Probeer dan tenminste on topic te reagerenquote:Op zondag 12 september 2010 19:51 schreef onlogisch het volgende:
FIPO!
Ik heb nu mijn spleenheup achievement
Wie wil mij aanraken?
Mooi voorbeeld Anderlecht met 0-3 voor uit tegen Bremen en verliezen met 6-3.quote:Op zondag 12 september 2010 20:24 schreef kristyle het volgende:
Ook 1 van de mooistequote:
In de rust dacht iedereen dat Milan in de tweede helft wel Gallery play ging spelen.quote:
Wat een heerlijke avond!quote:
Dat was een bijna wonder? Of bedoel je die met 1-0 gewonnen wedstrijd gewoon? Dat was toch niet echt een wonder?quote:
Legendarisch. Volgens mij speelden Stoichkov en Kostadinov in de spits.quote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef Waaghals het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 15:38 schreef Sinnie het volgende:
Ik zocht naar Feyenoord - VFB Stuttgart.quote:Op maandag 13 september 2010 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Die gelijkmaker van Pierre tegen psv![]()
Wat had ik daar graag bij willen zijn... Gelukkig wel bij de finale geweest
Jaquote:Op maandag 13 september 2010 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zocht naar Feyenoord - VFB Stuttgart.
Was ook een wonder na de eerste wedstrijd.
Weet je nog wat Beenhakker op de vraag van een Duitse journalist zei over wat er mis was met het Duitse voetbal na de 0-2 overwinning van Feyenoord ?quote:
Het was 1-3!quote:Op maandag 13 september 2010 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je nog wat Beenhakker op de vraag van een Duitse journalist zei over wat er mis was met het Duitse voetbal na de 0-2 overwinning van Feyenoord ?
'Haben sie eine stunde.'
Das wunder von Bern.quote:Op maandag 13 september 2010 16:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Okquote:
Kijk een 4 posts boven jequote:Op maandag 13 september 2010 16:31 schreef RM-rf het volgende:
kan me ooit nog een mooie wedstrijd herinneren van FC Antwerp in de Europa cup 3 ...
tegen Vitosha Sofia... uit 0-0 gespeeld en thuis stonden ze 1-3 achter, terecht omdat de bulgaren ook beter waren en de 90 minuten waren om ... om vervolgens in de slofase, in extra-tijd op een spetterende manier met 4-3 toch te winnen...
Kloptquote:Op maandag 13 september 2010 16:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok
Maar niet minder pijnlijk Irritatie100
Er zijn nog steeds Heerenveen supporters die er een trauma aan over hebben gehouden omdat ze voortijdig het stadion hebben verlaten.quote:Op maandag 13 september 2010 16:41 schreef dr_Pieters het volgende:
Heerenveen-Ajax, 1950. Het stond 1-5 voor Ajax met nog een half uurtje te spelen. Toen kwam Abe Lenstra het veld in en de achterstand werd omgebogen tot een 6-5 overwinning. Legendarisch.
Finale Europa cup II finale tussen Arsenal en Real Zaragoza. Het staat gelijk en in de allerlaatste minuut van de 2de verlenging gebeurd er dit ...quote:
Redelijk vergelijkbaar: de openingswedstrijd van het WK van 1990. Wereldkampioen Argentinie verliest met Maradona van het Kameroen van de 38-jarige Roger Milla.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:03 schreef Terreros85 het volgende:
Dit was ook wel een aardig wonder. Frankrijk, wereldkampioen en Europees kampioen, verliest in de eerste wedstrijd van het WK 2002 tegen debutant Senegal.
oei die had ik dus helemaal gemist, terwijl ik wel die post er direkt boven gezien hadquote:
Met een rode kaart voor Tsjeu la Lingquote:Op donderdag 16 september 2010 13:32 schreef Mark het volgende:
DDR - Nederland in 1979: 2-0 achter en met 2-3 gewonnen
Zeker, ik ben al zoveel wedstrijden vergeten. Deze zag ik live en staat in mijn geheugen gegrift.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:36 schreef RM-rf het volgende:
[..]
oei die had ik dus helemaal gemist, terwijl ik wel die post er direkt boven gezien hadmn excuses (alhoewel die wedstrijd imho wel de dubbele aandacht waard was, een van de meest opwindende slotfase ooit, die ook echt begon toen de klok al op 90 minuten stond)
1-0 countervoetbal is niet echt iets wat veel mensen bijstaat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:09 schreef Terreros85 het volgende:
Griekenland natuurlijk. Hoe konden we die vergeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |