quote:Op zondag 12 september 2010 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn moeder denkt, dat nu al de stress eruit komt van de verbouwing enzo..... En werk.... Baan die op het spel staat
Heb gister wel even een potje zitten janken.... ik voelde me kut, overgeven, en baalde ervan dat het na een jaar nog steeds niet gelukt wasDus iedereen heeft me weer moed in gepraat
En als het na de vakantie nog niet gelukt is, dan richting de dokter
En dat wilde ik helemaal niet, want ik wil op eigen kracht zwanger worden![]()
Maar ja... we hebben de vakantie nog
Ik ben echt toe aan vakantie....
ga zeker genieten van me vakantie... en ik hoop veel zonquote:Op zondag 12 september 2010 20:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Gossie, ja dat zijn allemaal wel stressvolle dingenwoensdag lekker op vakantie gaan, 'de boel de boel laten' (vreselijke uitdrukking maar ok) en genieten van je vakantie.
![]()
quote:
ik hoop dit keer genoeg zaadjesquote:Op zondag 12 september 2010 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gaat je vast wel lukken... Welke zaadje wil er nou niet tot baby gemaakt worden op Tenerife
Dat geloof ik best... en je moet er ook wel echt van gaan genieten hoor
Prettig gestoord wijfie, wat doe je van t weekend lekker wijntje drinke en gras anantomie kijke bij truus tuisquote:
Ik ga me dr niet eens (meer) druk over makenquote:
Precies.... trechter erin en gaan met die banaanquote:Op zondag 12 september 2010 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop dit keer genoeg zaadjes
We noemen het gewoon patatas fritasquote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga me dr niet eens (meer) druk over maken
De een noemt het patat, de ander friet, weer een ander noemt het weet-ik-veel-wat... uiteindelijk bedoelen we toch hetzelfde
omg stopquote:Op zondag 12 september 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Prettig gestoord wijfie, wat doe je van t weekend lekker wijntje drinke en gras anantomie kijke bij truus tuis
quote:Op zondag 12 september 2010 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies.... trechter erin en gaan met die banaan
Wat bedoelen we dan?quote:Op zondag 12 september 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga me dr niet eens (meer) druk over maken
De een noemt het patat, de ander friet, weer een ander noemt het weet-ik-veel-wat... uiteindelijk bedoelen we toch hetzelfde
Reepjes aardappel uit de frituurquote:
Hahahahaaquote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zoiets ja... heb al tegen me schoonmama gezegd, ik ga eerst op elk bed springen.... dan weet ik welke niet piept
quote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn onderbuurman heeft liefdesverdriet geloof ik, hij draait dit nu al een uur (!) achter elkaar
Nu deze nog.quote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn onderbuurman heeft liefdesverdriet geloof ik, hij draait dit nu al een uur (!) achter elkaar
quote:Op zondag 12 september 2010 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zoiets ja... heb al tegen me schoonmama gezegd, ik ga eerst op elk bed springen.... dan weet ik welke niet piept
quote:Op zondag 12 september 2010 20:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahahaa![]()
Of tegen de muur, die blijft vast wel staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |