Dat idee heb ik er dus ook bijquote:Op maandag 13 september 2010 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan voos je samen, dus dat zou ik dan minder erg vinden ofzoMisschien zelfs wel spannend, dat weet ik niet...
quote:[..]
AbsoluutTwee kerels lijkt me helemaal niets
Prima toch?quote:Op maandag 13 september 2010 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weetniks vanmacro's maar ik heb die enegewoon geCPd en hij doet precies wat ik wil
quote:Op maandag 13 september 2010 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan voos je samen, dus dat zou ik dan minder erg vinden ofzoMisschien zelfs wel spannend, dat weet ik niet...
[..]
quote:Op maandag 13 september 2010 00:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heul heul heulemaal mee eeensch !!
2 vrouwen daar in tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen is het wel een vereiste dat de vrouwen wel met elkaar kunnen "opschieten"
Anders is het zo druk
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik denk dat dat net is welke invulling je aan je open relatie geeft... Ik geef (en krijg) ook geen vrijbrief om in 't rond te neukenquote:Op maandag 13 september 2010 00:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen open relatie zeg maar... Ik geef geen vrij briefje om het met iedereen te mogen doen als je snapt wat ik bedoel
Ja, dahag, wat denk jij nou! Dat is toch deel van de lolquote:Op maandag 13 september 2010 00:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]Alleen is het wel een vereiste dat de vrouwen wel met elkaar kunnen "opschieten"
Anders is het zo druk
Dat is het "relatie" stukje uit "open relatie"quote:Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net is welke invulling je aan je open relatie geeft... Ik geef (en krijg) ook geen vrijbrief om in 't rond te neuken.
Dus 't vrouwtje komt ergens iets tekortquote:Op maandag 13 september 2010 00:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Lieve onderdanige vrouwetjes hebben een betamannetje thuis zitten en zoeken daarnaast het alfa mannetje voor de pret
Inderdaad, maar dat kan dus verkerenquote:Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dahag, wat denk jij nou! Dat is toch deel van de lol
Iedere vrouw zoekt 2 mannenquote:Op maandag 13 september 2010 00:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Dus 't vrouwtje komt ergens iets tekort.
Ja, dat denk ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 00:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net is welke invulling je aan je open relatie geeft... Ik geef (en krijg) ook geen vrijbrief om in 't rond te neuken.
Denk dat je goed zit, van een keer zoenen met een meisje ben je in mijn ogen ook niet gelijk bi ofzoquote:Op maandag 13 september 2010 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ookMaar in principe ben ik van de monogamie met eventueel een experimenteel uitstapje
En dat lijkt me niet echt een open relatie, of zie ik dat verkeerd?
lijkt me idd handig ...quote:Op maandag 13 september 2010 00:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]Alleen is het wel een vereiste dat de vrouwen wel met elkaar kunnen "opschieten"
Anders is het zo druk
Mwah...quote:Op maandag 13 september 2010 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Er komen 1897 verschillende trefwoorden voor in mijn database, waarvan 12 meer dan 100 keer. "rondvaartboot" komt even vaak voor als "cocaïne"quote:
Nee, maar van meerdere keer zoenen met een meisje dan?quote:Op maandag 13 september 2010 00:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Denk dat je goed zit, van een keer zoenen met een meisje ben je in mijn ogen ook niet gelijk bi ofzo
Dan geef ik je nog steeds geen ongelijkquote:Op maandag 13 september 2010 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar van meerdere keer zoenen met een meisje dan?
Ja, ieder z'n ding toch?quote:Op maandag 13 september 2010 00:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah...![]()
Maar aangezien ik mijn partner niet 2 vrouwen 'gun' (of tenminste, niet als ik er zelf 1 van zou 'moeten' zijn), is dat iets dat ik zonder problemen uit mijn hoofd kan zetten
.
quote:Op maandag 13 september 2010 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er komen 1897 verschillende trefwoorden voor in mijn database, waarvan 12 meer dan 100 keer. "rondvaartboot" komt even vaak voor als "cocaïne"Onder de 7 woorden die meer dan 300 keer voorkomen zijn "treinen", "stations", "bier" en mijn eigen naam
Whehehequote:Op maandag 13 september 2010 00:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan geef ik je nog steeds geen ongelijk
quote:Op maandag 13 september 2010 00:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Iedere vrouw zoekt 2 mannen
Om naatje te pesten KPD natuurlijkquote:Op maandag 13 september 2010 00:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Toch twijfelachtig, moet dit topic nou naar SEX, KPD of PUB?
quote:Op maandag 13 september 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om naatje te pesten KPD natuurlijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |