abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86360999
En hier weer verder
Dat shirtje Claudia, ik heb gisteren de perfecte muts bij gescoord, inderdaad van kidscase, voor de enorme prijs van 1,50! (lang leven de outlet)

En vandaag deze schoentjes voor Driekus:

Nou heb ik nog een bieding staan op een pakket op marktplaats, ben benieuwd. In dat pakket wel veel merkkleding, hoop dat het er nog goed uitziet.

Het enige dat ik nu nog heel graag wil hebben is een mutsje van kik kid, maar kan alleen kleine maatjes op marktplaats vinden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86361377
Oh wat een schetige schoentjes Mef O+ stoer!
Foto van t pakket? :9 (ff met printscreen en plakken in paint doe ik meestal :+ )

En Niels en Ivan O+ die streepjes shirts en/of rompers zijn inderdaad leuk! Ik heb van Amaranta twee bv-tops overgenomen met zo'n soort streepje en zij had daar bijpassende rompers bij :D Mijn dochter en ik gaan straks dus als dynamisch duo op stap :7 Ben benieuwd hoe dat eruit ziet bij het voeden, als t rompertje weg valt tegen mn shirt _O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86368161
een tvp natuurlijk!!

Hier een shopstop, alhoewel zo een leuke bodywarmer :o
was vandaag gaan artissen, al die kleintjes liepen rond met van die leuke regenlaarsjes (een of ander merk, naam kwijt) dragen ze ook bij hoelahoep :') bergenstein ofzo.

ik ga kleren voor mezelf zoeken nu!
pi_86372318
Gisteren samen met Linde gaan shoppen. Allemaal leuke dingen gekocht. Nadeel: mevrouw wil zelf ook ineens bepalen wat ze gaat dragen }:| En dat is dus eigenlijk alleen maar roze... Gelukkig kon ik haar bij een blauw shirtje nog overtuigen omdat er roze bloemen op zitten... Verdere score: roze jurk en roze pyjama :')
pi_86372563
:D
is ze een prinsesje stiemie? :P

Sandous haha de shopstop :D
Ik ken het gevoel, zo van nu heeft ze wel weer even genoeg, ben er even klaar mee. Voorlopig hoef ik voor mezelf niets te kopen dus ik heb hier zelf gewoon een algehele shopstop :') met uitzondering van wat dingen die soms nodig zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86378787
Mefke wat een enorm leuke schoentjes voor Driekus!
Kan zelf niet wachten om de eerste echte loopschoentjes te kunnen kopen O+

Leuk die H&M streepjesrompers, zo leuk dat ik er vorige week nog mee in de hand heb gestaan haha
Ik vond die paarse erg leuk.Bij een eerstvolgende H&M zal ik wel weer een pitstop gaan maken en ze kopen denk ik

Ik kan dat zeer slecht tot niet, een kledingstop :@ Heb ik eindelijk een paar dagen niks gekocht voor hem oh dat is niet waar, zaterdag nog 2 shirtjes :+, komt mn moeder wel weer aanzetten met iets. Echt te erg! Nu had ze zowat de hele kringloop leeggekocht met een box en autostoel voor bij hen thuis en allemaal kleertjes want die waren met de helft korting.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86379927
Dit is een leuk meisjespakketje. Durf het qua maat alleen niet meer aan met Lente.
pi_86391398
Mette showt de door een lieve tante gebreide mutsjes O+
Ik ben zelf dus echt een mutsen verslaafde muts, dus mijn kind moet natuurlijk ook aan de muts :')

Er komt nog een muts aan en natuurlijk ook eentje voor mezelf O-)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86395875
Poppejans, ze zijn gewoon met slappe zool, dus niet eens echte loopschoenen. Maar ja, hij heeft zootjes en daarop stond ie niet lekker, dit gaat stukken beter.
Wickie, die mutsen! Gaaf.
}:| nog steeds geen reactie op mijn pakket van mp...
pi_86396028
Mette wat ben je leuk met die 2 schattige tandjes O+

Huup helaas denkt ze zelf regelmatig dat ze een prinses is. Inclusief koninklijke eisen }:|

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 13-09-2010 23:12:35 ]
  Milf maandag 13 september 2010 @ 20:54:18 #11
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_86396463
Gekocht bij een outletstore. Oude prijs 99.95, nieuwe prijs 29.95 *O*

En van pappa een stel stoere gympies O+

Ze kan weer even vooruit :)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_86402163
Leuk Nikky!
pi_86402505
Mette, wat ben je leuk met die mutsen op je hoofd!

Stiemie, ik moet altijd lachen om die "praatjes" van je dochter! Heerlijk dat prinsessen gedoe ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86413690
Wat een leuke schoentjes Mefke! Waar heb je die gekocht?

Ohh Mette wat ben je leuk en wat een cute mutsjes, vooral die eerste vind ik heel leuk O+

H&M heeft nieuwe babykleertjes!!

Voor Amélie

Voor alle meisjes, ik vind hem zoooo leuk! O+ Ik hou van die kleurtjes.

Voor R! Die kleurtjes en streepjes. Maar jammer van het kraagje.

Voor Wolf! Ik weet dat je niet zo van blauw houdt Poppejans, maar kijk eens bij "baby autumn news", het staat zo schattig O+

En deze vind ik ook schattig voor een kleintje
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:44:48 #15
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86413918
Zijn inderdaad lieve dingetjes O+
pi_86413950
Ik vind dat streepjes setje erg leuk Twinkly! en die dikke trui ook, die is er ook in het wit (maar zou ik dan meteen uitdoen als hij gaat eten haha)
Die trui hebben ze wel vaker in het assortiment gehad, ik heb er toen ik nog zwanger was ook mee in de hand gestaan. Hij is wel erg leuk en kneuterig winters O+
En dat groene babysetje vond ik ook erg leuk voor een klein babytje, is hartstikke unisex die kleur en de leukste kleur die erbij zat vond ik.
Die nieuwe witte muts die erop staat moet ik hebben! Past leuk bij zn zwart/witte wolf-wantjes en sjaal.
En eigenlijk wil ik die dikke trui en streepjesset ook :+ maar goed, eerst maar weer eens loon afwachten
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 14 september 2010 @ 10:53:36 #17
298315 SacreCoeur
pi_86414155
Oh ik vind dat groene best jongetjesachtig eigenlijk maar door de 'oortjes' maakt 't weer een beetje meisjesachtig.
Tijdens mijn zwangerschap heb ik heel veel unisex dingetjes gekocht bij H&M omdat ik niet kon wachten :')
Maar dat was in de winkel, daar hebben ze nog meer natuurlijk.
pi_86414349
Die kleertjes O+ ik zag het toevallig ook vanmorgen!
Ik kom er helemaal van in herfststemming :D (het weer helpt ook natuurlijk :') )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Milf dinsdag 14 september 2010 @ 11:16:12 #19
16000 nikky
pi_86414738
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 10:36 schreef Twinkly het volgende:
Wat een leuke schoentjes Mefke! Waar heb je die gekocht?

Ohh Mette wat ben je leuk en wat een cute mutsjes, vooral die eerste vind ik heel leuk O+

H&M heeft nieuwe babykleertjes!!

Voor alle meisjes, ik vind hem zoooo leuk! O+ Ik hou van die kleurtjes.
[ afbeelding ]

Die vinnik ook leuk!
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_86414802
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:02 schreef huuphuup het volgende:
Die kleertjes O+ ik zag het toevallig ook vanmorgen!
Ik kom er helemaal van in herfststemming :D (het weer helpt ook natuurlijk :') )
Tuuuuurlijk Huup ;)

Leuke jurkjes! Het jurkje dat ik voor Linde heb gekocht, staat niet in de online shop :(
pi_86414823
oooo die jurkjes!!!!
*rent direct naar de webshop*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Milf dinsdag 14 september 2010 @ 11:21:13 #22
16000 nikky
pi_86414857
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
oooo die jurkjes!!!!
*rent direct naar de webshop*
pi_86414961
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:19 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Tuuuuurlijk Huup ;)

Leuke jurkjes! Het jurkje dat ik voor Linde heb gekocht, staat niet in de online shop :(
Oi! :o
andere mensen doen een rondje nieuwssites, ik doe een rondje webshops 's morgens :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ns een foto dan van t Lindejurkje? O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86415125
Mevrouw verliest de prinsessenjurk geen seconde uit het oog :') Helaas voor haar hebben we vandaag ivm de regen lekker een pyjamadag

pi_86415342
Oh die is leuk!
En ik moest lachen om het kroontje :D t is echt een prinsesje haha.

Wij hebben ook een pyjamadagje. Alweer :') Afgelopen zondag ook al, hoewel toen niet de hele dag maar wel zo'n langzame-start-dag maar voor vandaag vind ik het wel best allemaal geloof ik.

Dit was zondag, de foute pyjama-uit-een-stuk van de H&M :D ik hou ervan, en ik vond het er weer voor O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86415427
ik vind die pyama leuk joh Huup!
ik heb de roze varianten ervan voor Evie gekocht, in mt 80, zal van de week eens testen offie al past.
(vandaag doen wij ook een relaxdagje; Evie heeft een GMKjumpsuit aan, is ook net een pyama :))
pi_86415473
Ik ben gek op pyjamadagjes :Y
Ik heb ze alleen in het weekend helaas
pi_86415495
Hmm, ik vind maar heel weinig leuk van die nieuwe dingen in h&m webshop. Nou ja, scheelt weer geld. (wantdathebikechtnietmeer :') )
pi_86415528
Oh ja de gmk jumpsuit is ook zo'n lekker het-regent-buiten-en-we-gaan-lekker-binnen-knuffelen-en-spelen-ding. O+
  dinsdag 14 september 2010 @ 11:45:44 #30
298315 SacreCoeur
pi_86415583
Wij hadden zondag PJ dag.. & tegen uur of 18.00 hoor ik Isa 'gaan we nergens heen ofzo?!! ik wil ergens naar toehoe'.

Ik vind die PJ's uit èèn stuk zo handig! behalve als ze al zelf naar de wc gaan s'nachts.

En ik moet maillots hebben, hier hebben ze bij de Wibra hele leuke, pluizen wel altijd heel snel van Zeeman/Wibra.
Maar och, nu ze op school ook veel buitenspelen etc ga ik geen dure franse merk maillots meer kopen.
Misschien over 4 jaar weer. :+
pi_86415640
Ik heb gisteren bij Zeeman een flanellen pyjama voor Linde gekocht O+ En baby kniekousjes met ruitjes en anti-slip nopjes. En van die slofsokken voor Linde. Was nog geen 8 euro kwijt in totaal :D
pi_86415656
Ik vind die gmk-jumpsuits superleuk! Maar ik had er altijd ruzie mee met aan en uitdoen enzo :')
Vooral toen ze niet meer liggend aangekleed wilde worden en beweeglijk was, maar ook nog neit goed kon zitten pfff wat een gedoe.

Nu zou het wel weer kunnen omdat ze gewoon kan staan als k haar aan en uitkleed. Ze helpt ook, beentjes omhoog enzo, armpje door de mouw, zo leuk :D

BJ gewoon proberen! Ik heb de mouwen en broekspijpen omgeslagen haha wel 2 keer, dit is een 86. Maar goed, omdat het een pyjama is vind ik het niet zo erg dat het eigenlijk nog veel te groot is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86415704
oh ja, kniekousjes moet ik ook nog hebben

en nog steeds een zwart maillotje :')
pi_86415730
Dat kroontje zat bij een prinsessenpannenkoek die we gingen eten ter ere van mijn nieuwe baan :) Alle kinderpannenkoeken hadden een verrassing. Alleen jammer dat ze 'm nu dus de hele dag op heeft :')
pi_86415760
Kun je niet wat dingen verven Lily? Pakje zwarte Dylon en dan gewoon wat maillots in verschillende maten ofzo, of eventueel wat rompers of andere dingen erbij?

Ik gooi altijd mn handdoeken erbij die ik verziekt heb met mn haarverf :7 pak dan ook niet de witte handdoeken zou je denken oO<
Stom is dat toch dat het zo lastig te vinden is, zwart voor onder de 2 jaar.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86415796
oeee Amelie heeft dus een 86 aan, dan past Evie die 80 misschien ook al wel :Y
Vanavond lekker in bad en daarna gaan we passen :Y

en ik ben gek op mijn GMKjumpsuitjes; en ze lijken me ook heerlijk comfortabel voor Evie.
O+
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:05:04 #37
298315 SacreCoeur
pi_86416190
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:49 schreef lily het volgende:
oh ja, kniekousjes moet ik ook nog hebben

en nog steeds een zwart maillotje :')
Bij de Wibra hebben ze zwart/grijs/lichtroze/rood & baby blauw voor 1,50.
Wel allemaal zonder print. van maat 62 t/m 134 ofzo, iig die heb ik zien liggen.
pi_86416324
Nu moet ik dus ook op de H&M website kijken (ik typte wedstrijd... :')).
Leuk jurkje dat gestreepte!

Die jumpsuitjes blijf ik ook schetig vinden, maar het stond Mirte niet zo leuk en nu durf ik het niet aan om het voor Iris aan te schaffen en die van Mirte, daar stond haar naam op, dus dat vond ik ook een beetje sneu ;).
Fake it till you make it...
pi_86416376
Ik zoek een lief badjasje voor de baby (geslacht nog niet bekend). Iemand suggesties voor iets origineels? Prijs onbelangrijk.
pi_86416415
Ik ben wel echt gek op die overslagjurkjes van GMK O+ hoewel niet echt overslag want ze zijn van binnen gewoon dicht :') maar die vond ik ook zo leuk <3 ik kan echt niet wachten om die bij nr 2 weer aan te doen! Ik had een turkooise en die kleur stond zo mooi bij Amélie, ben benieuwd of hij dit kindje ook zal staan.

En aanschouw hier mijn jumpsuit-perikelen :Y)

Overigens was dit B. die het aan probeerde te krijgen :') ik was er iets handiger mee maar echt fan word ik geloof ik niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86416611
Hihi, Huup! _O-
Dat is herkenbaar! Zo liepen wij er ook altijd mee te stuntelen. Wat een lief rompertje trouwens. O+

Mooi jurkje, Stiemie, echt prinsessig! Linde wordt vast een groot toneelspeelster later. O+

Te lang gedubt en gewacht met bestellen bij babywalz, de leuke regenlaarsjes zijn uitverkocht en de regenbroek ook. Dus nu moet ik wel bestellen bij H&M. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_86416885
Kijk, ik was het topic zelf gewoon kwijt. Ik ga op zoek naar een badjas!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86416962
http://speelgoedcadeau.nl(...)jas-En-Slippers.html

Zoiets vind ik wel leuk. :)

Edit:

http://speelgoedcadeau.nl(...)-Nicky-Badjasje.html

Deze. O+

[ Bericht 33% gewijzigd door Chooselife op 14-09-2010 12:34:29 ]
pi_86417238
Haha die laatste kwam ik net tegen :D hoef ik die nie meer te posten :P

BamBam heeft ze in hele kleine maatjes, vanaf 50/56 maar ik vind het zelf nu pas, vanaf maat 80 een beetje handig worden. Daarvoor niet zo eigenlijk.

Kijk hier eens.
Misschien is dat wat?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86417359
Het is niet helemaal wat je zoekt, maar de Ikea heeft dit soort dingen (handdoeken met capuchons, echt veel handiger in het begin!):

Ik kijk nog verder. Het is niet eenvoudig iets leuks te vinden!
pi_86418279
Oh!
Ik kom eerlijk gezegd nooit in die winkel dus ik heb geen idee of het wat is (ook qua kwaliteit en dikte enzo), maar in het foldertje van piet kerkhof stond wel een grappig jasje. Donkerpaars met roze stippen, maat 92 t/m 128 voor 19,95.
Kijk hier. Die wat kleinere plaatjes, t derde meisje van links.
Misschien een tip voor mama's met meisjes in grotere maatjes :Y)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:12:17 #47
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86418521
Huup, doe die jumpsuitjes van onder af aan, dan gaat het een stuk soepeler! :D

Emma heeft van d'r opa een badjasje gekregen waar 'prinsesje' achterop staat. :') Ik gebruik 'm nu nog niet wegens nog een paar slagen te groot maar voor nu ben ik ook meer fan van de omslagdoeken.

Chooselife, hier kun je badjassen voor mams en baby laten borduren: http://www.villakado.bied(...)-de-baby-&-mama.html
A grand adventure has begun.
pi_86418642
ik doe de GMK jumpsuitjes ook van boven aan ; maar net als rompers; eerst alleen het hoofd, dan 1 voor 1 de armpjes; en dan naar beneden toe afstropen... gaat eigenlijk vrij makkelijk hier.
:Y
pi_86418858
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:05 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Wel allemaal zonder print. van maat 62 t/m 134 ofzo, iig die heb ik zien liggen.
goede tip! ik moet ook juist zonder print hebben...

en die foto's van huup :D
pi_86418946
Mensen, brengen jullie me nu wéér in de verleiding om naar de Wibra te gaan?
pi_86419185
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Mensen, brengen jullie me nu wéér in de verleiding om naar de Wibra te gaan?
Nee, naar de Hema!

Maat 56 t/m 86!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:36:00 #52
265732 Keshet
pi_86419370
Ja, ik zag ze vanochtend ook op de site! Die middelste lijkt alleen zo ontzettend op een vestje wat ze nu ook hebben.
Ik heb hier nog wat hema-bonnen liggen die gecashed kunnen moeten worden! *) De hema hier om de hoek zal ze wel weer niet hebben maar ik ga toch maar eens kijken binnenkort.

Newbie vraag: Zo'n jurkje, doe je daar nou een legging onder? Of een maillot? Of kan 't ook gewoon op een broekje ofzo?
pi_86419374
Ik heb die jurkjes allemaal al gezien. En van de H&M ook. En ik heb een koopstop! }:|

Oh wacht, ik heb Irischeques op komst. Daar kan ik bij de Hema wel mee terecht!
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:53:29 #54
298315 SacreCoeur
pi_86420054
Ik zou onder zo'n jurkje eerder een legging met sokjes eroverheen aandoen dan een maillot.
Een maillot lijkt te veel qua stof op 't jurkje & dat wordt zo saai.
Legging is glad & daar door maakt het speels, en sokjes erover is gewoon warm & leuk :P
pi_86426592
Een een spijkerbroekje staat die tuniekjes ook heel leuk, vind ik.

Aargh! Lente loopt, dus ik zoek schoenen. Of liever laarsjes, denk ik. En ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Wie helpt mij?

Liefst geen bruin of rood. Denk dat donkerblauw wel te combineren is met Lente d'r kledingkast. Of antraciet, nog beter!
pi_86426734
Bij de Scapino hebben ze veel meisjesschoenen in tegenstelling tot jongensschoenen.
En dat voor een leuk prijsje. Ik was voor 13 euro geslaagd en dan heb je lekkere warme schoentjes.
pi_86427131
Maar die hebben dan een harde zool, of niet? Daarover zit ik namelijk te dubben. Een leren laarsje met zachte zool is aan de ene kant het beste, maar als ze daar drie keer mee buiten heeft gespeeld, is ze er zo doorheen natuurlijk.

Hm, moet me er nog even in verdiepen...
pi_86427573
je hebt van shoesme schoentjes die buiten kunnen, maar die wel een zachte zool hebben
pi_86427864
Van jochie heb je ook schoentjes met zo'n "dun" en soepel zooltje als die van shoesme.
pi_86428767
Serpente, zelf zou ik naar een schoenenwinkel gaan waar ze ook even de breedte enzo meten. Voor een eerste paar schoenen vind ik dat wel belangrijk :@ al is niet iedereen dat met me eens. En een harde zool :Y paar rondjes lopen ermee en dan hebben ze dat zo door.

(Joep heeft schoenen van het merk track 'n style, diezelfde makers maken ook meisjes schoenen... dat merk heet dan alleen anders)

Even gekeken: hier, die bedoel ik.

[ Bericht 3% gewijzigd door seilram op 14-09-2010 17:25:25 ]
Niet mieten! Door gieten!
pi_86428898
Scapino heeft ook schoentjes van dr visser (beegle) die vond ik in het begin (nu nog trouwens) ook erg fijn

Haar eerste schoenen waren van de schoenenreus, heel soepel en niet duur
pi_86429075
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:18 schreef seilram het volgende:
Serpente, zelf zou ik naar een schoenenwinkel gaan waar ze ook even de breedte enzo meten. Voor een eerste paar schoenen vind ik dat wel belangrijk :@ al is niet iedereen dat met me eens. En een harde zool :Y paar rondjes lopen ermee en dan hebben ze dat zo door.
(Joep heeft schoenen van het merk track 'n style, diezelfde makers maken ook meisjes schoenen... dat merk heet dan alleen anders)

Even gekeken: hier, die bedoel ik.
Nou het gaat niet om het doorhebben, maar dat is in het begin gewoon minder goed voor de voetjes. Ze adviseren zelfs de eerste maand dat je kindje loopt alleen zacht leren slofjes te gebruiken :Y
pi_86429115
Net als seilram zweer ik ook bij een schoenenwinkel waar ze de maat e.d. meten en waar ze verstand hebben van kinderschoenen. Het kost wat meer, maar gelukkig kan dat uit en dan is er tenminste iemand die meekijkt die verstand heeft van hoe het past.
Ik wil binnenkort voor Iris maar eens winterschoentjes gaan kijken, ik verwacht eigenlijk dat ze alweer richting maat 21 gaat... en voor Mirte laat ik het eerst maar even meten, als ze nog even kan met haar huidige schoenen qua maat dan wachten we nog even, anders zal je net zien dat ze een spurt gaat maken als we nieuwe schoenen hebben gekocht ofzo, hahaha.
Iris heeft nu van shoesme met zo'n dunne zool, maar voor de winter lijkt een wat stevigere zool me lekkerder en aangezien ze toch al een maand of 3 loopt denk ik dat dat best kan. Maar ook dat ga ik nog wel even navragen bij de schoenenwinkel.
pi_86429476
Wij gaan trouwens ook altijd naar een goede schoenenwinkel voor schoenen. Daarnaast koop ik dan nog wel eens een paar goedkope gymojes ofzo bij de hema.
pi_86429517
Joep liep ongeveer 1,5 maand. In die winkel moest hij toen eerst laten zien hoe hij liep. Dus ze gingen ook echt kijken of ie stevig op zijn beentjes stond. Toen moest ie daarna een paar rondjes lopen met verschillende schoenen aan. Ik vond het wel fijn. Ze namen echt de tijd, het werd goed opgemeten en ze gaven in mijn ogen echt goed advies. Mijn man ging ook nog met een paar schoenen naar huis voor zichzelf :D
Niet mieten! Door gieten!
pi_86429945
ik heb dat gestreepte jurkje toevallig gister bij de hema gekocht :Y
de streeplegging en het vestje heeft Evie ook, dus kunnen we mooi combineren.
O+
pi_86431273
Thanks voor de tips! Van Shoesme en Jochie heb ik toevallig een een paar liggen, van een vriendinnetje gekregen. Die hebben idd wel hele fijne zachte zooltjes. De maat 19 van Shoesme is ze alweer utgegroeid. Ze heeft nu maat 20 aan van Jochie.

Maar ik wil 'r niet zomaar zonder deskundig advies op tweedehands schoentjes laten rondbanjeren, dus ga idd van de week ff met r naar een goeie schoenenzaak. Stom dat ik daar zelf niet gewoon aan dacht.
  dinsdag 14 september 2010 @ 18:40:47 #68
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86431965
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Ssserpente het volgende:

Maar ik wil 'r niet zomaar zonder deskundig advies op tweedehands schoentjes laten rondbanjeren, dus ga idd van de week ff met r naar een goeie schoenenzaak. Stom dat ik daar zelf niet gewoon aan dacht.
Oeps..... :) Dat is zo mij... Mijn kind heeft zelfs geen eerstehands schoentjes, maar die gaan we binnenkort aanschaffen, de tweedehandsjes zijn te klein. Maatje 23 alweer denk ik...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86434096
Haha, ik ben niet anti tweedehands, hoor. Integendeel! Maar schoenen gaan naar je voeten staan, dat vind ik een ander verhaal dan kleertjes.
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:00:23 #70
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86435415
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks voor de tips! Van Shoesme en Jochie heb ik toevallig een een paar liggen, van een vriendinnetje gekregen. Die hebben idd wel hele fijne zachte zooltjes. De maat 19 van Shoesme is ze alweer utgegroeid. Ze heeft nu maat 20 aan van Jochie.

Ik riep ook altijd 'schoenen krijgen ze hoe dan ook nieuw!', totdat ik mocht ervaren dat mijn dochter binnen een maand uit haar eerste schoentjes was gegroeid. En ik had ze echt op de groei gekocht.

Toen realiseerde ik me dat dat soort dingen gewoon heel vaak gebeuren, dat kinderen binnen no time uit schoentjes gegroeid zijn en ze dus echt volgens mij nog maar nauwelijks naar voeten kunnen zij gaan staan. Ik heb tot nu toe wel op mp gezocht naar tweedehands, maar dan wel alleen maar de schoenen die er erg goed uitzagen en waar het liefst zelfs nog bijstond 'maar 2 weken gedragen' of iets in die trant.

Alleen nu merk ik dat ze langer met schoenen gaat doen en mijn laatste koop ging mis omdat ik de poezelige voetjes van mijn dochter gewoon niet in de laarsjes gepropt kreeg, dus nu denk ik dat ik voor de winter maar wel nieuwe schoeisel ga aanschaffen.
pi_86435836
Ik geloof dat als ik de voetmeters op verschillende sites goed begrepen heb dat Amélie maat 21 zou moeten hebben nu (op de groei dus wel). Maar goed, voorlopig loopt ze nog net niet dus wij wachten rustig af en tzt laat ik alles even goed opmeten. Of ik dan ook daadwerkelijk iets koop in een schoenwinkel weet ik niet. Ik ben een zeikerd qua hoe schoenen eruit zien :Y) En daarnaast ben ik ook nog eens best gebonden aan een budget dus ik heb ook gewoon niet direct 90,- te besteden voor een paar eerste schoentjes, ik zit meer in de regio van hooguit 40 of 50. En das dan al wel een flinke aanslag op mn budget :') dus daar moet k tzt nog eens goed naar kijken.

Misschien een tip? Ik weet niet of t wat is hoor, maar ik kwam hier een soort outlet tegen, dus voor mensen die op zoek zijn: http://outlet.piccolino.nl/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 14 september 2010 @ 20:09:07 #72
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86435854
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:30 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik ben niet anti tweedehands, hoor. Integendeel! Maar schoenen gaan naar je voeten staan, dat vind ik een ander verhaal dan kleertjes.
Je hebt gelijk, hoor! Maar hier waren het sandaaltjes die dus niet echt gedragen waren, en verder wat zootjes en andere soepele schoenen. Niet echt naar voetjes gevormd, naar mijn beleving, zei de leek... Nu krijgt dochter wel nieuwe schoentjes, maar niet in schoenwinkel, ze groeit zo snel en we kunnen ons dat niet veroorloven... Hier is de 'kloof' tussen gewone 'winkels' en speciaalzaken, dus geen ketens etc. nog veel groter dan in NL.
pi_86436061
LeBig heeft zwarte maillots en zwarte leggings vanaf kleine babymaten.
pi_86436370
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:30 schreef Ssserpente het volgende:
in de winkel werd het me afgeraden om 2de handse schoentjes gebruiken maar bij het cb weer toe gejuigd.
maar zoals bij mijn oudste heeft ze wel eens schoentjes gehad waar ze amper op gelopen heeft.
mijn jongste heeft voor de zomer een paar gekregen en daar heeft ze hooguit 2 keer opgelopen toen was ze er al uit :{

ik koop eigenlijk altijd bij de scapino schoenen voor de meiden. wel van dr. visser en geen andere.
mama van 3 kids!
pi_86437560
Nog even onze schoenen in actie, helaas, Ssserpente, wel echte jongensschoenen. En, voor de liefhebbers, hij is compleet in zwart met een beetje wit en rood vandaag. Ik vind het superleuk staan.

Ik heb nu bij rainbowbabies de zwarte shirts gescoord, broekje is van de hema.
Die jumpsuits waren erg mooi, maar zaten hier ook voor geen meter. Driekus heeft een te lang lijf ervoor.
Dat vestje met die strepen huup, gaat dat tot maat 86?
pi_86440898
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 20:00 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Ik riep ook altijd 'schoenen krijgen ze hoe dan ook nieuw!', totdat ik mocht ervaren dat mijn dochter binnen een maand uit haar eerste schoentjes was gegroeid. En ik had ze echt op de groei gekocht.

Toen realiseerde ik me dat dat soort dingen gewoon heel vaak gebeuren, dat kinderen binnen no time uit schoentjes gegroeid zijn en ze dus echt volgens mij nog maar nauwelijks naar voeten kunnen zij gaan staan. Ik heb tot nu toe wel op mp gezocht naar tweedehands, maar dan wel alleen maar de schoenen die er erg goed uitzagen en waar het liefst zelfs nog bijstond 'maar 2 weken gedragen' of iets in die trant.

Alleen nu merk ik dat ze langer met schoenen gaat doen en mijn laatste koop ging mis omdat ik de poezelige voetjes van mijn dochter gewoon niet in de laarsjes gepropt kreeg, dus nu denk ik dat ik voor de winter maar wel nieuwe schoeisel ga aanschaffen.
Tsja, da's ook weer zo idd. Ze dragen de schoentjes te kort en te weinig om zich te kunnen vormen.

Duik binnenkort maar ff met r de stad in om iig in een schoenenzaak d'r maat op te laten meten. Dan kan ik altijd nog kijken wat ik doe.
pi_86450694
De eerste schoentjes van Mirte zouden best nog een rondje mee kunnen, die zien er ook nog goed uit. Mirte liep toen nog niet echt, maar het was winter en schoentjes aan de voetjes vond ik wel een lekker idee. Ik heb ze Iris aangedaan, maar het zijn best wel winterschoentjes (bordeauxrood) en ik vond het toch ook wel zonde om de eerste schoentjes van Mirte af te laten trappen door Iris. Dus ik heb ze in de doos met Mirte haar eerste kleertjes enzo gedaan.
Iris die loopt ze denk ik helemaal af, haar eerste schoentjes, maar ook die gaan in haar doos met eerste kleertjes enzo. Ik heb van Mirte nog een paar schoenen die er nog redelijk uitzien, maar dat zijn zomerschoenen en ik vermoed dat Iris die maat in de winter heeft, dus dat is nog even afwachten. De rest van Mirte haar schoenen zijn gewoon afgelopen dus die zijn of gaan weg.
pi_86455483
Leuk die pyjama Huup O+
Ik hou ook van pyjama dagen, dus hier zitten Wolf en ik regelmatig in huispak/pyjama.
Ik wil nog een keer een zelfde huispak voor hem en mij kopen haha

Erg leuk die schoenen Mefke! en stoer ziet hij eruit, dat broekje is leuk!

Ik vind die H&M nieuwe jurkjes er leuker uitzien dan de Hema jurkjes.

Wibra heeft in het krantje van deze week warme babypyjama's staan, van dat meneer Kaktus model voor heel goedkoop. Of de print erop leuk is kon ik op de foto niet zo goed zien.
pi_86455763
poppejans, mn dochtertje heeft nu de blauwe versie van de wibrapyama aan (volgens mij voor jongetjes ;') ) en er ligt hier ook een roze. Het zijn van die sneeuwvlokjes (sterretjes die sneeuvlokjes voorstellen).

Toen ie nog in verpakking zat onderschat, maar ze zitten eigenlijk best leuk en lekka warm voor 3 euro ;)

Ik zag van de week de nieuwe elefantenlaarsjes vandaag ff gaan bekijken. Anders worden het bristollaarsjes (leer) (50 euro voor bristol is ook niet goedkoop) maar ach.
pi_86455982
Bedankt Sandous, klinkt leuk! zeker voor die prijs. Neem ik er even twee mee denk ik
en Elefanten schoentjes zijn O+ heb ik vroeger ook nog gedragen.
  woensdag 15 september 2010 @ 12:13:18 #81
298315 SacreCoeur
pi_86455983
Hier passen Bristol & Van Haren schoenen totaal niet goed.
& bij Scapino vind ik altijd die zool zo raar hoog.

Waar ik altijd slaag ik bij Nelson, Tommies of H&M.
Die laatste zijn trouwens echt cheap & gaan lang mee.
Maargoed elke voet is natuurlijk anders :P
pi_86456128
Ik moet op zoek naar 5 paar schoenen.

Oudste is uit zijn gewone schoenen en dus ook zijn schoolgymschoenen gegroeid. Op zoek dus naar schoenen in maat 37 alweer.
Middelste ook (meteen van 28 naar 30) maar hij heeft nog een passend paar.
En jongste heeft alleen baby paws en die zijn nu echt te klein dus net een paar nieuwe besteld in maat 2. Maar zij loopt nog niet dus slofjes zijn prima.
pi_86459453
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:05 schreef SacreCoeur het volgende:
Helaas geen zwart. Alleen donkerblauw, lichtblauw, zand, paars en met dessin.

De maten 62/68 of 74/80. Twijfelen dus...Ze zitten opgevouwen verpakt dus je kan het niet zien.
Ik heb 74/80 gekozen.
Nou...slechte keuze dus :D

Ze zijn 65 cm lang! :')
pi_86459613
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:18 schreef lily het volgende:
Ik moet op zoek naar 5 paar schoenen.

Oudste is uit zijn gewone schoenen en dus ook zijn schoolgymschoenen gegroeid. Op zoek dus naar schoenen in maat 37 alweer.
Middelste ook (meteen van 28 naar 30) maar hij heeft nog een passend paar.
En jongste heeft alleen baby paws en die zijn nu echt te klein dus net een paar nieuwe besteld in maat 2. Maar zij loopt nog niet dus slofjes zijn prima.
Oef das ook een aanslag op je portemonnee gelijk weer :o :{

en hoe kan dat dan van die maillot? Zat er niet toevallig een verkeerde maat in t pakje? wat gek dat ze zo lang zijn. Misschien even een rondje in de droger :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86459831
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:57 schreef huuphuup het volgende:
Oef das ook een aanslag op je portemonnee gelijk weer :o :{
Ja :'(

en die maillot (ik heb er maar eentje opengemaakt, de ander breng ik maar terug), die kan ze wel aan als ze naar school gaat :P
pi_86459942
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:03 schreef lily het volgende:

[..]

Ja :'(

en die maillot (ik heb er maar eentje opengemaakt, de ander breng ik maar terug), die kan ze wel aan als ze naar school gaat :P
hahahaha :D
nouja dan heb je alvast wat voor als tegen die tijd al je geld op is aan schoenen :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86460287
hahaha (ach ja, leve de kinderbijslag dan maar ;) )

Ik heb voor Leah een oilily shirtje gekocht via marktplaats

http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/377596931/1
pi_86460463
Oh wat een leuk ding O+

Hoe zit dat nou met Oilily? Is het nou helemaal failliet of toch weer een doorstart ofzo? En vila happ was ook failliet toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 september 2010 @ 14:23:54 #89
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86460639
villa happ is al zijn spullen aan het verkopen op executiesties, dus die zal er wel klaar mee zijn. Oililly maakte volgens mij een doorstart :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86460748
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
villa happ is al zijn spullen aan het verkopen op executiesties, dus die zal er wel klaar mee zijn. Oililly maakte volgens mij een doorstart :)
Ah okay. Das dan geloof ik al de derde doorstart ofzo voor Oilily haha :D

ik zie op de villa happ site wel iets staan over ronde prijzen en 5 euro enz. Maar de webshop is dicht en ik dacht dat iemand laatst zei dat de website in Rijswijk ook dicht is. Is die kleding op die sites per stuk te koop of moet je dan partijen opkopen? Ik vind er soms wel eens wat geinigs tussen zitten :9
linkje? :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 15 september 2010 @ 14:30:00 #91
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86460832
pi_86461009
boehoe ;( :P
ach ik hoef toch geen hele partij :+ even spieken of er inmiddels op marktplaats hele villa happ pakketten staan :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86461729
Voor wie er goedkope schoenen zoekt :P

http://link.marktplaats.nl/377813308

ik vind die laarsjes rechts op de foto wel leuk, maar ik koop zelf voorlopig nog geen schoenen voor hier. Veel wat eigenlijk nooit gedragen is en ik moest lachen om de tekst haha schoenentic :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86461899
Die Lumberjack laarsjes vind ik leuk..

ja, hahaha, die tekst eronder. Net of haar man ze op mp heeft gezet (net zoals die reclame met die vrouw en haar tassentic)
pi_86462024
Ik vraag me af of dat bod van 25 dan voor álle schoenen is :o zal toch niet? hoewel je wel meer absurde biedingen ziet soms :') maar eerlijk is eerlijk, de schoenen waarvan ze zegt dat ze ongedragen zijn zien er ook wel echt nog nieuw uit. Wat zou je nou bieden daarop, op 1 paar zeg maar? Er komen ook nog 7 euro verzendkosten bij natuurlijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86462045
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:01 schreef lily het volgende:
Die Lumberjack laarsjes vind ik leuk..

ja, hahaha, die tekst eronder. Net of haar man ze op mp heeft gezet (net zoals die reclame met die vrouw en haar tassentic)
_O- hahahha
ja ik kom voor die gele tas, van marktplaats! :D :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86462222
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:05 schreef huuphuup het volgende:
Ik vraag me af of dat bod van 25 dan voor álle schoenen is :o zal toch niet? hoewel je wel meer absurde biedingen ziet soms :') maar eerlijk is eerlijk, de schoenen waarvan ze zegt dat ze ongedragen zijn zien er ook wel echt nog nieuw uit. Wat zou je nou bieden daarop, op 1 paar zeg maar? Er komen ook nog 7 euro verzendkosten bij natuurlijk.
ze zien er inderdaad als nieuw uit (25 euro voor alles :') )

hmm, mailen en vragen wat ze wil hebben voor de laarsjes bijvoorbeeld (die laarsjes die je leuk vindt zijn nieuw, zie ik)
pi_86462278
Ja mailen kan haha maar ik ga het niet kopen dus dat is ook weer zo sneu :') :P
Als jij t nou koopt en dan hier laten weten wat het gekost heeft :7

-edit-
zijn idd nieuw, en ik vind ze erg leuk, maar combinatie van dingen, ik ben nieuw op schoenengebied, dus we moeten eerst nog es voetjes laten meten enzo, en we hebben nu nog geen schoenen nodig dus dat wordt pas op zn vroegst over een maand kopen (mocht ze morgen ineens gaan lopen that is.)

En maat 23 is ook nog wel ver weg denk ik. Ondanks dat ze nu al in maat 20 zit.

Ik leer wel wat bij qua merken van schoenen zo! :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86462303
:o

maat 23?

Leah's voetjes zijn nu net 10 cm :{w
pi_86462359
quote:
Op woensdag 15 september 2010 15:12 schreef lily het volgende:
:o

maat 23?

Leah's voetjes zijn nu net 10 cm :{w
mijn kind heeft grote schuiten :')
En dat heeft ze niet van mij, noch van haar paps :o

Maar 23 ga ik dus ook nog niet kopen hahhaa
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86464614
pfew gelukkig waren al die leuke jurkjes vanmiddag bij de hema uitverkocht. Heb nog staan twijfelen of ik een grotere mee zou nemen maar ja dan past ze dat straks in de zomer ofzo. Dus maar niet gedaan.

Lily maillot even in de droger helpt vaak wel. En iets te groot is met aantrekken wel erg prettig.
pi_86465215
Haha Stiemie :D gelukkig maar :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86467286
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:13 schreef Stiemie het volgende:
Lily maillot even in de droger helpt vaak wel. En iets te groot is met aantrekken wel erg prettig.

:P
pi_86467397
Ja leuk!
Maar hij knelt wel een beetje onder haar oksels denk ik :o

wtf hoe komen ze erop :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86467458
en Leah is al groot heh

nou ja..maat 62/68 maar halen...verder zien ze er prima uit (en ze kosten maar 1,50)
pi_86467641
Lily :o _O-
pi_86468891
Lily hahahaha dat is wel een hele rare maat, die maillot ziet eruit alsof het voor de benen is van een 2 jarig kind ofzo.
Wat gek!

Leuk al die schoenenpraat O+ maar hier nog niet aan de orde. Hij heeft volgens mij wel ietsje grote voeten (of de maatgeving is raar) want past perfect in de 12-18 mnd sokken van de Hema nu
pi_86470221
Maillots die te klein dreigen te worden, kun je gerust afknippen net boven het voetstuk.
De onderkant krult dan wat om en is nog prima als legging af te dragen.
  woensdag 15 september 2010 @ 19:20:37 #109
298315 SacreCoeur
pi_86470905
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:53 schreef lily het volgende:

[..]

De maten 62/68 of 74/80. Twijfelen dus...Ze zitten opgevouwen verpakt dus je kan het niet zien.
Ik heb 74/80 gekozen.

Ik maak ze gewoon in de winkel open & als ik dat ergens niet durf dan vraag ik het.
Koop niets wat ik niet goed kan zien :P
Haal ook altijd PJ's uit de verpakking.
pi_86471466
Pcies, zien en voelen.
Ik werk zelf in een winkel en vind het echt niet erg als iemand een verpakking openmaakt cq kapotmaakt. Klant is koning.
pi_86471658
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:53 schreef lily het volgende:

[..]

Ik heb 74/80 gekozen.

Bij mij hadden ze allemaal een andere lengte. Degene die ik als laatste uitpakte was ook zo belachelijk lang, maar de rest niet :D

Die foto _O-
pi_86471942
quote:
Op woensdag 15 september 2010 17:32 schreef lily het volgende:
en Leah is al groot heh

nou ja..maat 62/68 maar halen...verder zien ze er prima uit (en ze kosten maar 1,50)
heb je de verpakking nog?
ik zou er mee terug gaan en ze het laten zien.
jemig wat een verschil.
mama van 3 kids!
  woensdag 15 september 2010 @ 19:54:50 #113
313287 Groofsken3
pi_86472157
Oeke, even een vraagje voor jou. Kobus had op die sprinkussenfoto's zulke mooie bruine leren slofjes aan. Mag ik vragen waar die vandaan komen?
pi_86472209
Ja, ik heb de verpakking nog.
Het is zo'n kartonnetje met een plastic draadje erdoorheen zeg maar. Dat plastic draadje zit dan heel strak zodat je het af moet knippen (hebben sokken ook vaak).

Het zit al in mijn tas om het te laten zien (ik neem Leah meteen mee ter vergelijking) ;)
pi_86477313
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:54 schreef Groofsken3 het volgende:
Oeke, even een vraagje voor jou. Kobus had op die sprinkussenfoto's zulke mooie bruine leren slofjes aan. Mag ik vragen waar die vandaan komen?
Babypaws. Het zijn deze.

Lily, die foto is echt geweldig! _O-
pi_86477414
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:42 schreef oeke het volgende:
Babypaws. Het zijn deze.
Leah heeft dezelfde, in het wit :)

Ze had de wrapz in maat 1, nu de sandals in maat 2. Voor de winter bestel ik de wrapz ook nog in maat 2.
Ben fan van babypaws
pi_86477497
Ik vind ze ook echt heel fijn! :Y
pi_86477537
Ik ben ook fan van babypawz, ik heb twee keer bruine wrapz gehad O+. Hij heeft ze beide keren een half jaar kunnen dragen. De kleintjes gaan ook in de bewaardoos. Voor de baby komen er straks ook wrapz, ik moet er nog even over nadenken welke kleur.
pi_86477642
Ja, ze hebben 1 nadeel

teveel keus
pi_86477780
Zijn ze eigenlijk ook nog handig als je kindje al loopt? Ik wilde nog een paar bestellen, maar misschien is het niet meer nodig als hij al echte schoenen heeft.
Of als huisschoentjes voor de winter?
pi_86477954
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:52 schreef oeke het volgende:
Zijn ze eigenlijk ook nog handig als je kindje al loopt? Ik wilde nog een paar bestellen, maar misschien is het niet meer nodig als hij al echte schoenen heeft.
Of als huisschoentjes voor de winter?
eerste maanden is het sowieso goed om geen echte schoenen aan te doen en anders voor lekker binnen gebruiken.
mama van 3 kids!
pi_86478001
Ik twijfel of ik nog een maatje groter voor de winter voor in huis wil. Wij hebben zelf vloerbedekking dus hier is het niet echt nodig, maar op gladde vloeren (bij opa en oma) vind ik ze ook voor het lopen binnen heel fijn. Gewone schoenen vind ik binnen niet zo lekker, die zijn vrij stug en ze slijten ook sneller als er steeds mee op de grond gespeeld wordt.
pi_86478005
Volgens mij wel.

Op hun site staat tot 24 maanden:

Baby Paws zijn ontworpen voor baby's en peuters in de leeftijd 0 tot 24 maanden, een comfortabele en gezonde basis waarop hun voeten kunnen genieten van de vrijheid om zich op natuurlijke wijze ontwikkelen in de richting van hun eerste stappen, en die daarna geven.
pi_86478229
Zijn ze dan niet te koud straks, voor buiten? Als je kindje al loopt bedoel ik? Het zooltje is namelijk best dun.
En als Ko in november al zo'n 2-3 maanden loopt, lijken me schoenen met iets dikkere zool wel lekker eigenlijk. Voor buiten he?
pi_86478275
Hmm misschien dan maar zo'n paar wrapz overwegen voor het najaar voor Amélie dan ofzo. De aapies die ze nu heeft zijn écht te klein nu :X ;(

Krijgen ze die wrapz zelf uit? Die aapies waren de enigen die ze hier niet zelf uit getrokken kreeg, door dat lusje waar je het bandje eerst nog doorheen moet halen haha, daarom vond ik ze zo fijn. De rest trok ze allemaal uit. }:|
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86478291
Voor buiten in de winter lijken ze me inderdaad te koud
pi_86478322
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef oeke het volgende:
Zijn ze dan niet te koud straks, voor buiten? Als je kindje al loopt bedoel ik? Het zooltje is namelijk best dun.
En als Ko in november al zo'n 2-3 maanden loopt, lijken me schoenen met iets dikkere zool wel lekker eigenlijk. Voor buiten he?
Ja lijkt mij ook eerlijk gezegd. Fijner qua warmte en dergelijke.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86478375
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:01 schreef huuphuup het volgende:
Hmm misschien dan maar zo'n paar wrapz overwegen voor het najaar voor Amélie dan ofzo. De aapies die ze nu heeft zijn écht te klein nu :X ;(

Krijgen ze die wrapz zelf uit? Die aapies waren de enigen die ze hier niet zelf uit getrokken kreeg, door dat lusje waar je het bandje eerst nog doorheen moet halen haha, daarom vond ik ze zo fijn. De rest trok ze allemaal uit. }:|
Ik denk het wel, ze zijn niet echt Houdiniproof wat dat betreft.

Oeke, voor buiten lijken ze me wel vrij koud ja. De zool is maar dun ook, dat slijt snel.
pi_86478509
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:03 schreef Jore het volgende:
Ik denk het wel, ze zijn niet echt Houdiniproof wat dat betreft.
hmm, echt makkelijk zal het niet gaan, denk ik

door hun pasvorm vooral

en ja, op een gegeven moment krijgen ze alles wel uit natuurlijk
pi_86478662
Ghehe ja ze geeft redelijk makkelijk op zeg maar, dus het gaat er vooral om dat het niet met twee keer trekken van die voet af te wippen is zeg maar. Ik ben al redelijk wat schoentjes (en sokken :') ) kwijt geraakt zo en in de winter heb k liever niet dat k er na een halve dag achter kom dat ze 1 blote voet heeft :P

Ik vond die leren laarsjes die Poppedein laatst plaatste ook zo leuk, maar ik weet niet waar ze van zijn en ik kan ze ook nergens online vinden, muh. :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86478747
Hm, dan twijfel ik nog even door. Ik vind die deze zo leuk.

Maar soksloffen zijn ook erg leuk! Voor binnen. En voor buiten gevoerde laarsjes oid.

Huup, die sandals zijn vrij onmogelijk uit te krijgen omdat dat klittenband door dat gespje moet. Maar die wraps hebben geen gespje.
Deze trouwens wel:

Ook in andere kleurtjes, hoor! :P
pi_86478855
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:08 schreef huuphuup het volgende:
Ik vond die leren laarsjes die Poppedein laatst plaatste ook zo leuk, maar ik weet niet waar ze van zijn en ik kan ze ook nergens online vinden, muh. :')
Die zijn van Oxxy Huupsken, maar ik vind ze heel wat minder fijn dan ze leuk zijn...ze wipt ongemerkt haar hak eruit zodat ze vervolgens heel makkelijk dubbelklappen als ze gaat stappen...Ghelaasch -O-
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86478873
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:59 schreef oeke het volgende:
Als hij 2-3 maanden loopt zou ik toch echt gewone schoenen voor hem kopen Oeke. :Y Je gaat zelf toch ook niet op je sloffen buiten lopen :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_86478886
haha ja oeks, die aapies die ik heb zijn vrijwel identiek aan die gouden sandaaltjes. Ze krijgt ze dus niet uit door dat gespgeval. Dus eigenlijk hoop ik op net zoiets geniaals maar dan in wintervorm haha. Tot nu toe krijgt ze alles met klittenband wel los of uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86478957
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:11 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Die zijn van Oxxy Huupsken, maar ik vind ze heel wat minder fijn dan ze leuk zijn...ze wipt ongemerkt haar hak eruit zodat ze vervolgens heel makkelijk dubbelklappen als ze gaat stappen...Ghelaasch -O-
oh! meelezert!
ha hoef k mezelf geen smsduim aan te doen kan k je gewoon pm'en :P

en jammer zeg -O-
ik zoek me suf op de site van baby-slofje maar er is zoveel en het zoekt niet echt handig daar haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86479122
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:11 schreef Estrys het volgende:
Als hij 2-3 maanden loopt zou ik toch echt gewone schoenen voor hem kopen Oeke. :Y Je gaat zelf toch ook niet op je sloffen buiten lopen :P
Maar ze zijn zo leuheuk! :'(
pi_86479276
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef oeke het volgende:

[..]

Dan koop je ze voor binnen, en geen soksloffen. Opgelost *O*
Ik vind soksloffen zelf echt wanstaltig ;)
pi_86479378
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:16 schreef oeke het volgende:

[..]

er zijn ook leuke schoenen hoor }:| Arm kind op zijn sloffen omdat volgens zijn moeder ze zoooo leuheuk zijn ;)
pi_86479423
Ik ben ook fan van Babypaws. Heb nu de meisjes-sandaaltjes voor Mette, maar ze zijn bijna te klein. Eindelijk, bijna 1 jaar en bijna uit maat 1 :')
Wat een minivoetjes heeft dat kind.
Ik denk dat ik voor wraps ga en een paar gevoerden voor buiten.

Mette eet ook graag het gespje op, van de sandaaltjes, sinds ik dat ontdekt heb kan ik haar weer verschonen. Zo is ze ook fan van haar Zootjes, niet om te dragen maar om op te eten. Naar mij zal ze niet toe kruipen, maar voor het Zootje kruipt ze gewillig de hele kamer door..

Eigenlijk vraagje voor in V&A, maar heeft iemand nog wraps in maatje 2 liggen?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 15 september 2010 @ 22:24:34 #140
298315 SacreCoeur
pi_86479551
Ik heb nog steeds Isa's helemaal afgedragen eerste paar babypaws liggen.
Zuurstok roze met een hele grote bloem erop.
Kan er geen afscheid van nemen :')
pi_86479618
Ik had er eigenlijk niet zo goed bij nagedacht. Dat het dan al zo koud zo zijn enzo.
Ik zal leuke schoenen voor hem zoeken Estrys. :@

En de Hema heeft nu hele leuke sokslofjes, hoor Jore. En ze zijn zo lekker warm en zacht. O+
pi_86480304
Wibra heeft ook soksloffen, met verschillende printjes.
Hier blijft geen enkel schoentje of sok aan }:| alleen als ik er een beenwarmertje overheen doe krijgt hij ze niet uit.
Momenteel maakt blote voetjes nog niet veel uit binnenshuis, maar straks als het kouder gaat worden gaan we dus de beenwarmers maar veel gebruiken denk ik.
Zn Aapie laarsjes staan hem trouwens zo lief O+

Leuk die sandaaltjes van Ko O+ ook die kleur!, alleen vind ik alle andere modellen niet zo veel soeps voor jongetjes. Een meisje zou ik meteen bruine mary janes geven O+
pi_86480358
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:26 schreef oeke het volgende:
Ik had er eigenlijk niet zo goed bij nagedacht. Dat het dan al zo koud zo zijn enzo.
Ik zal leuke schoenen voor hem zoeken Estrys. :@

En de Hema heeft nu hele leuke sokslofjes, hoor Jore. En ze zijn zo lekker warm en zacht. O+
goed zo, braaf moedertje *;
pi_86480578
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:41 schreef Estrys het volgende:
goed zo, braaf moedertje *;
O+ zie je, ik kan het wel!
pi_86486450
ik ben ook gek op babypaws, Evie heeft haar 1e paar, heeeel veel aan gehad, roze wraps met bloem...
en nu heeft ze rood met witte stippen in maat 2,
en voor de winter paarse wraps met bloem... O+ O+ O+
pi_86488707

Twinkly postte hem al, ik vind hem echt superlief O+

O+ *O*

Er moest wat bij omdat ik met 4,90 lang niet aan het minimale bedrag zat :') 1 van de 2 paar schoentjes gaat sowieso terug want er is maar 1 paar nodig voor erbij, maar ik wil ze allebei even in t eggies zien.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86489165
Korting bij Goodmoodkid!! Me wants jumpsuits O+ O+ .... Uhm, me wants money!!! }:|
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86489218
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:03 schreef Twinkly het volgende:
Korting bij Goodmoodkid!! Me wants jumpsuits O+ O+ .... Uhm, me wants money!!! }:|
haha ik kreeg hetzelfde mailtje :D
en ik dacht hetzelfde :') maar dan met jurkjes enzo maar och
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86489231
Hebben ze schoentjes bij H&M? Dat is dan zeker online. Heb alleen maar sloffen en slofsokken gezien.
Wel leuke Huup!
pi_86489234
Die laarsjes (en jurkje ook) O+
pi_86489311
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:06 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hebben ze schoentjes bij H&M? Dat is dan zeker online. Heb alleen maar sloffen en slofsokken gezien.
Wel leuke Huup!
dit is inderdaad online (met kortingscode 1303 krijg je 5,- korting, dan heb je de verzendkosten eruit, dan scheelt het dus niets met in de winkel kopen ;) )
Maar ik zie ze bij de H&M's waar ik kom ook vaak gewoon in de winkel staan eigenlijk! T aanbod is alleen grillig, niet alle H&M's hebben hetzelfde hangen en niet alles wat online staat, is ook in de winkel te vinden en andersom. Stom vind ik dat }:|
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86489374
Ik merk niets van jouw koopstop, Huup.
pi_86489414
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik merk niets van jouw koopstop, Huup.
B. betaald :+
ik koop niets! :D ik bestel alleen :7 goed geregeld hè?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86489468
Je plaatst er ook elke keer een clausule bij: "Behalve dan de dingen die echt nodig zijn." Die ga ik er ook in gooien. O+
pi_86489529
"mijn" H&M heeft geen schoenen :N

maar goed; ik kom toch nooit in de stad...ik bestel alles online (maar dan ook alles)
pi_86489538
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dit is inderdaad online (met kortingscode 1303 krijg je 5,- korting, dan heb je de verzendkosten eruit, dan scheelt het dus niets met in de winkel kopen ;) )
Maar ik zie ze bij de H&M's waar ik kom ook vaak gewoon in de winkel staan eigenlijk! T aanbod is alleen grillig, niet alle H&M's hebben hetzelfde hangen en niet alles wat online staat, is ook in de winkel te vinden en andersom. Stom vind ik dat }:|
Dat is zeker stom. Heb nog nooit wat besteld bij H&M.
Hier in Assen heb je best wat keus, maar is het niet al te groot. Geen make-up en volgens mij geen schoenen. Of ik heb ze nooit gezien.
Groningen is niet zo ver, die heeft veel meer keus, misschien is het daar wel!
Orienteren is ook leuk. Twijfel wel over broekmaat van Tyler. 74 is nu echt te kort. 80 zit nu goed op lengte, maar voor hoe lang he. Heeft lang in 74 gezeten. En het moet smal zijn voor zn minikontje.
pi_86489570
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

1304 geeft ook ¤5,- korting
7848 geeft ¤10,- korting!
pi_86489583
Omdat alle rompertjes in de was zaten heb ik Ivan gister 86/92 aangedaan. Zat prima.
pi_86489609
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:15 schreef Claudia_x het volgende:
Je plaatst er ook elke keer een clausule bij: "Behalve dan de dingen die echt nodig zijn." Die ga ik er ook in gooien. O+
Ja hey! Ik ken mezelf goed genoeg :')
Ach, koopstop schmoopstop. :+

Ik merk wel, nu Amélie groter wordt, dat ik kritischer wordt over kleding, over wasbaarheid enzo en draagcomfort en makkelijk aan/uit te doen enz enz enz. Ik merk dat k meer kijk krijg op wat wel en niet handig is :D Het zou dus ook zomaar kunnen dat alles weer terug gaat haha.
Ze heeft nu een jurkje aan oef... t is dat het gekregen is, het leek wel of ze opnieuw geboren werd :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86489617
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:19 schreef Meimeltje het volgende:
had ik dat eerder geweten }:|
pi_86489630
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:19 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

1304 geeft ook ¤5,- korting
gecombineerd werkt zeker niet?

Anders ga k even t mandje aanpassen :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86489656
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:21 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hier werkte het nu wel, maar ook niet altijd.
pi_86489730
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:22 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Hier werkte het nu wel, maar ook niet altijd.
Ja ik heb het gewijzigd :D gelukt! *O* dankjewel! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86489773
Jullie maken het wel verleidelijk om wat te kopen nu bij de H&M shop!
Maar goed dat er niks daarvoor op de rekening staat. ;)
We zijn wel H&M fan voor de kinders.

Trouwens weet er iemand of je onderbroeken ook in maat 110 kunt kopen ergens ipv 110/116?
Ze heeft nu 98/104 en die wordt langzamerhand wat klein. Broekmaat is sinds kort 104.
pi_86489890
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja ik heb het gewijzigd :D gelukt! *O* dankjewel! O+
Hihi, graag gedaan...ik was net zo blij toen ik die 10 euro code er ook nog bij kon doen :D (Kon ik weer een extra setje erbij kopen ;)).

Wilde net nog jouw code erbij doen en dan die laarsjes bestellen maar dat werkte hier niet.
pi_86489965
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jullie maken het wel verleidelijk om wat te kopen nu bij de H&M shop!
Maar goed dat er niks daarvoor op de rekening staat. ;)
We zijn wel H&M fan voor de kinders.

Trouwens weet er iemand of je onderbroeken ook in maat 110 kunt kopen ergens ipv 110/116?
Ze heeft nu 98/104 en die wordt langzamerhand wat klein. Broekmaat is sinds kort 104.
Van de Wibra heb ik hier wat hemdjes en broekjes in maat 104/110.
Hier passen de broekjes maar 98/ 104 nog prima, maar hemdjes zijn te kort. Hij heeft zelfs nog broekjes in 86/92.
pi_86490020
Oh stom dat dat niet werkte -O-
Ik had een kortingscode van H&M thuisgestuurd gekregen voor een artikel wat ze niet meer hadden, maar die deed t niet :') lekker handig. Maar goed, zo is t nog veel beter :D

Ingrid ik heb geen idee eerlijk gezegd. Zeeman ofzo misschien? Of Wibra? Die hebben van rompers geloof ik ook hele maten zeg maar ipv die dubbele.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86490063
quote:

[..]

Ik heb vorige week wat besteld. Ik wilde 10 minuten later mijn bestelling bekijken, was ie al "weg" ...
ondertussen staat ie al een week voorgemeld bij tnt
pi_86490139
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:36 schreef lily het volgende:

[..]

Ik heb vorige week wat besteld. Ik wilde 10 minuten later mijn bestelling bekijken, was ie al "weg" ...
ondertussen staat ie al een week vooraangemeld bij tnt
Daar heb ik een oplossing voor. Gewoon iets in je mandje laten staan met een lange levertijd (bij mij zit er nu een skibroek in die pas eind oktober leverbaar is). Kun je er tot die tijd altijd nog wat bij doen en dat wordt gewoon wel eerder geleverd zonder extra verzendkosten O-)

Ow verder ben ik heel eerlijk hoor O-)
pi_86490206
Waar staat die levertijd dan vermeld?
pi_86490248
quote:

[..]

Ze heeft nu een jurkje aan oef... t is dat het gekregen is, het leek wel of ze opnieuw geboren werd :')
Dat jurkje was ook voor de búikbaby! :P
pi_86490254
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:38 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Daar heb ik een oplossing voor. Gewoon iets in je mandje laten staan met een lange levertijd (bij mij zit er nu een skibroek in die pas eind oktober leverbaar is). Kun je er tot die tijd altijd nog wat bij doen en dat wordt gewoon wel eerder geleverd zonder extra verzendkosten O-)

Ow verder ben ik heel eerlijk hoor O-)
Oh maar dat doe ik dus ook zo, ik vind het niet per se oneerlijk ofzo haha t is niet alsof je sjoemelt toch? Ik vind het echt enorm irritant dat het dan gelijk weg wordt gehaald maar dat je er vervolgens wel vaak nog twee weken op kunt gaan zitten wachten.

óf lever het gelijk direct net als Wehkamp en Esprit ofzo, óf laat het nog even staan, dit vind ik gewoon onhandig.

Dus Lily, gewoon wat uitzoeken wat een lange levertijd heeft en dan op 'in 1 pakket bezorgen' selecteren en als je er wel klaar mee bent kun je eventueel dat lange levertijd ding ook weer uit je mandje gooien dan komt ie gelijk. :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86490278
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:40 schreef lily het volgende:
Owja daar kom je natuurlijk pas achter als het besteld is....
Ik heb eigenlijk altijd wel iets erbij wat een lange levertijd heeft.
pi_86490293
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:42 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dat jurkje was ook voor de búikbaby! :P
_O-

hahahahaha muts _O- :D
en ik had al keelpijn maak jij me even heel hard aan t lachen :')

B. heeft het gister in de commode gestopt truowens, bij de andere 56 kleertjes, hij heeft er nog even mee in zn handen gestaan, zo leuk O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86490358
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:40 schreef lily het volgende:
Als je al bij de kassa bent maar nog niet af gerekend hebt zeg maar. Dan zie je of iets direct leverbaar is of bijvoorbeeld eind oktober ofzo. Als alles op direct leverbaar staat dan kun je nog even verder kijken voor iets met langere levertijd.

Ik had er nu een setje haarspeldjes bij van de damesafdeling, 1.95 :') 6 van die zwarte knipjes, die stonden op eind oktober. Die heb k er nu weer uitgegooid, kom maar op met die bestelling :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86490381
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:42 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dus Lily, gewoon wat uitzoeken wat een lange levertijd heeft en dan op 'in 1 pakket bezorgen' selecteren en als je er wel klaar mee bent kun je eventueel dat lange levertijd ding ook weer uit je mandje gooien dan komt ie gelijk. :)
Ow ben blij dat ik niet de enige ben :D
Je hoeft niet in 1 pakket te laten bezorgen he. De rest kun je gewoon eerder laten bezorgen, komen geen extra verzendkosten bij. Als het bedrag van het overige maar genoeg is, volgens mij boven de 9 euro ofzo. Ik heb nu ene skibroek van 9,95 als enige bij de eind okt levering staan en dat wordt dna ook gewoon geleverd, anders srtond erbij dat het restbedrag te laag was.
pi_86490401
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:44 schreef huuphuup het volgende:
Als je al bij de kassa bent maar nog niet af gerekend hebt zeg maar. Dan zie je of iets direct leverbaar is of bijvoorbeeld eind oktober ofzo. Als alles op direct leverbaar staat dan kun je nog even verder kijken voor iets met langere levertijd.
oh ja, maar dat weet je dus niet vantevoren...
pi_86490489
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:45 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ow ben blij dat ik niet de enige ben :D
Je hoeft niet in 1 pakket te laten bezorgen he. De rest kun je gewoon eerder laten bezorgen, komen geen extra verzendkosten bij. Als het bedrag van het overige maar genoeg is, volgens mij boven de 9 euro ofzo. Ik heb nu ene skibroek van 9,95 als enige bij de eind okt levering staan en dat wordt dna ook gewoon geleverd, anders srtond erbij dat het restbedrag te laag was.
Ja maar ik heb nu al een paar keer gehad dat het restbedrag dan niet hoog genoeg was en dan werd mn volledige bestelling geannuleerd }:| ik let daar niet goed op haha

@lily nee dat weet je niet van te voren idd, maar wel voor het daadwerkelijke afrekenen nog.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86490523
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:43 schreef huuphuup het volgende:

[..]

_O-

hahahahaha muts _O- :D
en ik had al keelpijn maak jij me even heel hard aan t lachen :')

B. heeft het gister in de commode gestopt truowens, bij de andere 56 kleertjes, hij heeft er nog even mee in zn handen gestaan, zo leuk O+
sorry :D :P

Wat leuk dat B. 't ook leuk vond. Heb maandagochtend nog met opzet een ánder vestje gepakt voor Isabeau dan het vestje van Bakkaboe dat ik van je had overgenomen. Kon Isabeau moeilijk in een door B. afgekeurd vestje mee nemen naar jullie :D
pi_86490753
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:48 schreef huuphuup het volgende:
@lily nee dat weet je niet van te voren idd, maar wel voor het daadwerkelijke afrekenen nog.
maar hoe zoek je dan welk artikel later geleverd wordt als alle artikelen die ik wil gewoon op voorraad zijn? Willekeurig wat spullen in je mandje gooien en hopen dat er wat tussen zit?
pi_86491104
quote:
Op donderdag 16 september 2010 10:56 schreef lily het volgende:

[..]

maar hoe zoek je dan welk artikel later geleverd wordt als alle artikelen die ik wil gewoon op voorraad zijn? Willekeurig wat spullen in je mandje gooien en hopen dat er wat tussen zit?
Eigenlijk wel ja, willekeurige dingen, met name de dingen die net nieuw in de shop staan duren vaak wat langer.
Handig hè? :P

@Sorbo hahaha och, hij is een druif hoor, hij zou het niet eens meer herkennen. Sterker nog, ik zie hem er rustig voor aan om het dan wél leuk te vinden :') :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86491125
De server van GMK is overbelast _O-
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 16 september 2010 @ 11:48:55 #183
298315 SacreCoeur
pi_86492582
En natuurlijk het gaat weer over H&M. :9~
  donderdag 16 september 2010 @ 11:52:39 #184
298315 SacreCoeur
pi_86492730
:D O+ :9~ :9

pi_86492752
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja, willekeurige dingen, met name de dingen die net nieuw in de shop staan duren vaak wat langer.
Handig hè? :P

@Sorbo hahaha och, hij is een druif hoor, hij zou het niet eens meer herkennen. Sterker nog, ik zie hem er rustig voor aan om het dan wél leuk te vinden :') :D
Haha dan moeten we dat nog maar eens uitproberen! ;)
pi_86492781
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:52 schreef SacreCoeur het volgende:
:D O+ :9~ :9

[ afbeelding ]
oh dat zijn die laarsjes die ik besteld had :D
ik vind die bolletjes niet zo geloof ik, er zitten al bolletjes op haar sjaal en ik heb ook wanten met bollen. T wordt wel erg bollig anders :P maar goed, niks wat een schaar niet op kan lossen :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 september 2010 @ 11:57:07 #187
298315 SacreCoeur
pi_86492868
Ik vind de laarsjes echt heel leuk maar, wittig/suede.
Geen goede combinatie voor 3+ :D

Jammer dat ze de balletpakjes eruit gehaald hebben.
Altijd hé, als ik iets nodig heb ;(
pi_86494989

Thijs heeft 2 nieuwe zwembroeken. Ze waren afgeprijsd van 4,95 voor 5,- :D :D en waren samen 4,- :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_86495608
Dat is een koopje MacLaura!
Het nadeel van die broekjes vind ik dat je ze niet heel strak aan kunt trekken. Het touwtje kan niet zo strak zeg maar. Had voor de oudste ook toen hij 1,5 was een maat 86/92 gekocht, maar die past hij qua omvang nu pas (bijna 4 jaar). Je moet dus niet te slank zijn ;)
pi_86495710
oeke, dit is het trainingsbroekje dat hier al gauw een legging wordt:

pi_86496754
Jemig, al die H&M tips, had ik gisteravond wel kunnen gebruiken, voor ik met frisse tegenzin een bestelling ging plaatsen. Ik vind dat altijd zo'n gedoe.
Maar goed, de regenbroek was nog steeds niet te koop in de winkel, bij Babywalz was hij ook uitverkocht, dus moest het maar.
Dit heb ik besteld:

en deze:

Pyama uit een stuk wilde ik ook, maar die waren pas in okt leverbaar. Had ik het nu maar wel gedaan dan had ik er nog wat korting op kunnen gooien. |:(
Maar ik moet zo shoppen voor mijn werk, dan loop ik ook nog even de H&M binnen. :P

En mijn DPAM pakket! *O*
Heel blij mee!

En Ko showt vandaag nog een item uit de vorige DPAM bestelling:

Piraten!

Claudia, zo draagt Ko ook een aantal broekjes. :Y
Lijkt me lekker zitten.
En die ogen van Ivan! O+
pi_86496939
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:22 schreef Meimeltje het volgende:
Dat is een koopje MacLaura!
Het nadeel van die broekjes vind ik dat je ze niet heel strak aan kunt trekken. Het touwtje kan niet zo strak zeg maar. Had voor de oudste ook toen hij 1,5 was een maat 86/92 gekocht, maar die past hij qua omvang nu pas (bijna 4 jaar). Je moet dus niet te slank zijn ;)
\

Dat was met Thijs zijn huidige zwembroek ook, maar er is altijd wel een 'tunneltje' over om zelf nog even een veter in te doen. Zijn huidige zwembroek is maat 74 en nu echt te klein. Dus als iemand nog een hele leuke magenta Pointerzwembroek zoekt (te dragen tot en met maat 80 als het slanke kereltjes zijn).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_86496956
Leuke DPAM-bestelling! De romper rechts heb ik ook voor Ivan besteld.

En ik vind het zo leuk, een rood regenbroekje. Voor Ivan wil ik t.z.t. rode laarsjes vanweg Dikkertje Dap. O+
pi_86497089
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:02 schreef McLaura het volgende:

[..]

\

Dat was met Thijs zijn huidige zwembroek ook, maar er is altijd wel een 'tunneltje' over om zelf nog even een veter in te doen. Zijn huidige zwembroek is maat 74 en nu echt te klein. Dus als iemand nog een hele leuke magenta Pointerzwembroek zoekt (te dragen tot en met maat 80 als het slanke kereltjes zijn).
Ja je kunt er idd zelf een extra touwtje doorhalen, daar ben ik dan weer te laks voor ;)

Hier wel maat 74 en net als zn broer een vrij slank kereltje, maar we hebben al een overschot aan zwembroekjes ;)
pi_86497143
Leuke kleertjes Oeke! Lief piraatje heb je daar! :)
pi_86497449
Rode laarsjes staan hier al klaar! Zelfs al voor mijn zwangerschap. Ik heb ze ooit gebruikt in een ontwerp voor een affiche. :D

Ik twijfelde trouwens om weer een badpakje te kopen voor Ko.
Of het niet te meisjesachtig zou zijn. Maar ik vond het hem zo leuk staan.
En het voelt ook fijn, dat zijn bovenlijf een beetje bedekt is. Waarom weet ik niet.
En die bodybuildende neushoorn is erg jongensachtig toch? ;)

Claudia, wat heb je verder besteld? Ben best nieuwsgierig!
pi_86497605
Voor Ivan alleen de romper en een pyjamapak met streepjes uit één stuk. Voor de kleine meid een soort tuinbroekje, een jurkje en de bunting bag. Dat was hem geloof ik. Ik heb de bestelling nog niet binnen (de overdracht vindt IRL plaats). Het zijn in ieder geval allemaal best saaie dingen. :+

Ik vind het zwempak ook heel leuk! En het lijkt mij i.v.m. verbranden ook een fijn idee dat er wat meer bedekt is.
pi_86497777
En ik had voor Ivan bij de H&M toch nog maar even de sjaal besteld die bij zijn muts en wanten hoort. Laat het gure weer maar komen. O+

Ik vind de sjaal trouwens best klein.
pi_86497819
Oeh leuk! Ga je meeten met Bodpa en de knappe M.?
Die bunting bag lijkt me trouwens heerlijk ipv saai.

Ik hoop maar niet dat Ko later zegt: Hoe kon je me dat aan doen, moeder, een zwempak? Ik ben toch een jongen? O+
pi_86497858
Oh, wat is die sjaal klein! :o
Hij vind er zelf ook van alles van, geloof ik!
  donderdag 16 september 2010 @ 14:28:44 #201
298315 SacreCoeur
pi_86497929
Oké ik heb even iets gemist, wat is een bunting bag?
pi_86497974
Dan laat je hem deze foto zien en zeg je dat het de mode was. 8-)

Ik vind het echt niet meisjesachtig, hoor! Juist heel stoer. En ik ben heel blij met mijn DPAM-bestelling want ik houd van saai, haha. Vooral het jurkje lijkt me erg leuk. Ik ga met Huup meeten
pi_86498041
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:27 schreef oeke het volgende:
Oh, wat is die sjaal klein! :o
Hij vind er zelf ook van alles van, geloof ik!
One size fits all. Nou ja, all minus Ivan dan. -O-
pi_86498088
Een dikke omslagdoek SC. Hier staat hij.

Saai? Sophisticated zul je bedoelen? Oei schrijf ik dat nou goed?
Ah, met de mooie Amelie! Leuk!

Dat is een goede, die onthoud ik. Zoon, ik wilde je al vroeg stimuleren om een Olympisch zwemmer te worden!
pi_86498141
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:31 schreef Claudia_x het volgende:
One size fits all. Nou ja, all minus Ivan dan. -O-
Nou, zo te zien zou hij bij Ko ook lekker strak zitten.
pi_86498247
Ik heb het bijbehorende mutsje in maat 86 besteld en dat zit prima. Sterker nog, ik pas die muts zelfs. :D
pi_86498273
Thijs heeft ook een badpakje, en het is stoer!

donderdag 16 september 2010 @ 14:38:50 #208
298315 SacreCoeur
pi_86498338
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:33 schreef oeke het volgende:
Een dikke omslagdoek SC. Hier staat hij.

O die ken ik wel.
pi_86498621
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:37 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het bijbehorende mutsje in maat 86 besteld en dat zit prima. Sterker nog, ik pas die muts zelfs. :D
Maar het mutsje is dus niet one size fits all? En die pas jij zelfs?

Thijs! O+ Oh, waar is die zomer toch ineens heen? ;(
pi_86498908
@ Oeke : Ik vroeg het me ook ineens af. Als ik me niet vergis is het alleen tijdens onze vakantie zomerweer geweest (eind juni, begin juli). Op Thijs zijn verjaardag was het weer ook wel ok (12 juli) maar sindsdien.....
pi_86498993
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:37 schreef McLaura het volgende:
Thijs heeft ook een badpakje, en het is stoer!

[ afbeelding ]
En zelfs als ze bijna 4 zijn vinden ze het stoer :D Oudste was helemaal blij met zn 'duikpak' :P (hij verbrand nogal snel)

pi_86499196
Ik ga ook zeker de komende jaren nog zulke pakjes voor Thijs kopen, tot hij zelf niet meer wil. Ik vond het ideaal!
pi_86499236
Oh! Ik ben verliefd!

Gaat er iemand DPAMMEN? Dan doe ik mee! O+ O+
pi_86499971
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef oeke het volgende:

[..]

Maar het mutsje is dus niet one size fits all? En die pas jij zelfs?

Thijs! O+ Oh, waar is die zomer toch ineens heen? ;(
Oh ja ik kocht ook altijd mn mutsen op de kinderafdeling van de H&M :D heb er idd meer dan eens een babymaat weg :') past prima :Y) Net als de wantjes daar overigens.

Lief ja Vlindur O+ hij is precies als die bunting bag (issie weer, die bunting bag :') ).
dat printje met dat vogeltje enzo vond ik zo lief <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 september 2010 @ 15:25:51 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86500142
H&M O+ Dames bedankt voor de kortingscode *O*

Isa krijgt mooie nieuwe wanten

Ik heb ze maar in twee maten besteld, weet niet welke ik hebben moet.

En een jurkje O+

Vlindur, dat pakje is cute!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_86500430
oeh dat jurkje voor Isa, sjeen wat een leuke jurk O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_86501329
Oeke, wij hebben vorig jaar zo'n regenbroekje voor Mirte gekocht, handig ding, wij hebben hem vooral vorige winter gebruikt (ik kon nergens meer een skibroekje krijgen, maar met maillot en broek en dan regenbroek was het ook best te doen).
Dat piratenshirt is leuk!

Kort sjaaltje claudia, hij is wel leuk, maar ze hadden hem wel ietsje langer mogen maken volgens mij...

Ik zit nog te reageren op een bladzijde terug geloof ik ;).

Leuk jurkje sjeen, zoiets hadden ze ook bij prenatal met col (t/m mt 104), in grijs, beetje vaag kleurtje roze en donkerpaars. Die laatste heb ik voor Mirte gehaald, ze heeft 'em nog niet aangehad.
pi_86501473
huup, ik zag hem idd via de url van de Bunting bag :Y Ik durf nu alleen echt niet verder te kijken :X Hij heeft al zoveel kleren!
pi_86501652
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:01 schreef Vlindur het volgende:
Oh! Ik ben verliefd!

[ afbeelding ]
Ik aan het eind van deze maand. Als je zo lang kunt wachten... :)
  donderdag 16 september 2010 @ 16:13:26 #220
298315 SacreCoeur
pi_86501803
Oh ik wil misschien ook wel meedoen met dpam.. maakt niet zo uit wanneer.
pi_86502303
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:08 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik aan het eind van deze maand. Als je zo lang kunt wachten... :)
:Y Dan doe ik ook alleen die. Want we moeten zuinig aan doen he :) ^)
pi_86502586
Ik zag het pakje ook en vond het niet eens zo idioot duur! Hij is erg leuk.

Dat jurkje is geweldig, Sjeen!
pi_86503533
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:01 schreef Vlindur het volgende:
Oh! Ik ben verliefd!

[ afbeelding ]
wat een mooi pakje O+

Ik heb deze voor Lis besteld

ben benieuwd hoe de kwaliteit is.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_86503585
Ooh, dit jasje is leuk, zeg. O+

pi_86504044
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:51 schreef snoopy het volgende:

[..]

wat een mooi pakje O+

Ik heb deze voor Lis besteld

[ afbeelding ]

ben benieuwd hoe de kwaliteit is.
oh leuk zeg! O+ vast ook heerlijk warm in t najaar O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86504466
Ooh, Huup, is dit niks voor Amelie? Met rode laarsjes. O+

http://kind-baby.marktpla(...)click=1#photoGallery
pi_86505009
Deze muts krijgt Wolf nog

Oh deze is ook leuk zeg O+

en laarsjes, ik ben gek op laarsjes.Deze zijn wel heel erg leuk!
pi_86505024
Lief ja Ssserpente O+ lekker door t bos ermee, en in plassen stampen en en en O+ O+

Ik vind rode jasjes altijd superleuk en ik wil heel graag een rood manteltje voor Amélie, maar ik moet me wel nog even over mn Schindler's List associatie heenzetten :') :D

-edit-
Poppejans :D
die laarsjes heb ik vanmorgen besteld :Y) dat mutsje is al zes keer in en uit mn mandje geweest maar we hebben genoeg en ze laat niets meer op haar hoofd zitten tegenwoordig }:|
Hoe krijg k mn accesoire nou ooit behoorlijk afgestyled dan deze winter? o|O :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86505075
Ik heb dus ook gelijk een h&m bestelling de deur uit
2 broeken voor Lotte, regenjasje uit de sale en een shirtje voor baby uit de sale
pi_86505237
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:32 schreef huuphuup het volgende:

-edit-
Poppejans :D
die laarsjes heb ik vanmorgen besteld :Y) dat mutsje is al zes keer in en uit mn mandje geweest maar we hebben genoeg en ze laat niets meer op haar hoofd zitten tegenwoordig }:|
Hoe krijg k mn accesoire nou ooit behoorlijk afgestyled dan deze winter? o|O :+
Ik lees het nu net een paar pagina's terug ja :D ben benieuwd welk paar je het leukste vindt.Die witte laarsjes zijn ook schetig voor een meisje zeg O+
Wou al zeggen dat ik anders dat bruine paar als je dat terug wou sturen, wel van je wil overnemen. Maar dat is qua verzendkosten ook de moeite niet en onhandig denk ik.
Een muts niet op het hoofd laten zitten had ik nog niet eens aan gedacht :o Nou, desnoods maar met ductape :P hij moet en zal die muts ophebben, dat maakt ook hier de zorgvuldig uitgekozen look helemaal ''af'' :D
pi_86505579
Ghehe ja wie weet laat Wolf het allemaal prima zitten hoor! Amélie liet dingen op haar hoofd tot een maand of 10 ook prima zitten. Daarna niet meer.
Nouja och, ze krijgt vanzelf wel door dat ze zonder muts koude oren heeft en met muts lekker warm is. Kans is groot dat ze het principe tegen eind februari doorheeft ofzo :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 16 september 2010 @ 17:56:06 #232
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86505698
En dan wil ze muts en wanten niet meer uit- en afdoen tot het augustus is. Been there enzo }:|
pi_86505820
Jullie zijn gevaarlijk :{w ook net bestelling gedaan...
pi_86505877
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En dan wil ze muts en wanten niet meer uit- en afdoen tot het augustus is. Been there enzo }:|
krijg je weer opmerkingen in de supermarkt van geirriteerde bejaarden :')
"snap jij dat nou dat ze zo'n kind zo warm aankleden?? met dit weer" tsk! o|O :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86506052
Mijn kinderen deden hun muts ook altijd af. Van kleins af en aan tot nu.
Leah doet het ook
pi_86506089
Ik heb overigens ook nog wat jumpsuitjes van GMK besteld.. zijn ook in de aanbieding! (heb het maar gelaten om voor de 7 halen, 6 betalen te gaan :') bedoel je kan ook overdrijven....)
pi_86506442
Misschien dat jullie me kunnen helpen;

Wij gaan 18 november dus trouwen en nu willen we Rienk in een pak(je) hebben. Waar zou ik moeten kijken? Weten jullie (online) winkels? We willen niet heel Nederland door voor kleren, dus Friesland, Groningen en Drenthe is ver genoeg :)
pi_86506455
En GMK heeft de rompers ook met korting! :Y
pi_86506730
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:59 schreef Orea het volgende:
Jullie zijn gevaarlijk :{w ook net bestelling gedaan...
de h&m site doet t niet op mijn computer, geluk bij een ongeluk enzo :')

ik heb toch al een paar dagen geen kleren gekocht...ben ook alleen jn de ah geweest wat winkels betreft :')
pi_86507254
Ik zou geen zwart meer kopen. Ik zou geen joggingstofjurken meer kopen.
Ik had deze vast en hing 'm weer terug. En nu staat hij hier naast mijn bureau in een tasje.
:(
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 16 september 2010 @ 18:54:17 #241
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86507373
En als hij Leen te kleen is :P is hij voor Beppie, toch? O+
pi_86507374
:D Lishe _O-

Hij liep zomaar achter me aan :{ hihi

Hij s wel erg leuk O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86507510
Hij is voor Luuk. Ook nog 's. Maardieheeftnogplekindekast.
Maar! Ik koop ook gewoon geweldige rode jurkjes voor 2 (TWEE!!) euro bij de wibra. Dat compenseert.

<3
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_86507552
:D hahahaha ik las in de snelheid dat Luuk een inloopkast had :') O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86509888
Vlinder, misschien hier? En er is volgens mij nog zo'n online winkel, kan alleen niet op de naam komen.
Mocht het me nog te binnen schieten dan gooi ik het hier ook wel even neer!

Lishe, leuk!!!

Huup, een inloopkast... hahaha nou ja dan passen er vast nog wel meer leuke jurkjes e.d. bij :P.

Ik denk dat ik morgen toch de H&M nog maar even binnenstap, ik ga even lekker kinderloos naar de markt, stukje stof besteld dus als ik dan toch in de stad ben... ;) even neuzen. En het begint ook weer erg te kriebelen voor winterschoenen voor de dames... maar ik hou me nog maar even in, daarvoor wil ik kinds toch bij me hebben dus dat wordt een andere keer ;).
pi_86510216
Wolf krijgt die laarsjes ook...nou ga ik toch weer twijfelen om ze ook erbij te nemen :D Ik vind ze ook leuk, maar ze hebben zo te zien een harde zool en welke maat neem je dan? Hij heeft nu (baby)allstars in maat 19.
pi_86510623
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:09 schreef Meimeltje het volgende:
Wolf krijgt die laarsjes ook...nou ga ik toch weer twijfelen om ze ook erbij te nemen :D Ik vind ze ook leuk, maar ze hebben zo te zien een harde zool en welke maat neem je dan? Hij heeft nu (baby)allstars in maat 19.
Ik heb de grootste genomen, maat 22, dat past nu voorlopig nog niet maar dus wel als ze uiteindelijk loopt.
Die schoenmaten van H&M vallen maar raar ook eigenlijk, soms heb je 2 paar in maat 17 en de ene is loeigroot en de ander heel klein. Gek is dat.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86510788
Wat een leuk jurkje, Sjeen! O+

Hihi, Luuk d'r inloopkast! Dat zou chique wezen. :)

Meimeltje, die hebben inderdaad een harde zool, daarom heb ik ze vanmiddag laten liggen. Voor hier is dat echt een nutteloze aankoop, hij wil dat nog niet aan of kromt zijn voeten.
Ik verheug me trouwens wel op laarzen straks. In mijn herinnering had Dean ook altijd zulke stoere laarzen als peutertje. Daar moest ik vanmiddag nog aan denken. O+

Ik heb wel laarzen gekocht vandaag, deze:

Maar die werden ook meteen al uitgeschopt.
Ik hoop dat hij er straks wel blij mee is.

En ik heb deze nog gepast:

Maar P. vond die autootjes stom. 'Waarom moeten er altijd autootjes op jongenskleding staan? Geen wonder dat iedereen maar de hele tijd in de auto zit. Mensen worden van kinds af aan geindoctrineerd. Blablabla...'

Toen hij deze zag, hebben we de Hema maar verlaten:

:')
  donderdag 16 september 2010 @ 20:25:44 #249
313287 Groofsken3
pi_86511000
quote:
Op woensdag 15 september 2010 21:42 schreef oeke het volgende:

[..]

Babypaws. Het zijn deze.

^O^ Ik ga ze meteen bestellen. En ik denk dat ik voor maat 3 ga. Ik vind de sandalenversie van dit merk trouwens veel leuker dan de dichte versie :D :@. Hij draagt nu de donkerblauwe bobuxsandaalslofjes van S en die staan zo leuk. Maar ik vind altijd dat de kleuren zijn onder te verdelen in kleuren waar blauw bij past en kleuren waar bruin bij past. Dus we hebben echt nog bruine nodig :+ .

S heeft vorig jaar trouwens de hele winter gelopen op de sokslofjes van de zeeman. Daar zitten niet echt leren zooltjes onder, maar neppe. Die met echt leer van de hema (die zijn toch echt, dacht ik?) wilde ze niet aan. En nou heb ik weer soksloffen met leren zooltjes en ik vrees het ergste :X . Dus als iemand ze ziet bij de zeeman dan hoor ik dat echt heel graag. Ik heb ze nog niet gezien.
pi_86511078
Hahaha, ik vind P. geweldig. Dat zou zomaar een van mijn stokpaardjes kunnen zijn. Ware het niet dat ik auto's weer supertof vind.
pi_86511169
Als er ge-dpam't gaat worden wil ik ook wel meedoen!!!
Vorige keer redde ik het niet ivm de vakantie, maar nu moet het toch lukken.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 16 september 2010 @ 20:29:49 #252
313287 Groofsken3
pi_86511198
quote:
Op donderdag 16 september 2010 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
oeke, dit is het trainingsbroekje dat hier al gauw een legging wordt:

[ afbeelding ]
Zijn dat die broekjes van de Hema? R heeft een grijze en een donkerblauwe, hij heeft ze heel veel aan. Ik vind ze wel wat strak om aan te doen, maar als hij ze aanheeft lijken ze toch losser te zitten dat zo bij Ivan lijkt.
pi_86511280
Ja, dat zijn die broekjes van de Hema. Ik krijg ze wel met moeite over zijn billen maar ze zitten lekker. Dit broekje zit zelfs nog wat aan de ruimte kant. Maar de stof is zo dun en soepel dat het broekje niet zo strak kan zitten dat het voor hem oncomfortabel wordt. 't Is wel net een legging.
  donderdag 16 september 2010 @ 20:35:44 #254
265732 Keshet
pi_86511446
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:08 schreef Orea het volgende:
Ik heb overigens ook nog wat jumpsuitjes van GMK besteld.. zijn ook in de aanbieding! (heb het maar gelaten om voor de 7 halen, 6 betalen te gaan :') bedoel je kan ook overdrijven....)
Ahum, kuch, tsja, ach...ik heb ze wel in twee verschillende maten genomen en er zit een kraamkadootje bij. :+

Vlindur, volgens mij was er laatst iemand hier die haar jochie ook in een pakje had voor een bruiloft.
Denk denk...was het niet Mefke?
Ik weet wel dat het kindje in kwestie er vrij snel overheen gespuugd had.
Misschien kun je diegene om tips vragen? Als je kan uitvinden wie het was, that is.

En hier worden ze online verkocht: http://www.littleflowers.nl

[ Bericht 5% gewijzigd door Keshet op 16-09-2010 20:42:01 ]
pi_86511508
Vlindur, kijk eens KLIK!
pi_86511514
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:35 schreef Keshet het volgende:

[..]

Ahum, kuch, tsja, ach...ik heb ze wel in twee verschillende maten genomen en er zit een kraamkadootje bij. :+

pi_86511900
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik heb de grootste genomen, maat 22, dat past nu voorlopig nog niet maar dus wel als ze uiteindelijk loopt.
Die schoenmaten van H&M vallen maar raar ook eigenlijk, soms heb je 2 paar in maat 17 en de ene is loeigroot en de ander heel klein. Gek is dat.
Weet je zeker dat je niet een paar met twee verschillende maten hebt gekocht? :P
pi_86511997
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:46 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je niet een paar met twee verschillende maten hebt gekocht? :P

nee dat doe k alleen met mn eigen schoenen ;(
dit waren heus echt 2 paar :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86512009
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vlindur, kijk eens KLIK!
In de tekst staat dat het maat 92/98 is, lijkt me wel erg groot voor Rienk. Nieuw 149,- gekost, wow :D

Of even wachten tot het laatste moment, in november kun je vast leuke kerstpakjes kopen die je ook als bruidspakje kunt gebruiken. het ligt maar net aan het budget denk ik.
pi_86512073
Maar we willen foto's zien van bruidsjonkerpakjes (of leuke alternatieven)! *O*
pi_86512088
Ik gok die schoentjes van de H&M dan toch maar niet.....

Het had wel leuk onder dit setje gestaan:

pi_86512116
Hey, die trui had ik nog niet gezien! Ik vind hem leuk!
pi_86512129
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
Maar we willen foto's zien van bruidsjonkerpakjes (of leuke alternatieven)! *O*
Dat is altijd leuk natuurlijk hihi. Krijg je dan misschien toch trouwkriebels? :P
pi_86512182
Ik houd niet van nette pakjes, dus ik schiet bij de gedachte alleen al in de stress omdat ik niet weet wat hem dan wél aan te trekken.
pi_86512301
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:48 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

In de tekst staat dat het maat 92/98 is, lijkt me wel erg groot voor Rienk. Nieuw 149,- gekost, wow :D

Of even wachten tot het laatste moment, in november kun je vast leuke kerstpakjes kopen die je ook als bruidspakje kunt gebruiken. het ligt maar net aan het budget denk ik.
ja de tekst staat 92-98 en erboven in de titel staat 86-92....handige oma/naaiatelier kan het wel innemen maybe, als het haar smaak is
pi_86512361
was vandaag brutaal en vroeg een dame in de H&M waar ze de laarsjes van haar dochter had.

Ik heb ze van mp zei ze, ze waren nieuw en van clic! geweldig. en niet eens zo duur. zulke dingen zocht/zoek ik ook!
Ze waren grijs met bont/wol van binnen, je kunt ze half uitvouwen, heb je zo wol aan de buitenkant of je rolt ze omhoog en zijn het hoge laarsjes. geweldig!

Ben bij nelson en Leemans geweest, de mooie (kanjer en orange baby) waren gemiddeld 75/80/90 euro. een beetje teveel voor mijn portemonnee
pi_86512464
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Hahaha, ik vind P. geweldig. Dat zou zomaar een van mijn stokpaardjes kunnen zijn. Ware het niet dat ik auto's weer supertof vind.
P. houdt inderdaad niet van autorijden. Alleen in busjes.

Was het niet Het-is-Mij met dat bruiloftpakje?

Ik krijg steeds meer een stom gevoel bij het schoentjesgedoe. Ik had bv van die nep-allstars gekocht van de Hema in 68 en die heeft hij gewoon nooit langer dan 1 minuut aangehad. Ze zaten gewoon niet lekker. En comfort gaat voor mij toch voor uiterlijk, bij mijn baby dan he?
Daarom vind ik het zo raar dat ze dat soort schoenen verkopen in zulke kleine maten? Dat zit toch helemaal niet lekker om die zachte spekvoetjes?
In elk geval heb ik tot nu spijt van elk paar schoenen dat ik heb gekocht muv de slofjes van Babypaws. En mijn zelfgemaakte slofjes.
Dus ik durf helemaal geen schoenen meer te kopen voor hem. Die kaplaarzen zijn vast ook een miskoop. Zucht. :{
  donderdag 16 september 2010 @ 21:00:18 #268
313287 Groofsken3
pi_86512534
Ik vind de kleertjes met autootjes die R heeft (gehad) altijd erg leuk, maar ik ben me ook heel vaak bewust van het feit hoe vroeg we al bepaalde zaken aan een bepaald geslacht koppelen. Toch jammer, vind ik. Ook al doe ik er net zo hard aan mee en heeft mijn dochter geen rompers met auto's aangehad en mijn zoon geen jurkjes.

Maar hoe jammer ik het ook vind aan de ene kant, ik vind het ook toch prima zo. Slaat zeker nergens op hè? :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken3 op 16-09-2010 21:08:21 ]
pi_86512553
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd niet van nette pakjes, dus ik schiet bij de gedachte alleen al in de stress omdat ik niet weet wat hem dan wél aan te trekken.
Dat setje wat Meimeltje net post!
Ik hou ook niet van die pakjes. In elk geval niet zolang ze nog niet kunnen lopen, daarna kan het wel grappig zijn. Al zou ik het Ko niet aantrekken denk ik.
pi_86512605
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:00 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik vind de kleertjes met autootjes die R heeft (gehad) altijd erg leuk, maar ik ben me ook heel vaak bewust van het feit hoe vroeg we al bepaalde zaken aan een bepaald geslacht koppelen. Toch jammer, vind ik. Ook al doe ik er net zo hard aan mee en heeft mijn dochter geen rompers met auto's aangehad en mijn zoon geen jurkjes.

Maar hoe jammer ik het ook vind aan de ene kant, ik vind het ook toch prima zo. Slaat zeker egens op hè? :7
Och, bij P. ging het niet om het geslacht, maar omdat het vieze stinkauto's zijn. :D
  donderdag 16 september 2010 @ 21:03:13 #271
313287 Groofsken3
pi_86512665
Oh Oeke, ik vind het er ook heel vaak stom uitzien, schoenjtes bij zulke kleine kindjes. En ik snap het ook echt niet. Het ziet er niet lekker uit (ook niet mooi in mijn ogen), het past voor mij gewoon ook helemaal niet bij het plaatje dat ik heb van een baby :N . Schoenen kunnen ze hun hele leven nog aan.

En als hij ze niet draagt, gooi je ze gewoon lekker op marktplaats. :*
  donderdag 16 september 2010 @ 21:06:03 #272
313287 Groofsken3
pi_86512769
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef oeke het volgende:

[..]

Och, bij P. ging het niet om het geslacht, maar omdat het vieze stinkauto's zijn. :D
Oh :o . Haalt niet weg dat ik nogsteeds meen wat ik schreef. Ik vind het soms jammer als ik tegen S zeg dat R geen staartjes hoeft, of geen rokje/ jurkje, omdat hij een jongetje is. En toch sta ik volledig achter mijn keuze om ze te kleden zoals ik dat doe.

Het valt me trouwens op hoeveel R tot nu toe van zijn zus aankan. Blijkbaar zijn de basisdingen die S droeg in mijn ogen dus toch heel erg unisex.
pi_86512814
Een echte grote bruiloft zou ik voor een keertje misschien wel een kostuum bij ze aan doen.
Voor een wat minder groot feest gewoon denk ik net blousje met spencer ofzo.

Misschien zoiets als de oudste op zn eerste verjaardag aan had :P
pi_86512846
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef oeke het volgende:

[..]

:D hihi

En Groofs ja ik ken dat wel, enerzijds vind ik dat ook raar, zelfde verhaal met speelgoed. Anderzijds vind ik ook maar krampachtig gedoe. Ik ken iemand die dus voor haar zoon bewust wél een roze speen koopt, roze mutsjes en wantjes met stippels en dat soort dingen, die is heel erg anti-gendered stuff zeg maar. Dan ben je er naar mijn mening net zo goed enorm mee bezig als ej snapt wat ik bedoel. Je houdt het dan krampachtig geslachtsloos zeg maar.
Nouja goed, ieder zn ding :P

En over trouwpakjes, ik heb hetzelfde Claudia, het hoeft van mij niet zo heel strak allemaal voor die mini's, ik vond het trouwpakje van B.'s neefje wel leuk. Het is absoluut netjes en een 'echt' pak, maar door de kleurkeuze en door de schoenen is het niet stijf zeg maar. Ik vond het geinig :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86512967
Oeke, als hij kan lopen dan zijn schoentjes en laarsjes juist uiterst praktisch. Ik vind schoentjes voor baby's ook echt volstrekte nonsens, sorry als ik hier de moeders met omvangrijke schoenencollecties mee voor het hoofd stoot, maar schoenen voor kindjes die lopen zijn gewoon functioneel. Als Ko straks rondstapt in de regen op de tuin dan is het heel fijn dat hij regenlaarsjes heeft.
pi_86513002
ooo ik zie die uggs/wollenschoentjes met bolletjes van de h&m paar blz terug. die wil ik ook. Zijn die niet een beetje te (tuttig??)

Dit zijn de clics denk ik: http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/378199203/1

nieuw op mp zijn ze 120, ja daahaag..
pi_86513007
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:03 schreef Groofsken3 het volgende:
Oh Oeke, ik vind het er ook heel vaak stom uitzien, schoenjtes bij zulke kleine kindjes. En ik snap het ook echt niet. Het ziet er niet lekker uit (ook niet mooi in mijn ogen), het past voor mij gewoon ook helemaal niet bij het plaatje dat ik heb van een baby :N . Schoenen kunnen ze hun hele leven nog aan.

En als hij ze niet draagt, gooi je ze gewoon lekker op marktplaats. :*
Ja, dat is waar. :Y

En dat is ook gewoon zo, een jongetje kleed je als een jongetje. Dat is nu juist ook leuk. En je hebt toch ook verschillende soorten jongetjes.
Mocht er hier een meisje bijkomen, dan zal ze ook veel van Ko kunnen dragen denk ik zo. :Y
pi_86513089
Heeft er iemand toevallig ook een kortingscode van goodmoodkid O-)

Leuke schoentjes heb je in je mandje gemikt, Huup!

Dat broekje van Ivan ziet er relaxed uit Claudia! In mijn ogen gewoon een joggingbroekje!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_86513153
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:11 schreef Sandous het volgende:
ooo ik zie die uggs/wollenschoentjes met bolletjes van de h&m paar blz terug. die wil ik ook. Zijn die niet een beetje te (tuttig??)

Dit zijn de clics denk ik: http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/378199203/1
oh leuk zeg die clicgevallen :o O+
jammer dat je op marktplaats altijd maar net moet treffen qua maat en qua 'staat' zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86513154
Och, wat leuk dat neefje van B. Heerlijk koppie! O+

Haha, wat zit Kylian lekker te snoepen! Spencer vind ik ook leuk voor een feest. Of bretels. O+
pi_86513263
Ik vind harde schoentjes ook niets voor een baby, maar de allstars die ik voor Kyllian en nu dus voor Dyon heb zijn echt heel zacht! Hij heeft er echt geen last van en ik vind het voor buiten soms wel lekker. Zeker voor de winter lijkt me iets aan de voetjes wel lekker, kunnen ook sokslofjes zijn natuurlijk.

pi_86513353
Ik zoek voor de oudste laarsjes van Clic...maar dan wel in de uitverkoop :+
Helaas niets meer in maat 28 kunnen vinden, ook niet op die site van Huup.
pi_86513369
Ik had hezelfde met die schoentjes van de Hema, Oek. Ik kreeg ze niet eens fatsoenlijk aan, d'r hieltje bleef halverwege steken.
pi_86513423
Groof, ik heb laatst bij de (och hoe heet die toko nou toch... net zoiets als de scapino... bristol misschien?!) van die soksloffen gehaald, voor 3,95 verwacht ik eigenlijk niet dat het zooltje echt leer is... maar daar hebben ze misschien wel dat wat je bedoelt...
pi_86513553
hhaha, de geheimzinnigheid achter degene die had gevraagd over een trouwpak voor haar neefje is opgelost: ik was het ;)

Wij hebben 'm uiteindelijk bij een bruidsmodezaak gekocht in apeldoorn (gewoon waar ze ook wonen). Als je googlet op 'bruidsjonker kleding' kun je zo misschien wel een zaak vinden bij jou in de buurt. Maar dat is wel vrij duur, mp is dan wel een optie, of een online shop.

Ik hou ook niet zo erg van kostuumpjes bij zulke kleine kinderen, het lijkt me zo ongemakkelijk zitten. Maar kan me ook wel voorstellen dat je voor je bruiloft er toch voor kiest.. jij loopt tenslotte ook de hele dag in zo'n onpraktische jurk rond >:) Mijn neefje is 5 trouwens, en hij wilde het zelf héél erg graag. Z'n moeder had grote twijfels maar ach ja, het stond 'm uiteindelijk wel erg goed O+
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 16 september 2010 @ 21:26:08 #286
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86513653
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef oeke het volgende:
Och, wat leuk dat neefje van B. Heerlijk koppie! O+

Haha, wat zit Kylian lekker te snoepen! Spencer vind ik ook leuk voor een feest. Of bretels. O+
Jaaaaaaaaaaaaaa, een mooie spencer! Dat vind ik ook zo leuk!

Oh en ik wil zo'n stoere trui voor de dochter. De jongenstrui. Denk dat ze dat best kan hebben, tuthola moet maar eens uit het roze.
pi_86513869
wat is de winkel van huup, waar clics verkocht worden.

Inderdaad huup, je moet dat zo lang in de gaten houden om leuke/goed uitziende te kopen.

& soms denk ik dan, ach voor 70 euro koop ik regenlaarsjes, de tuttige h&m schoentjes en de nep uggs van h&m en een bijpassende jasje erbij. hmmm hmmm hmmm
pi_86514016
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:30 schreef Sandous het volgende:
wat is de winkel van huup, waar clics verkocht worden.
http://outlet.piccolino.nl/
pi_86514220
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Ik had hezelfde met die schoentjes van de Hema, Oek. Ik kreeg ze niet eens fatsoenlijk aan, d'r hieltje bleef halverwege steken.
Nou dat ja. :{

Lot 1, het was iemand van hier met een babytje die ging trouwen. Ik kan me zelfs de foto van het babytje op de bank in zijn pakje herinneren. :Y

Basboussa, leuk, Beisan met zo'n stoere trui. O+
pi_86515438
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef Meimeltje het volgende:
Ik zoek voor de oudste laarsjes van Clic...maar dan wel in de uitverkoop :+
Helaas niets meer in maat 28 kunnen vinden, ook niet op die site van Huup.
http://link.marktplaats.nl/378436596

ik ben ook op zoek...maar dan maat 30
  donderdag 16 september 2010 @ 21:58:49 #291
298315 SacreCoeur
pi_86515568
Omg, net een dooie zwabber hond aan je voet.

pi_86515685
Die click laarsjes zijn leuk O+ Helaas hebben we ze vorig jaar bij Linde gepast en die kreeg ze echt echt echt niet aan. ;( Te hoge wreef, dikke babyspekpootjes
pi_86515731
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:58 schreef SacreCoeur het volgende:
Omg, net een dooie zwabber hond aan je voet.

[ afbeelding ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86515753
Was het niet Martine?

Spencertjes, tja, ik weet het niet. Dan moet het net weer heel leuk gecombineerd zijn. Ik vind mijn 'niet trouwen'-oplossing geloof ik makkelijker. :+

Ik ben het helemaal met je eens over dat geslachtsgedoe, Huup. Enerzijds is het frappant hoe vroeg we al dingen selecteren op basis van geslacht, maar om nu heel bewust dingen 'van het andere geslacht' te selecteren is ook weer zo krampachtig.
pi_86516089
SC, dweil je hele straat. hhh wat een schoenen
pi_86516106
pi_86516634
Bedankt allen O+ Ook Lot!
Die url's had ik zelf ook al gevonden. En het zijn allemaal bijna 5 delige sets. Dat vind ik wat te veel van het goeie. Het is een baby, dan is het een michelin mannetje

Ik ga denk ik voor een broek met blousje. En een spencer er over heen omdat het wel november is. En die tip van die kerstpakken, geniaal! *O*

We gaan voor Rienk ergens in november ook pas voor kleren. Hij zit nu net in 74, kan best wezen dat ie ineens besluit te groeien en dan al in 80 zit
pi_86517834
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef lily het volgende:

[..]

http://link.marktplaats.nl/378436596

ik ben ook op zoek...maar dan maat 30
Ik wil zelf geen tweedehands schoenen :@ Het idee al dat andere zweetvoetjes in die schoenen hebben gezeten :@
pi_86517947
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:42 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ik wil zelf geen tweedehands schoenen :@ Het idee al dat andere zweetvoetjes in die schoenen hebben gezeten :@
oh, ja nou..dat kan (ik wel hoor...)
(voor oudste trouwens niet meer ondertussen, die zit ook langer in een maat, maar de kleinere maten wel)
pi_86518391
Misschien omdat ik er niet aan moet denken om zelf tweedehands schoenen te hebben ofzo hihi....of het moet van een bekende zijn.
Dyon kan hier gelukkig veel van Kyllian aan, meeste is zo weinig gedragen.
pi_86518768
Mij doet het niks verder alleen moeten ze er wel nog goed uitzien.
Bij kinderschoenen heb je dat sneller omdat ze veel korter gedragen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')