Die vinnik ook leuk!quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:36 schreef Twinkly het volgende:
Wat een leuke schoentjes Mefke! Waar heb je die gekocht?
Ohh Mette wat ben je leuk en wat een cute mutsjes, vooral die eerste vind ik heel leuk![]()
H&M heeft nieuwe babykleertjes!!
Voor alle meisjes, ik vind hem zoooo leuk!Ik hou van die kleurtjes.
[ afbeelding ]
Tuuuuurlijk Huupquote:Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef huuphuup het volgende:
Die kleertjesik zag het toevallig ook vanmorgen!
Ik kom er helemaal van in herfststemming(het weer helpt ook natuurlijk
)
quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
oooo die jurkjes!!!!
*rent direct naar de webshop*
Oi!quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:19 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk Huup![]()
Leuke jurkjes! Het jurkje dat ik voor Linde heb gekocht, staat niet in de online shop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe ns een foto dan van t Lindejurkje?![]()
Bij de Wibra hebben ze zwart/grijs/lichtroze/rood & baby blauw voor 1,50.quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:49 schreef lily het volgende:
oh ja, kniekousjes moet ik ook nog hebben
en nog steeds een zwart maillotje
goede tip! ik moet ook juist zonder print hebben...quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:05 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Bij de Wibra hebben ze zwart/grijs/lichtroze/rood & baby blauw voor 1,50.
Wel allemaal zonder print. van maat 62 t/m 134 ofzo, iig die heb ik zien liggen.
Nee, naar de Hema!quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, brengen jullie me nu wéér in de verleiding om naar de Wibra te gaan?
Nou het gaat niet om het doorhebben, maar dat is in het begin gewoon minder goed voor de voetjes. Ze adviseren zelfs de eerste maand dat je kindje loopt alleen zacht leren slofjes te gebruikenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef seilram het volgende:
Serpente, zelf zou ik naar een schoenenwinkel gaan waar ze ook even de breedte enzo meten. Voor een eerste paar schoenen vind ik dat wel belangrijkal is niet iedereen dat met me eens. En een harde zool
paar rondjes lopen ermee en dan hebben ze dat zo door.
(Joep heeft schoenen van het merk track 'n style, diezelfde makers maken ook meisjes schoenen... dat merk heet dan alleen anders)
Even gekeken: hier, die bedoel ik.
Oeps.....quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Ssserpente het volgende:
Maar ik wil 'r niet zomaar zonder deskundig advies op tweedehands schoentjes laten rondbanjeren, dus ga idd van de week ff met r naar een goeie schoenenzaak. Stom dat ik daar zelf niet gewoon aan dacht.
Ik riep ook altijd 'schoenen krijgen ze hoe dan ook nieuw!', totdat ik mocht ervaren dat mijn dochter binnen een maand uit haar eerste schoentjes was gegroeid. En ik had ze echt op de groei gekocht.quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks voor de tips! Van Shoesme en Jochie heb ik toevallig een een paar liggen, van een vriendinnetje gekregen. Die hebben idd wel hele fijne zachte zooltjes. De maat 19 van Shoesme is ze alweer utgegroeid. Ze heeft nu maat 20 aan van Jochie.
Maar ik wil 'r niet zomaar zonder deskundig advies op tweedehands schoentjes laten rondbanjeren, dus ga idd van de week ff met r naar een goeie schoenenzaak. Stom dat ik daar zelf niet gewoon aan dacht.
Je hebt gelijk, hoor! Maar hier waren het sandaaltjes die dus niet echt gedragen waren, en verder wat zootjes en andere soepele schoenen. Niet echt naar voetjes gevormd, naar mijn beleving, zei de leek... Nu krijgt dochter wel nieuwe schoentjes, maar niet in schoenwinkel, ze groeit zo snel en we kunnen ons dat niet veroorloven... Hier is de 'kloof' tussen gewone 'winkels' en speciaalzaken, dus geen ketens etc. nog veel groter dan in NL.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:30 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik ben niet anti tweedehands, hoor. Integendeel! Maar schoenen gaan naar je voeten staan, dat vind ik een ander verhaal dan kleertjes.
in de winkel werd het me afgeraden om 2de handse schoentjes gebruiken maar bij het cb weer toe gejuigd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:30 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik ben niet anti tweedehands, hoor. Integendeel! Maar schoenen gaan naar je voeten staan, dat vind ik een ander verhaal dan kleertjes.
Tsja, da's ook weer zo idd. Ze dragen de schoentjes te kort en te weinig om zich te kunnen vormen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:00 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Ik riep ook altijd 'schoenen krijgen ze hoe dan ook nieuw!', totdat ik mocht ervaren dat mijn dochter binnen een maand uit haar eerste schoentjes was gegroeid. En ik had ze echt op de groei gekocht.
Toen realiseerde ik me dat dat soort dingen gewoon heel vaak gebeuren, dat kinderen binnen no time uit schoentjes gegroeid zijn en ze dus echt volgens mij nog maar nauwelijks naar voeten kunnen zij gaan staan. Ik heb tot nu toe wel op mp gezocht naar tweedehands, maar dan wel alleen maar de schoenen die er erg goed uitzagen en waar het liefst zelfs nog bijstond 'maar 2 weken gedragen' of iets in die trant.
Alleen nu merk ik dat ze langer met schoenen gaat doen en mijn laatste koop ging mis omdat ik de poezelige voetjes van mijn dochter gewoon niet in de laarsjes gepropt kreeg, dus nu denk ik dat ik voor de winter maar wel nieuwe schoeisel ga aanschaffen.
Helaas geen zwart. Alleen donkerblauw, lichtblauw, zand, paars en met dessin.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Bij de Wibra hebben ze zwart/grijs/lichtroze/rood & baby blauw voor 1,50.
Wel allemaal zonder print. van maat 62 t/m 134 ofzo, iig die heb ik zien liggen.
Oef das ook een aanslag op je portemonnee gelijk weerquote:Op woensdag 15 september 2010 12:18 schreef lily het volgende:
Ik moet op zoek naar 5 paar schoenen.
Oudste is uit zijn gewone schoenen en dus ook zijn schoolgymschoenen gegroeid. Op zoek dus naar schoenen in maat 37 alweer.
Middelste ook (meteen van 28 naar 30) maar hij heeft nog een passend paar.
En jongste heeft alleen baby paws en die zijn nu echt te klein dus net een paar nieuwe besteld in maat 2. Maar zij loopt nog niet dus slofjes zijn prima.
Jaquote:Op woensdag 15 september 2010 13:57 schreef huuphuup het volgende:
Oef das ook een aanslag op je portemonnee gelijk weer![]()
hahahahaquote:Op woensdag 15 september 2010 14:03 schreef lily het volgende:
[..]
Ja![]()
en die maillot (ik heb er maar eentje opengemaakt, de ander breng ik maar terug), die kan ze wel aan als ze naar school gaat
Ah okay. Das dan geloof ik al de derde doorstart ofzo voor Oilily hahaquote:Op woensdag 15 september 2010 14:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
villa happ is al zijn spullen aan het verkopen op executiesties, dus die zal er wel klaar mee zijn. Oililly maakte volgens mij een doorstart
quote:Op woensdag 15 september 2010 15:01 schreef lily het volgende:
Die Lumberjack laarsjes vind ik leuk..
ja, hahaha, die tekst eronder. Net of haar man ze op mp heeft gezet (net zoals die reclame met die vrouw en haar tassentic)
ze zien er inderdaad als nieuw uit (25 euro voor allesquote:Op woensdag 15 september 2010 15:05 schreef huuphuup het volgende:
Ik vraag me af of dat bod van 25 dan voor álle schoenen iszal toch niet? hoewel je wel meer absurde biedingen ziet soms
maar eerlijk is eerlijk, de schoenen waarvan ze zegt dat ze ongedragen zijn zien er ook wel echt nog nieuw uit. Wat zou je nou bieden daarop, op 1 paar zeg maar? Er komen ook nog 7 euro verzendkosten bij natuurlijk.
mijn kind heeft grote schuitenquote:Op woensdag 15 september 2010 15:12 schreef lily het volgende:![]()
maat 23?
Leah's voetjes zijn nu net 10 cm
quote:Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef Stiemie het volgende:
Lily maillot even in de droger helpt vaak wel. En iets te groot is met aantrekken wel erg prettig.
Ik maak ze gewoon in de winkel open & als ik dat ergens niet durf dan vraag ik het.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:53 schreef lily het volgende:
[..]
Helaas geen zwart. Alleen donkerblauw, lichtblauw, zand, paars en met dessin.
De maten 62/68 of 74/80. Twijfelen dus...Ze zitten opgevouwen verpakt dus je kan het niet zien.
Ik heb 74/80 gekozen.
Nou...slechte keuze dus![]()
Ze zijn 65 cm lang!![]()
Bij mij hadden ze allemaal een andere lengte. Degene die ik als laatste uitpakte was ook zo belachelijk lang, maar de rest nietquote:Op woensdag 15 september 2010 13:53 schreef lily het volgende:
[..]
Helaas geen zwart. Alleen donkerblauw, lichtblauw, zand, paars en met dessin.
De maten 62/68 of 74/80. Twijfelen dus...Ze zitten opgevouwen verpakt dus je kan het niet zien.
Ik heb 74/80 gekozen.
Nou...slechte keuze dus![]()
Ze zijn 65 cm lang!![]()
heb je de verpakking nog?quote:Op woensdag 15 september 2010 17:32 schreef lily het volgende:
en Leah is al groot heh
nou ja..maat 62/68 maar halen...verder zien ze er prima uit (en ze kosten maar 1,50)
Babypaws. Het zijn deze.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:54 schreef Groofsken3 het volgende:
Oeke, even een vraagje voor jou. Kobus had op die sprinkussenfoto's zulke mooie bruine leren slofjes aan. Mag ik vragen waar die vandaan komen?
Leah heeft dezelfde, in het witquote:
eerste maanden is het sowieso goed om geen echte schoenen aan te doen en anders voor lekker binnen gebruiken.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:52 schreef oeke het volgende:
Zijn ze eigenlijk ook nog handig als je kindje al loopt? Ik wilde nog een paar bestellen, maar misschien is het niet meer nodig als hij al echte schoenen heeft.
Of als huisschoentjes voor de winter?
Ja lijkt mij ook eerlijk gezegd. Fijner qua warmte en dergelijke.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef oeke het volgende:
Zijn ze dan niet te koud straks, voor buiten? Als je kindje al loopt bedoel ik? Het zooltje is namelijk best dun.
En als Ko in november al zo'n 2-3 maanden loopt, lijken me schoenen met iets dikkere zool wel lekker eigenlijk. Voor buiten he?
Ik denk het wel, ze zijn niet echt Houdiniproof wat dat betreft.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:01 schreef huuphuup het volgende:
Hmm misschien dan maar zo'n paar wrapz overwegen voor het najaar voor Amélie dan ofzo. De aapies die ze nu heeft zijn écht te klein nu![]()
![]()
Krijgen ze die wrapz zelf uit? Die aapies waren de enigen die ze hier niet zelf uit getrokken kreeg, door dat lusje waar je het bandje eerst nog doorheen moet halen haha, daarom vond ik ze zo fijn. De rest trok ze allemaal uit.
hmm, echt makkelijk zal het niet gaan, denk ikquote:Op woensdag 15 september 2010 22:03 schreef Jore het volgende:
Ik denk het wel, ze zijn niet echt Houdiniproof wat dat betreft.
Die zijn van Oxxy Huupsken, maar ik vind ze heel wat minder fijn dan ze leuk zijn...ze wipt ongemerkt haar hak eruit zodat ze vervolgens heel makkelijk dubbelklappen als ze gaat stappen...Ghelaaschquote:Op woensdag 15 september 2010 22:08 schreef huuphuup het volgende:
Ik vond die leren laarsjes die Poppedein laatst plaatste ook zo leuk, maar ik weet niet waar ze van zijn en ik kan ze ook nergens online vinden, muh.
Als hij 2-3 maanden loopt zou ik toch echt gewone schoenen voor hem kopen Oeke.quote:Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef oeke het volgende:
Zijn ze dan niet te koud straks, voor buiten? Als je kindje al loopt bedoel ik? Het zooltje is namelijk best dun.
En als Ko in november al zo'n 2-3 maanden loopt, lijken me schoenen met iets dikkere zool wel lekker eigenlijk. Voor buiten he?
oh! meelezert!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:11 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Die zijn van Oxxy Huupsken, maar ik vind ze heel wat minder fijn dan ze leuk zijn...ze wipt ongemerkt haar hak eruit zodat ze vervolgens heel makkelijk dubbelklappen als ze gaat stappen...Ghelaasch
Maar ze zijn zo leuheuk!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:11 schreef Estrys het volgende:
Als hij 2-3 maanden loopt zou ik toch echt gewone schoenen voor hem kopen Oeke.Je gaat zelf toch ook niet op je sloffen buiten lopen
Dan koop je ze voor binnen, en geen soksloffen. Opgelostquote:
er zijn ook leuke schoenen hoorquote:
goed zo, braaf moedertjequote:Op woensdag 15 september 2010 22:26 schreef oeke het volgende:
Ik had er eigenlijk niet zo goed bij nagedacht. Dat het dan al zo koud zo zijn enzo.
Ik zal leuke schoenen voor hem zoeken Estrys.![]()
En de Hema heeft nu hele leuke sokslofjes, hoor Jore. En ze zijn zo lekker warm en zacht.
quote:
haha ik kreeg hetzelfde mailtjequote:Op donderdag 16 september 2010 10:03 schreef Twinkly het volgende:
Korting bij Goodmoodkid!! Me wants jumpsuits![]()
.... Uhm, me wants money!!!
dit is inderdaad online (met kortingscode 1303 krijg je 5,- korting, dan heb je de verzendkosten eruit, dan scheelt het dus niets met in de winkel kopenquote:Op donderdag 16 september 2010 10:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hebben ze schoentjes bij H&M? Dat is dan zeker online. Heb alleen maar sloffen en slofsokken gezien.
Wel leuke Huup!
B. betaaldquote:Op donderdag 16 september 2010 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik merk niets van jouw koopstop, Huup.
Dat is zeker stom. Heb nog nooit wat besteld bij H&M.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dit is inderdaad online (met kortingscode 1303 krijg je 5,- korting, dan heb je de verzendkosten eruit, dan scheelt het dus niets met in de winkel kopen)
Maar ik zie ze bij de H&M's waar ik kom ook vaak gewoon in de winkel staan eigenlijk! T aanbod is alleen grillig, niet alle H&M's hebben hetzelfde hangen en niet alles wat online staat, is ook in de winkel te vinden en andersom. Stom vind ik dat
1304 geeft ook ¤5,- kortingquote:Op donderdag 16 september 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dit is inderdaad online (met kortingscode 1303 krijg je 5,- korting, dan heb je de verzendkosten eruit, dan scheelt het dus niets met in de winkel kopen)
Ja hey! Ik ken mezelf goed genoegquote:Op donderdag 16 september 2010 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
Je plaatst er ook elke keer een clausule bij: "Behalve dan de dingen die echt nodig zijn." Die ga ik er ook in gooien.
gecombineerd werkt zeker niet?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:19 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
1304 geeft ook ¤5,- korting
7848 geeft ¤10,- korting!
Hier werkte het nu wel, maar ook niet altijd.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gecombineerd werkt zeker niet?
Anders ga k even t mandje aanpassen
Ja ik heb het gewijzigdquote:Op donderdag 16 september 2010 10:22 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hier werkte het nu wel, maar ook niet altijd.
Hihi, graag gedaan...ik was net zo blij toen ik die 10 euro code er ook nog bij kon doenquote:Op donderdag 16 september 2010 10:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja ik heb het gewijzigdgelukt!
dankjewel!
Van de Wibra heb ik hier wat hemdjes en broekjes in maat 104/110.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jullie maken het wel verleidelijk om wat te kopen nu bij de H&M shop!
Maar goed dat er niks daarvoor op de rekening staat.
We zijn wel H&M fan voor de kinders.
Trouwens weet er iemand of je onderbroeken ook in maat 110 kunt kopen ergens ipv 110/116?
Ze heeft nu 98/104 en die wordt langzamerhand wat klein. Broekmaat is sinds kort 104.
Ik heb vorige week wat besteld. Ik wilde 10 minuten later mijn bestelling bekijken, was ie al "weg" ...quote:Op donderdag 16 september 2010 10:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gecombineerd werkt zeker niet?
Anders ga k even t mandje aanpassen
Daar heb ik een oplossing voor. Gewoon iets in je mandje laten staan met een lange levertijd (bij mij zit er nu een skibroek in die pas eind oktober leverbaar is). Kun je er tot die tijd altijd nog wat bij doen en dat wordt gewoon wel eerder geleverd zonder extra verzendkostenquote:Op donderdag 16 september 2010 10:36 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb vorige week wat besteld. Ik wilde 10 minuten later mijn bestelling bekijken, was ie al "weg" ...
ondertussen staat ie al een week vooraangemeld bij tnt
Dat jurkje was ook voor de búikbaby!quote:Op donderdag 16 september 2010 10:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ze heeft nu een jurkje aan oef... t is dat het gekregen is, het leek wel of ze opnieuw geboren werd
Oh maar dat doe ik dus ook zo, ik vind het niet per se oneerlijk ofzo haha t is niet alsof je sjoemelt toch? Ik vind het echt enorm irritant dat het dan gelijk weg wordt gehaald maar dat je er vervolgens wel vaak nog twee weken op kunt gaan zitten wachten.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:38 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Daar heb ik een oplossing voor. Gewoon iets in je mandje laten staan met een lange levertijd (bij mij zit er nu een skibroek in die pas eind oktober leverbaar is). Kun je er tot die tijd altijd nog wat bij doen en dat wordt gewoon wel eerder geleverd zonder extra verzendkosten![]()
Ow verder ben ik heel eerlijk hoor
Owja daar kom je natuurlijk pas achter als het besteld is....quote:Op donderdag 16 september 2010 10:40 schreef lily het volgende:
Waar staat die levertijd dan vermeld?
quote:Op donderdag 16 september 2010 10:42 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat jurkje was ook voor de búikbaby!
Als je al bij de kassa bent maar nog niet af gerekend hebt zeg maar. Dan zie je of iets direct leverbaar is of bijvoorbeeld eind oktober ofzo. Als alles op direct leverbaar staat dan kun je nog even verder kijken voor iets met langere levertijd.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:40 schreef lily het volgende:
Waar staat die levertijd dan vermeld?
Ow ben blij dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 16 september 2010 10:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dus Lily, gewoon wat uitzoeken wat een lange levertijd heeft en dan op 'in 1 pakket bezorgen' selecteren en als je er wel klaar mee bent kun je eventueel dat lange levertijd ding ook weer uit je mandje gooien dan komt ie gelijk.
oh ja, maar dat weet je dus niet vantevoren...quote:Op donderdag 16 september 2010 10:44 schreef huuphuup het volgende:
Als je al bij de kassa bent maar nog niet af gerekend hebt zeg maar. Dan zie je of iets direct leverbaar is of bijvoorbeeld eind oktober ofzo. Als alles op direct leverbaar staat dan kun je nog even verder kijken voor iets met langere levertijd.
Ja maar ik heb nu al een paar keer gehad dat het restbedrag dan niet hoog genoeg was en dan werd mn volledige bestelling geannuleerdquote:Op donderdag 16 september 2010 10:45 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ow ben blij dat ik niet de enige ben
Je hoeft niet in 1 pakket te laten bezorgen he. De rest kun je gewoon eerder laten bezorgen, komen geen extra verzendkosten bij. Als het bedrag van het overige maar genoeg is, volgens mij boven de 9 euro ofzo. Ik heb nu ene skibroek van 9,95 als enige bij de eind okt levering staan en dat wordt dna ook gewoon geleverd, anders srtond erbij dat het restbedrag te laag was.
sorryquote:Op donderdag 16 september 2010 10:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
hahahahaha muts![]()
![]()
en ik had al keelpijn maak jij me even heel hard aan t lachen![]()
B. heeft het gister in de commode gestopt truowens, bij de andere 56 kleertjes, hij heeft er nog even mee in zn handen gestaan, zo leuk
maar hoe zoek je dan welk artikel later geleverd wordt als alle artikelen die ik wil gewoon op voorraad zijn? Willekeurig wat spullen in je mandje gooien en hopen dat er wat tussen zit?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:48 schreef huuphuup het volgende:
@lily nee dat weet je niet van te voren idd, maar wel voor het daadwerkelijke afrekenen nog.
Eigenlijk wel ja, willekeurige dingen, met name de dingen die net nieuw in de shop staan duren vaak wat langer.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:56 schreef lily het volgende:
[..]
maar hoe zoek je dan welk artikel later geleverd wordt als alle artikelen die ik wil gewoon op voorraad zijn? Willekeurig wat spullen in je mandje gooien en hopen dat er wat tussen zit?
Haha dan moeten we dat nog maar eens uitproberen!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, willekeurige dingen, met name de dingen die net nieuw in de shop staan duren vaak wat langer.
Handig hè?
@Sorbo hahaha och, hij is een druif hoor, hij zou het niet eens meer herkennen. Sterker nog, ik zie hem er rustig voor aan om het dan wél leuk te vinden![]()
oh dat zijn die laarsjes die ik besteld hadquote:
\quote:Op donderdag 16 september 2010 13:22 schreef Meimeltje het volgende:
Dat is een koopje MacLaura!
Het nadeel van die broekjes vind ik dat je ze niet heel strak aan kunt trekken. Het touwtje kan niet zo strak zeg maar. Had voor de oudste ook toen hij 1,5 was een maat 86/92 gekocht, maar die past hij qua omvang nu pas (bijna 4 jaar). Je moet dus niet te slank zijn
Ja je kunt er idd zelf een extra touwtje doorhalen, daar ben ik dan weer te laks voorquote:Op donderdag 16 september 2010 14:02 schreef McLaura het volgende:
[..]
\
Dat was met Thijs zijn huidige zwembroek ook, maar er is altijd wel een 'tunneltje' over om zelf nog even een veter in te doen. Zijn huidige zwembroek is maat 74 en nu echt te klein. Dus als iemand nog een hele leuke magenta Pointerzwembroek zoekt (te dragen tot en met maat 80 als het slanke kereltjes zijn).
One size fits all. Nou ja, all minus Ivan dan.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:27 schreef oeke het volgende:
Oh, wat is die sjaal klein!![]()
Hij vind er zelf ook van alles van, geloof ik!
Nou, zo te zien zou hij bij Ko ook lekker strak zitten.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
One size fits all. Nou ja, all minus Ivan dan.
O die ken ik wel.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:33 schreef oeke het volgende:
Een dikke omslagdoek SC. Hier staat hij.
Maar het mutsje is dus niet one size fits all? En die pas jij zelfs?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het bijbehorende mutsje in maat 86 besteld en dat zit prima. Sterker nog, ik pas die muts zelfs.
En zelfs als ze bijna 4 zijn vinden ze het stoerquote:Op donderdag 16 september 2010 14:37 schreef McLaura het volgende:
Thijs heeft ook een badpakje, en het is stoer!
[ afbeelding ]
Oh ja ik kocht ook altijd mn mutsen op de kinderafdeling van de H&Mquote:Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar het mutsje is dus niet one size fits all? En die pas jij zelfs?
Thijs!Oh, waar is die zomer toch ineens heen?
Ik aan het eind van deze maand. Als je zo lang kunt wachten...quote:Op donderdag 16 september 2010 15:01 schreef Vlindur het volgende:
Oh! Ik ben verliefd!
[ afbeelding ]
Gaat er iemand DPAMMEN? Dan doe ik mee!![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:08 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik aan het eind van deze maand. Als je zo lang kunt wachten...
wat een mooi pakjequote:Op donderdag 16 september 2010 15:01 schreef Vlindur het volgende:
Oh! Ik ben verliefd!
[ afbeelding ]
Gaat er iemand DPAMMEN? Dan doe ik mee!![]()
oh leuk zeg!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:51 schreef snoopy het volgende:
[..]
wat een mooi pakje![]()
Ik heb deze voor Lis besteld
[ afbeelding ]
ben benieuwd hoe de kwaliteit is.
Ik lees het nu net een paar pagina's terug jaquote:Op donderdag 16 september 2010 17:32 schreef huuphuup het volgende:
-edit-
Poppejans
die laarsjes heb ik vanmorgen bestelddat mutsje is al zes keer in en uit mn mandje geweest maar we hebben genoeg en ze laat niets meer op haar hoofd zitten tegenwoordig
Hoe krijg k mn accesoire nou ooit behoorlijk afgestyled dan deze winter?![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En dan wil ze muts en wanten niet meer uit- en afdoen tot het augustus is. Been there enzo
de h&m site doet t niet op mijn computer, geluk bij een ongeluk enzoquote:Op donderdag 16 september 2010 17:59 schreef Orea het volgende:
Jullie zijn gevaarlijkook net bestelling gedaan...
Ik heb de grootste genomen, maat 22, dat past nu voorlopig nog niet maar dus wel als ze uiteindelijk loopt.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef Meimeltje het volgende:
Wolf krijgt die laarsjes ook...nou ga ik toch weer twijfelen om ze ook erbij te nemenIk vind ze ook leuk, maar ze hebben zo te zien een harde zool en welke maat neem je dan? Hij heeft nu (baby)allstars in maat 19.
quote:
Zijn dat die broekjes van de Hema? R heeft een grijze en een donkerblauwe, hij heeft ze heel veel aan. Ik vind ze wel wat strak om aan te doen, maar als hij ze aanheeft lijken ze toch losser te zitten dat zo bij Ivan lijkt.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
oeke, dit is het trainingsbroekje dat hier al gauw een legging wordt:
[ afbeelding ]
Ahum, kuch, tsja, ach...ik heb ze wel in twee verschillende maten genomen en er zit een kraamkadootje bij.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:08 schreef Orea het volgende:
Ik heb overigens ook nog wat jumpsuitjes van GMK besteld.. zijn ook in de aanbieding! (heb het maar gelaten om voor de 7 halen, 6 betalen te gaanbedoel je kan ook overdrijven....)
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ahum, kuch, tsja, ach...ik heb ze wel in twee verschillende maten genomen en er zit een kraamkadootje bij.![]()
Weet je zeker dat je niet een paar met twee verschillende maten hebt gekocht?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik heb de grootste genomen, maat 22, dat past nu voorlopig nog niet maar dus wel als ze uiteindelijk loopt.
Die schoenmaten van H&M vallen maar raar ook eigenlijk, soms heb je 2 paar in maat 17 en de ene is loeigroot en de ander heel klein. Gek is dat.
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:46 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet een paar met twee verschillende maten hebt gekocht?
In de tekst staat dat het maat 92/98 is, lijkt me wel erg groot voor Rienk. Nieuw 149,- gekost, wowquote:
Dat is altijd leuk natuurlijk hihi. Krijg je dan misschien toch trouwkriebels?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Maar we willen foto's zien van bruidsjonkerpakjes (of leuke alternatieven)!
ja de tekst staat 92-98 en erboven in de titel staat 86-92....handige oma/naaiatelier kan het wel innemen maybe, als het haar smaak isquote:Op donderdag 16 september 2010 20:48 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
In de tekst staat dat het maat 92/98 is, lijkt me wel erg groot voor Rienk. Nieuw 149,- gekost, wow
Of even wachten tot het laatste moment, in november kun je vast leuke kerstpakjes kopen die je ook als bruidspakje kunt gebruiken. het ligt maar net aan het budget denk ik.
P. houdt inderdaad niet van autorijden. Alleen in busjes.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Hahaha, ik vind P. geweldig. Dat zou zomaar een van mijn stokpaardjes kunnen zijn. Ware het niet dat ik auto's weer supertof vind.
Dat setje wat Meimeltje net post!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet van nette pakjes, dus ik schiet bij de gedachte alleen al in de stress omdat ik niet weet wat hem dan wél aan te trekken.
Och, bij P. ging het niet om het geslacht, maar omdat het vieze stinkauto's zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:00 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik vind de kleertjes met autootjes die R heeft (gehad) altijd erg leuk, maar ik ben me ook heel vaak bewust van het feit hoe vroeg we al bepaalde zaken aan een bepaald geslacht koppelen. Toch jammer, vind ik. Ook al doe ik er net zo hard aan mee en heeft mijn dochter geen rompers met auto's aangehad en mijn zoon geen jurkjes.
Maar hoe jammer ik het ook vind aan de ene kant, ik vind het ook toch prima zo. Slaat zeker egens op hè?
Ohquote:Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef oeke het volgende:
[..]
Och, bij P. ging het niet om het geslacht, maar omdat het vieze stinkauto's zijn.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef oeke het volgende:
[..]
Och, bij P. ging het niet om het geslacht, maar omdat het vieze stinkauto's zijn.
Ja, dat is waar.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:03 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh Oeke, ik vind het er ook heel vaak stom uitzien, schoenjtes bij zulke kleine kindjes. En ik snap het ook echt niet. Het ziet er niet lekker uit (ook niet mooi in mijn ogen), het past voor mij gewoon ook helemaal niet bij het plaatje dat ik heb van een baby. Schoenen kunnen ze hun hele leven nog aan.
En als hij ze niet draagt, gooi je ze gewoon lekker op marktplaats.
oh leuk zeg die clicgevallenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:11 schreef Sandous het volgende:
ooo ik zie die uggs/wollenschoentjes met bolletjes van de h&m paar blz terug. die wil ik ook. Zijn die niet een beetje te (tuttig??)
Dit zijn de clics denk ik: http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/378199203/1
Jaaaaaaaaaaaaaa, een mooie spencer! Dat vind ik ook zo leuk!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef oeke het volgende:
Och, wat leuk dat neefje van B. Heerlijk koppie!![]()
Haha, wat zit Kylian lekker te snoepen! Spencer vind ik ook leuk voor een feest. Of bretels.
http://outlet.piccolino.nl/quote:Op donderdag 16 september 2010 21:30 schreef Sandous het volgende:
wat is de winkel van huup, waar clics verkocht worden.
Nou dat ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Ik had hezelfde met die schoentjes van de Hema, Oek. Ik kreeg ze niet eens fatsoenlijk aan, d'r hieltje bleef halverwege steken.
http://link.marktplaats.nl/378436596quote:Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef Meimeltje het volgende:
Ik zoek voor de oudste laarsjes van Clic...maar dan wel in de uitverkoop![]()
Helaas niets meer in maat 28 kunnen vinden, ook niet op die site van Huup.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Omg, net een dooie zwabber hond aan je voet.
[ afbeelding ]
Ik wil zelf geen tweedehands schoenenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef lily het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/378436596
ik ben ook op zoek...maar dan maat 30
oh, ja nou..dat kan (ik wel hoor...)quote:Op donderdag 16 september 2010 22:42 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik wil zelf geen tweedehands schoenenHet idee al dat andere zweetvoetjes in die schoenen hebben gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |