Als ik zo via de weerkaarten van www.weer.nl kijk komt de krul morgen tussen 09.00 en 15.00 boven de eilanden te liggen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ben benieuwd wat die lijntje gaat doen, de wind haalt bij deze gemiezer behoorlijk uit. Momenteel volle 7bft met pieken van 64km/h
Euh 4 auto's die bijna tegen elkaar aan botsenquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:48 schreef Fredo55 het volgende:
@ Speedy, wat gebeurde er op het eind van dit filmpje?![]()
http://www.youtube.com/user/SpeedyGJ#p/u/4/zA5tAw75cKc
Pas als het tot 12bft komt zeker?quote:Op dinsdag 14 september 2010 20:38 schreef kahaarin het volgende:
WOEIIII!![]()
![]()
![]()
*Nee hoor, ik wordt niet hyper van wind*
Ja, morgenochtend rond uurtje of 8 mag dit weer dus stoppen in regio haaglanden :pquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:27 schreef mwaterl het volgende:
Flinke wind en regen hiero in Voorburg (bij Den Haag). Ik vind het wel gezellig
Een raam heeft geen benenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef Frankz0rz het volgende:
Wat een tyfusweerEn abnormaal harde wind hier net, dacht even dat mn dakraam de benen zou nemen
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Pas als het tot 12bft komt zeker?![]()
Dan wordt ik gek
Tijdens de storm van 2 weken terug was ik op de pier in het restaurant, alles stond daar op zijn grondvesten te schuddenquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Woei die je binnen hoort, wordt ik kriebelig van....
In de middag/avond zal het hoogtepunt moeten zijn al zijn de stormkansen wel wat afgenomen helaasquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:33 schreef themauster het volgende:
Wat een wolkbreuk hier in Noord-Groningen(provincie) eerder op de avond verheug me op de storm morgen even op de dijk kijken denk ik.
Lol, doe je dan een filmpje van de wind.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tijdens de storm van 2 weken terug was ik op de pier in het restaurant, alles stond daar op zijn grondvesten te schuddenwat een heerlijk gevoel is dat dan
![]()
Misschien morgen weer![]()
[..]
De kans hoeft niet groot te zijn, als het maar waait toch?quote:In de middag/avond zal het hoogtepunt moeten zijn al zijn de stormkansen wel wat afgenomen helaas
Komt goed, ik zal de videocamera wel even aan de lader gooien en het geheugenkaartje even leeg maken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, doe je dan een filmpje van de wind.
[..]
De kans hoeft niet groot te zijn, als het maar waait toch?
quote:Op dinsdag 14 september 2010 22:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Komt goed, ik zal de videocamera wel even aan de lader gooien en het geheugenkaartje even leeg maken.
En ja das wel zomaar toch, zit een groot verschil `tussen 8bft (62km/h) en storm (75km/h)
Kans is zeker nog kans ja, vorige keer zagen we het allemaal niet aankomen..ik laat me daarom graag verrassenquote:Op dinsdag 14 september 2010 23:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Dat is waar, maar kans wil zeggen dat er nog steeds kans is toch? Het maakt mij niet uit hoe groot de kans is als er maar storm is.
Nou zoveel bijzonders is het allemaal niet hoor.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:22 schreef Drassss het volgende:
Pff lig op de bank, maar ik vind het allemaal niet zo bijzonder hier in het zuiden. Mazzelaars daar in het noorden
Ja begrijp ikquote:Op woensdag 15 september 2010 08:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt pas in de namiddag en avond KANS op storm he
En geld alleen voor het noordelijke kustgebied.
Je ziet dat Vlieland nu al een windkracht 7 heeft dus het gaat de goede kant op.quote:Op woensdag 15 september 2010 09:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik hoop meer dat de grens van 100km/h gehaald gaat worden![]()
Maar indd de 75km/h gemiddeld moet maar weer is gehaald worden
Heb daar niet de temperatuurgeschiedenis kunnen helaas. Maar toch bedankt!quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat je het hier wel kunt vinden: http://www.klimaatinfo.nl/oostenrijk/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |