Nah, 15 bier in ca. 4 uur, da's nog wel te behappen. En het was alweer een tijdje geleden (een week)quote:
Ik denk dat mensen harder moeten gaan fluisteren als jij in de buurt bent, want het zijn er wel meer. exacte getallen heb ik trouwens ook niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:49 schreef ocf81 het volgende:
De intro bij Euros was een Ramp en de selecte schijnt ook niet al te best gevuld te zijn, maar echte getallen van na het feest heb ik nog niet gehoord.
(men fluister(t/de) 4 mannen en 1 vrouw als sjaars wedstrijdroeier)
Je ik kom ook niet zo vaak meer op Euros op dinsdagen en donderdagen, dus ik vang ook minder op.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:39 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen harder moeten gaan fluisteren als jij in de buurt bent, want het zijn er wel meer. exacte getallen heb ik trouwens ook niet.
Ha, dan weet ik wel wie je ben! Lucas (van triton mgl) start in ieder geval in het H4+ veld! En ook nog 2 zware viertjes van triton.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:13 schreef randamie het volgende:
Hey allemaal,
tijd voor een eerste post voor mij hier, nadat ik dit het afgelopen jaar regelmatig gevolgd heb. Altijd leuk om na een wedstrijd nog even iets hierover te lezen, maar ook leuk om deel uit te maken van discussies/gesprekken.
Ik wilde met deze post vooral vragen of er mensen hier zijn die op de tromp in het H4+ veld gaan starten,
aangezien een extra wedstrijdje qua tijden hier natuurlijk altijd leuk is
Haha ook ontmaskerd wat mij betreft...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Ha, dan weet ik wel wie je ben! Lucas (van triton mgl) start in ieder geval in het H4+ veld! En ook nog 2 zware viertjes van triton.
Ben heel erg benieuwd hoe dat gaatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:
En ook nog 2 zware viertjes van triton.
Was de biercantus leuk?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 04:01 schreef De_Ananas het volgende:
UKut volgens mij heb ik toegezegd om volgened jaar ede abcoude in esingle wherry met vaste bank te roeien,
LOLz. Ik wacht met spanning op de afloop. Ik hoop voor je dat je het overleeft.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 04:01 schreef De_Ananas het volgende:
UKut volgens mij heb ik toegezegd om volgened jaar ede abcoude in esingle wherry met vaste bank te roeien,
Mooi tijdstip voor dit soort openbaringen. Geeft icm de spelling weer wat meer info over je toestandquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 04:01 schreef De_Ananas het volgende:
Arie en Volker, Volker had een tijd gezet van 1.08 op de Abcoude in single wherry, gaat echt helemaal nergens overquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:34 schreef ocf81 het volgende:
[..]
LOLz. Ik wacht met spanning op de afloop. Ik hoop voor je dat je het overleeft.
Tegen wie ga je het doen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Arie en Volker, Volker had een tijd gezet van 1.08 op de Abcoude in single wherry, gaat echt helemaal nergens over![]()
![]()
Krijg ik weer een pak op m'n broekAch joh, je hebt nog een jaar om vol je armen/rug te gaan trainen bij de sportschool! Dat je klein en dik bent maakt met vaste banken toch minder uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij heb ik iets gemist. Geen idee wie je bent.. Van welke vereniging ben je? En welke ploeg start je, kan ik even checken of ik je kan bumpenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ha, dan weet ik wel wie je ben! Lucas (van triton mgl) start in ieder geval in het H4+ veld! En ook nog 2 zware viertjes van triton.
En ik heb net voor de 2e keer sinds een jaar of zo geskifft en het ging best wel goed!Echt leuk!
Wel een beetje jammer dat ik deze week maar 1x in de 4 heb kunnen roeien, en voor de rest alleen maar ergo, skiff en 2-..
ik zie er meer bij de loting?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:52 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Bah, regen.
Jammer dat een najaarswedstrijd ook meestal betekent dat je met najaarsweer te maken hebt..
En voor degenen die daar aanwezig zijn; wij zijn het enige herentweetje dat skoll op het water legt!
Leso op een, ik op twee.
Hopen dat t eind van de middag een klein beetje droog blijft...
Eentje heeft zich teruggetrokken na de loting.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:19 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
[..]
ik zie er meer bij de loting?
shit, iets te langzaam aangepastquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eentje heeft zich teruggetrokken na de loting.
Dan kom ik achter je aanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:46 schreef randamie het volgende:
Ik start als allereerste in je blok, net voor triton, als orca 2. Je kunt me dus bumpen als je... een aantal minuten goedmaakt
De vleugelmoertjes beter aandraaien? Ik had er ook en lange tjjd last van in een bepaalde boot, tot ik die dingen beter ging aandraaien. Wellicht de ringetjes en/of moertjes vervangen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:31 schreef Leso_Varen het volgende:
iemand hier trouwens tips tegen schuivende slidings? tijdens de training moet ik ze elke 2k weer recht zetten omdat ik niet meer kan uittrappen. dat zou morgen niet zo handig zijn tijdens de tromp...
Gefeliciteerd. Zag er goed uit. Mijn ene ploeg is toch nog 7de geworden. Was ik ook niet ontevreden over.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vond het heel leuk! Had echt nooit verwacht dat het zo goed ging
We zijn 2e geworden, alleen dik verslagen door een Orca boot, maar daar zitten ook meisjes in die veel te veel blikken hebben om dit jaar onze tegenstanders te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Triton de Edelste'
quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:32 schreef Lucas0 het volgende:
Leuke wedstrijd gevaren gister! Vier boten gebumped en uiteindelijk negende van de dertig geworden, best netjes dacht ik zo als Lichte ploeg. Ook gezien het weer met af en toe volle bak wind (schuin)tegen![]()
Hoe ging de wedstrijd bij de rest?H1x 7e overall; 2e in LH1x (waarvan 0.33sec achter Joris Pijs (winnaar LH1x)....)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen was het dus zeker ja..
[ Bericht 0% gewijzigd door AHappelstroop op 17-10-2010 15:37:57 ]Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 09:32 schreef Lucas0 het volgende:
Leuke wedstrijd gevaren gister! Vier boten gebumped en uiteindelijk negende van de dertig geworden, best netjes dacht ik zo als Lichte ploeg. Ook gezien het weer met af en toe volle bak wind (schuin)tegen![]()
Hoe ging de wedstrijd bij de rest?5e in het H4+ veld. Randamie uiteindelijk niet heel lang in de ogen kunnen kijken maar op een gegeven moment werd het wel een beetje close. Eerste race als stuur is in ieder geval binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb je in ieder geval wel het optimale uit je inschrijfgeld weten te halen, lekker lang in de baan...quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:15 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Laatste in de 2-.
Wel goed dat we m gestart zijn, anders waren we misschien op dezelfde wijze door gegaan.
Mooi leermomentje.
We lagen dan ook vaker in de kant dan op de baan. Die wind en 3x van te voren trainen terwijl ik niet echt geniaal ben met sturen is denk ik niet zo'n goede combi..quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:14 schreef ocf81 het volgende:
Hmm, ik heb nog nooit de rode lantaarn in handen gehad, m.u.v. de Hel in '06 vanwege pech onderweg, wat ik dan ook niet echt vind tellen. (Rigger stuk gegaan)
Dan zijn er nog een hoop afgevallen. Jullie hadden toch een 2- en een 4 op de TBR? Ik begreep van Joanneke dat ze in de 4 ging maar nu zit ze dus weer in de skiff? En zijn Monica en Merel gestopt?quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, onze MGD is bekend. Helaas is er nog iemand gestopt dus we zijn nu teruggeselecteerd naar een 2- (waar ik in zit) en een skiff (ex jeugdroeister/junioren wk meisje). Misschien gaan we nog kijken of we iemand van een andere vereniging erbij zoeken voor een 4, of anders gaan we gewoon als 2tje door en dan kunnen we misschien later in het seizoen nog combineren.
Het was een beetje een raar moment maar ik vind het wel heel leuk om in de 2- te zitten met Katja en ik denk ook wel dat we hard kunnen gaan..
Ja dat wou ik ook vragen; Monica en (vooral) Merel waren toch wel enthousiast (dacht ik..)?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:12 schreef wvdwest het volgende:
[..]
Dan zijn er nog een hoop afgevallen. Jullie hadden toch een 2- en een 4 op de TBR? Ik begreep van Joanneke dat ze in de 4 ging maar nu zit ze dus weer in de skiff? En zijn Monica en Merel gestopt?
Monica deed vanaf het begin al niet mee aan de selectie, die viel alleen in omdat we met te weinig waren. Merel is gestopt omdat ze het te druk vindt met haar eerste studiejaar en uit huis gaan en zo. En verder zat er in de 2- van de Tromp nog een meisje dat al besloten had om te stoppen, en er is nog 1 meisje uitgeselecteerd. Wel heel jammer ja, maar we hebben nu wel boten die hard kunnen gaan denk ik. En Joanneke is nu voorlopig"gedwongen" om te skiffen ja, maar ons doel is wel om alsnog in een 4- te kunnen starten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef AHappelstroop het volgende:
[..]
Ja dat wou ik ook vragen; Monica en (vooral) Merel waren toch wel enthousiast (dacht ik..)?
Zeer waar!!!! Maar ik krijg het maar niet gecommuniceerd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:12 schreef ocf81 het volgende:
De TBR is wel een van de leukere wedstrijden op de lange baan denk ik. Erg gezellige sfeer en een mooie omgeving om doorheen te roeien, alleen moet je wel blijven uitkijken of je nog in de baan ligt en niet in de struiken, want er is daar niet overal een duidelijke wal.
Niet monica manios neem ik aan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Monica deed vanaf het begin al niet mee
quote:Ehh nee, geen idee wie dat isOp dinsdag 19 oktober 2010 21:08 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Niet monica manios neem ik aan.
quote:Wanneer is die?Op woensdag 20 oktober 2010 14:25 schreef De_Ananas het volgende:
Ik doe weer mee met de Triton Bumping
quote:Lijkt me meer een strijd van David tegen Goliath..Op woensdag 20 oktober 2010 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
21 november. Heb je nog een maand om te trainen voor onze titanenstrijd
quote:Je weet wie d'r won hé?Op donderdag 21 oktober 2010 10:55 schreef SkollZwaar09 het volgende:
[..]
Lijkt me meer een strijd van David tegen Goliath..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |