken. Dan pas gaan we de resultaten publiceren
Dan is het toch niet meer leuk?quote:Op maandag 13 september 2010 00:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ahh die mag Kanis wel lenen dan
De definitie volgens Wiki:quote:Op maandag 13 september 2010 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ookMaar in principe ben ik van de monogamie met eventueel een experimenteel uitstapje
En dat lijkt me niet echt een open relatie, of zie ik dat verkeerd?
Ik heb meerdere meisjes gezoend, maar ik ben toch echt geen biquote:Op maandag 13 september 2010 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar van meerdere keer zoenen met een meisje dan?
Ik hou niet zo van lijstjes, in de praktijk zijn dat soort dingen het best te onderzoeken. Anders krijg je weer dat mensen de vragen niet serieus invullen enzo..quote:Op maandag 13 september 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar kan ik me opgeven om de vragenlijst in te vullen?
quote:Op maandag 13 september 2010 00:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
moet kunnen![]()
kijk er niet eens vreemd meer van op eigenlijkDat snap ik wel, op de een of andere manier ervaar ik dat ook zo... Niet dat het niet mag of kan of dat het smerig is, maar liever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dan is mijn variant geen open relatie vind ikquote:Op maandag 13 september 2010 00:16 schreef es70 het volgende:
[..]
De definitie volgens Wiki:
Een open relatie of vrije relatie is gewoonlijk een seksuele relatie waarbij de partners elkaar toestaan ook seks met anderen te hebben.
In Westerse samenlevingen zijn monogame relaties historisch gezien de norm; sommige paren menen echter dat hun relatie 'gezonder' is als zij elkaars seksuele vrijheid niet beperken. Dit wil niet zeggen dat een open relatie minder hecht of bestendig is dan een monogame relatie: gewoonlijk zeggen partners in een open relatie elkaar wel degelijk als 'liefde van hun leven' te zien. Soms beperken de partners elkaar wel in enige mate, wanneer de één bijvoorbeeld slechts dán met een derde seks mag hebben als de ander dit goedkeurt.
quote:Op maandag 13 september 2010 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Cocaïne? Fles! Wat voor foto's maak jij?
WMzquote:Op maandag 13 september 2010 00:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar kan ik me opgeven om de vragenlijst in te vullen?
Dat komt doordat een zoen toch een lief/teder imago heeft, en dat past niet bij mannenquote:Op maandag 13 september 2010 00:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, op de een of andere manier ervaar ik dat ook zo... Niet dat het niet mag of kan of dat het smerig is, maar liever niet
Niet?quote:Op maandag 13 september 2010 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb meerdere meisjes gezoend, maar ik ben toch echt geen bi![]()
...
Nou, bij deze heb je dan 2 respondenten die niet 2 mannen zoekenquote:Op maandag 13 september 2010 00:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van lijstjes, in de praktijk zijn dat soort dingen het best te onderzoeken. Anders krijg je weer dat mensen de vragen niet serieus invullen enzo..
Nee het is niet de bedoeling dat de deelneemsters vooraf op de hoogte zijn van het onderzoekquote:Op maandag 13 september 2010 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, bij deze heb je dan 2 respondenten die niet 2 mannen zoeken
Conclusie, de stelling van KG kan verworpen worden.quote:Op maandag 13 september 2010 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, misschien ook wel door de labels die er altijd op geplakt werden en omdat je dat minder ziet. Ik denk dat als je dagelijks mannen zou zien zoenen dat het dan ook anders wordt om te zien... Misschien maar net wat je gewend bent ofzo?quote:Op maandag 13 september 2010 00:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat komt doordat een zoen toch een lief/teder imago heeft, en dat past niet bij mannenMet een vrouw erbij kan het dan weer wel en is het schattig. Gok ik dan he, daar ga ik geen onderzoek naar doen
Ik zoek idd nietquote:Op maandag 13 september 2010 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Shoot! Een gemiste kans voor ons danquote:Op maandag 13 september 2010 00:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee het is niet de bedoeling dat de deelneemsters vooraf op de hoogte zijn van het onderzoek
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 12-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 108 Dr_Flash
02. 094 Marijkezwolle
03. 091 naatje_1
04. 076 KapiteinGasthof
05. 065 suikertaartje
06. 065 MPG
07. 051 JaniesBrownie
08. 037 _F.U.B.A.R_
09. 024 Ferb
10. 023 tochweerhenk
11. 022 es70
12. 020 marcb1974
13. 020 goldfinger1963
14. 015 LovelyLady
15. 013 Trevland
16. 012 DaMart
17. 010 BrandX
18. 009 DR34M3R
19. 008 KanisGunnik
20. 005 Stirner
Reeks-statistieken!
Zoiets had ik al vernomen en was ik derhalve zo vrij jou in mijn conclusie te betrekkenquote:
Telt het vreemdgaan op de middelbare school ook?quote:Op maandag 13 september 2010 00:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En ik blijf erbij dat niemand een leven lang monogaam is.
nou ja misschien fles dan maar je snapt wat ik bedoel
mijn klantenquote:Op maandag 13 september 2010 00:16 schreef es70 het volgende:
[..]
De definitie volgens Wiki:
Een open relatie of vrije relatie is gewoonlijk een seksuele relatie waarbij de partners elkaar toestaan ook seks met anderen te hebben.
In Westerse samenlevingen zijn monogame relaties historisch gezien de norm; sommige paren menen echter dat hun relatie 'gezonder' is als zij elkaars seksuele vrijheid niet beperken. Dit wil niet zeggen dat een open relatie minder hecht of bestendig is dan een monogame relatie: gewoonlijk zeggen partners in een open relatie elkaar wel degelijk als 'liefde van hun leven' te zien. Soms beperken de partners elkaar wel in enige mate, wanneer de één bijvoorbeeld slechts dán met een derde seks mag hebben als de ander dit goedkeurt.
Ik pas mijn stelling aan, vervang zoeken maar door behoefte hebben aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |