Beste Koos, als de maker en inspreker van de druilerige voiceover niet in staat is zijn vooringenomen denkkader los te laten, is het bij voorbaat een kansloze onderneming.quote:Op zondag 12 september 2010 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lieve Cerbie, dat is ook geprobeerd, maar als Wilders niet bereid is een interview te geven dan houdt het snel op.
Opmerkelijk genoeg deel ik die conclusie ten dele. Moest wel effe hard lachen toen die vent verklaarde veel om Wilders te geven en bijna in tranen uitbarsttequote:Op zondag 12 september 2010 21:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Beste Koos, als de maker en inspreker van de druilerige voiceover niet in staat is zijn vooringenomen denkkader los te laten, is het bij voorbaat een kansloze onderneming.
Beter oplettenquote:Op zondag 12 september 2010 21:24 schreef men.mulder het volgende:
Ze beweren zelfs dat (hahahaha) Wilders een Israelische spion is.![]()
![]()
![]()
![]()
De giller van de avond.
En vertellen van wie hij geld krijgt.quote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Die vragen moeten eens beantwoord worden door Wilders zelf. Wilders heeft veel te verbergen, anders zou hij die jongen wel te woord staan, en aanschuiven bij tv programma's.
Waarom zou hij, zijn achterban kan het niets schelen en hij gaat zijn tegenstanders geen munitie geven.quote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Die vragen moeten eens beantwoord worden door Wilders zelf. Wilders heeft veel te verbergen, anders zou hij die jongen wel te woord staan, en aanschuiven bij tv programma's.
Het lijkt me aannemelijk dat hij niet aanschuift bij de verschillende programma's omdat dat niet het platform van zijn keuze is en de kans dat hij daar aangevallen wordt op zijn standpunten simpelweg te groot is.quote:Op zondag 12 september 2010 21:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoewel ik met je eens ben dat de docu een bepaalde kant op werd gestuurd, werd tot op zekere hoogte ook begrip getoond voor de PVV-aanhang. Op het eind sloeg de filmmaker een beetje door, maar al met al werd een aardig correct beeld geschetst. Er is alleen niets nieuws gepresenteerd.quote:Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef Holograph het volgende:
Wat een waanbeelden heeft die man zeg. Suggestief geblaat van de VPRO. In het NRC zat laatst een advertentie van de VPRO om lid te worden, wilde het nog even doen omdat ik programma's als zomergasten wel goed vind. Maar helaas, de VPRO heeft aan mij geen nieuw lid.
Opmerkelijk genoeg was hij toen de enige aan tafel met Paul Witteman(!).quote:Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het lijkt me aannemelijk dat hij niet aanschuift bij de verschillende programma's omdat dat niet het platform van zijn keuze is en de kans dat hij daar aangevallen wordt op zijn standpunten simpelweg te groot is.
Na de verkiezingen was hij volgens mij wel de enige die wél op kwam dagen om zijn zegje op TV te doen.
Na de verkiezingen kwam hij idd de enige. Maar dat komt omdat hij wist dat het over de aantal zetels ging en over de coalitie vorming, op dat gebied heeft hij niks te verbergen.quote:Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het lijkt me aannemelijk dat hij niet aanschuift bij de verschillende programma's omdat dat niet het platform van zijn keuze is en de kans dat hij daar aangevallen wordt op zijn standpunten simpelweg te groot is.
Na de verkiezingen was hij volgens mij wel de enige die wél op kwam dagen om zijn zegje op TV te doen.
Nederlander zekerquote:
Voor hem dus een goede reden om niet te gaan, hij heeft daar weinig te winnen.quote:Op zondag 12 september 2010 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Na de verkiezingen kwam hij idd de enige. Maar dat komt omdat hij wist dat het over de aantal zetels ging en over de coalitie vorming, op dat gebied heeft hij niks te verbergen.
En het is toch logisch dat zijn standpunten worden
aangevallen? Dat is normaal. Maar Wilders heeft gewoon erg veel te verbergen. Hij os bang dat de presentator iets vraagt over de inkomsten en over die hele society.
Waar zou hij wel aanschuiven?quote:Op zondag 12 september 2010 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor hem dus een goede reden om niet te gaan, hij heeft daar weinig te winnen.
Alleen vanwege 1 programma?quote:Op zondag 12 september 2010 21:43 schreef Holograph het volgende:
Wat een waanbeelden heeft die man zeg. Suggestief geblaat van de VPRO. In het NRC zat laatst een advertentie van de VPRO om lid te worden, wilde het nog even doen omdat ik programma's als zomergasten wel goed vind. Maar helaas, de VPRO heeft aan mij geen nieuw lid.
Mijn oom en zijn vrouw zitten beiden op de bus, omgeving Apeldoorn, en helaas is het scheering en inslag. Dagelijks zijn er accefietjes met buitenlanders. Agressie, niet willen betalen omdat ze recht hebben op een plek, passagiers lastig vallen. Er is zelfs een ondersteuningsteam, omdat de politie vaak niet komt. Mijn oom is donderdag nog beschoten in eerbeek. De politie doet niets, en het komt geeneens meer in de media. Zo normaal is het geworden. Misschien moet je de eerste de beste buschauffeur eens aanspreken, wordt je wijzer van..quote:Op zondag 12 september 2010 20:29 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Plus hij zegt dat het MASSAAL gebeurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |