Nou, ik zit al aan de chocolade kruidnoten.quote:Op zondag 12 september 2010 21:47 schreef kahaarin het volgende:
Nog iemand zin in warme chocomelk? Het lijkt tenslotte wel al volop herfst.
Dit hoeft niet zo maar kou en sneeuw, ja lekker, laat maar komen.
Meteorologische herfst, idd. De kalender herfst duurt nog ff.quote:Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef INViCTuS het volgende:
De herfst is op een enkele dag na al een ruime maand bezig...
Lol, lekker!quote:Op zondag 12 september 2010 21:48 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nou, ik zit al aan de chocolade kruidnoten.
Nog 11 daagjesquote:Op zondag 12 september 2010 21:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Meteorologische herfst, idd. De kalender herfst duurt nog ff.![]()
Nog 8 dagen he, de herfst begint op 21 September.quote:
Op donderdag 23 september om 5.09 uur begint volgens de sterrenkundige kalender de herfst 2010. De zon staat dan precies boven de evenaar waardoor dag en nacht dan overal op aarde even lang duren. De 23e september is meestal de begindatum van de herfst.quote:Op zondag 12 september 2010 22:32 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nog 8 dagen he, de herfst begint op 21 September.
Dus ik ben net niet in de zomer jarig. (22e)
Dan ben ik gewoon in de zomer jarig, nooit geweten.quote:Op zondag 12 september 2010 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op donderdag 23 september om 5.09 uur begint volgens de sterrenkundige kalender de herfst 2010. De zon staat dan precies boven de evenaar waardoor dag en nacht dan overal op aarde even lang duren. De 23e september is meestal de begindatum van de herfst.
http://www.knmi.nl/cms/content/24948/begin_van_de_herfst
Soms wel, soms niet.quote:Op zondag 12 september 2010 22:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon in de zomer jarig, nooit geweten.![]()
Dat zijn de sleutelwoorden.quote:De zon staat dan precies boven de evenaar waardoor dag en nacht dan overal op aarde even lang duren.
http://www.leslink.nl/0%2(...)t_in_drie_eeuwen.htmquote:In 2005 was dat op 23 september om 00.23 uur.
In 2006 was dat op 23 september om 6.03 uur.
In 2007 is het op 23 september om 11.51 uur.
In 2008 is het op 22 september om 17.44 uur.
In 2009 begint de sterrenkundige herfst
op dinsdag 22 september om 23.18 uur.
Later in de middag indd de eerste regen, voor nu lijkt het nog wel mee te vallen, alles brokkelt af, denk dat er ook maar weinig van over blijft, en wat over komt zal hooguit wat lichte neerslag geven.quote:Op maandag 13 september 2010 07:29 schreef gerard96 het volgende:
komt al een regenband vanuit westen aan denk dat we vanmiddag al wel regen hebben in het noorden en westen
'quote:Op maandag 13 september 2010 16:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Voortaan bron erbij vermelden of de link.
Hier trekt de wind lekker aan, 37km/h 5bft. Pieken in de 40km/h, ook nog bewolkt geworden en de temp 16.9gr.
Wees niet bang er komt nog genoeg aanquote:Op maandag 13 september 2010 20:59 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Neerslagband lijkt af te brokkelen.
Technisch gezien moet het dan eerst even hebben gevroren...quote:Op maandag 13 september 2010 21:50 schreef TheKC het volgende:
Eerst nog een indian summer natuurlijk.
Zo het nu naar lijkt is alles opgelostquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Technisch gezien moet het dan eerst even hebben gevroren...
@Speedy, is het probleem met harde wind nu opgelost? De vorige keer kreeg je geen data meer door toch?
Nou, mooi zo! Dan hoef je er iig niet meer naar toe met zulk weer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo het nu naar lijkt is alles opgelost![]()
[ afbeelding ]
<18 dagen geleden was het een drama qua bereik, dat is ook goed terug te zien op de grafieken.
De voeding van de VP2 wil niet meer voeden, of de Console deugt niet helemaal, daardoor werkt de console nu alleen op batterijen, die waren echter bijna leeg, waarschijnlijk was dit het probleem geweest maar 100% zeker weet ik dit niet.
Ik heb de console ook verplaatst, dit zou ook de reden kunnen zijn dat het bereik nu optimaal is.
De afgelopen dagen 100% bereik, alleen vandaag 98% maar zulke dipjes zijn heel normaal.
Bereik vloog vooral tijden slecht weer er wel eens uit, bij regen werd het instabiel (veel schommeling). Vandaag plens water gehad en 100% bereik, ik hoop dat het nu is opgelost.
Daarnaast waren er problemen met de software die de data door stuurt (grafieken e.d), dit lijkt nu ook opgelost te zijn. Voor mij een raadsel waarom nu alles ineens perfect loopt.
Als dat ding meewerkt dan.quote:Echter wil nog altijd die stomme teamviewer niet mee werken, of die blijft hangen waardoor ik niet kan inloggen, of hij laat me niet toe en vliegt er na 2min eruit. Enige oplossing is: Erheen gaan en het programma opnieuw opstarten. Maar voor de rest heb ik weinig te klagen![]()
Nu op naar de 2de storm van dit jaar
Hier is het nog niet droog geweest. Ik zit te wachten tot het stopt met regenen, want ik wil gaan hardlopen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:56 schreef Drassss het volgende:
Grauwe dag tot nu toe. Amper hier regen gehad, maar gewoon grijs weer..
Noord Brabant, place to bequote:Op dinsdag 14 september 2010 15:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier is het nog niet droog geweest. Ik zit te wachten tot het stopt met regenen, want ik wil gaan hardlopen.
Indd als dat dign wil mee werken mawr dat is niet het grootste probleem gelukkigquote:Op dinsdag 14 september 2010 14:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, mooi zo! Dan hoef je er iig niet meer naar toe met zulk weer.
[..]
Als dat ding meewerkt dan.Ik kijk met spanning uit naar de resultaten, eens zien of het weer zo te keer gaat.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:54 schreef gerard96 het volgende:
oww ja toni sorry vergeet het weer !!!!!!!! IK BEN DOM!!!!!
Bron is Weerplaza
Zo doe je dat!quote:Het weer: Grijs en regen
Het is grijs en grauw en er zijn flinke perioden met regen. Verder waait het fors: aan zee krachtig tot hard, 6 tot 7 Bft en in het binnenland soms 5 Bft. Het wordt 17 tot 19 graden. Woensdag waait het nog iets harder. Langs de noordkust staat 's avonds mogelijk even een westerstorm, 9 Bft. Opnieuw zijn er buien, maar de zon schijnt ook af en toe. Het kwik daalt tot 15 of 16 graden. Later in de week neemt de wind af, maar de buien blijven.
Ik denk dat je het hier wel kunt vinden: http://www.klimaatinfo.nl/oostenrijk/quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:36 schreef Timm-E het volgende:
Weet er hier iemand wat de site is van de Oostenrijkse KNMI? Ik heb de temperatuur-geschiedenis van Wenen in de periode november 2008 tot en met mei 2009 nodig (voor mijn studie). Is het mogelijk deze ergens te vinden, of zijn dit soort gegevens van andere landen altijd niet openbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |