abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86356208
Wilders wordt gesteund door Britse neo-nazi's _O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86356414
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:38 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

Het is geen feit, dat is nu de grap.
Dan vraag ik me toch af wat er in buurten als de Bijlmer of de Indische buurt in Amsterdam is gebeurd de afgelopen paar jaar? ...... hoe is het mogelijk dat wij hier in Groningen 15 jaar geleden de criminele hangjongeren op één hand konden tellen (enkele voetbalhooligans of gabbers) maar nu kun je geen straat meer door als meisje zonder bang te zijn om een steeg in getrokken te worden door de willekeurige marokaan.

Ik werk in de weekenden in een cafe als bijbaan.... op onze lijst van personen die een uitgaansverbod hebben staan meer dan 100 buitenlandse jongeren tegen 6 of 7 Nederlandse jongeren?
Ik heb al te vaak meegemaakt tijdens mijn werk dat telkens meisjes worden lastiggevallen door (laten we het maar even simpel zeggen) "donkere" jongens..... en IEDERE keer zijn het dezelfde etnische groepen!

Ze zijn ongenuanceerd, agressief, onvriendelijk, "dom", en gewoon nutteloos voor onze maatschappij.... en ik als hardwerkende geneeskunde student ben er van overtuigd dat wanneer duizenden van deze jongeren simpelweg het land uit gegooid zouden worden, Nederland er veel beter op zou worden.

Begrijp me goed.... ik heb alleen maar het beste voor met de buitenlanders die wel goed hun best doen.... ik heb immers 2 studiegenoten waar ik goed mee bevriend ben die beiden uit het buitenland komen (Aruba en Somalië). Maar zelfs deze personen zeggen dat Nederland veel te zwak is geweest met het immigratiebeleid de afgelopen 20 jaar en dat we daarom de problemen aan onszelf te danken hebben.... Geert Wilders is een ongenuanceerd politici die niet altijd even geloofwaardig overkomt, maar hij slaat zo vaak de spijker op zijn kop!
pi_86356942
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders wordt gesteund door Britse neo-nazi's _O-
Zo is er bij elke partij wel ergens een link te vinden met een extremistische tak ergens op de wereld. Dergelijke zaken zijn niet enkel aan de PVV voorbehouden.

Hopelijk is de uitzending morgen te zien op uitzending gemist, dan kan ik ook eens kijken wat er allemaal precies verteld wordt.
pi_86356988
Oke, Jack is best een geflipte gast :{
pi_86357210
Is het nog de moeite om de tv aan te zetten?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_86357290
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:00 schreef Cerbie het volgende:
Is het nog de moeite om de tv aan te zetten?
Ook voor rechtse stemmers is de docu goed te pruimen. Er wordt een aardig genuanceerd beeld geschetst in mijn optiek.
pi_86357308
* Cerbie zet koffie aan
pi_86357382
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook voor rechtse stemmers is de docu goed te pruimen. Er wordt een aardig genuanceerd beeld geschetst in mijn optiek.
Ik vind 'm ook vrij genuanceerd, maar in het andere topic dat hierover loopt vind iedereen het een vooringenomen linkse docu. :{
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_86357490
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vind 'm ook vrij genuanceerd, maar in het andere topic dat hierover loopt vind iedereen het een vooringenomen linkse docu. :{
Ach, dat is een typische PVV-reactie. Die voelen zich extreem snel aangevallen. Dat terwijl de filmmaker de geinterviewden hun zegje laat doen en hen niet ridiculiseert. Hij zegt zelfs begrip te hebben voor de standpunten van de PVV.
pi_86357504
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat hij vrij links zou zijn. Maar redelijk genuanceerd.
pi_86357525
Teledoc: Wilders, the movie.
Voor de volledigheid :P
pi_86357573
:D The greatest hero on this planet today.
pi_86357698
Pamela de grootste fan van Wilders ^)
pi_86357785
Ik krijg toch een vreemd gevoel wanneer je ziet met Wilders zich allemaal inlaat. Het zijn beste enge mensen. Zogenaamd vechten voor vrijheid, maar wel slechts voor een select gezelschap.
pi_86357959
Die anti-islam figuren doen eigenlijk niet echt onder voor Bin Laden. :{
pi_86357967
Ik begin bang te worden voor de aanhangers van de PVV en de 'society'. Die gasten zijn eng.
★★★
pi_86358000
Hier kan ik niet warm of koud van worden. Lees de recap wel.
pi_86358026
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik begin bang te worden voor radicale rechts stemmers. Die gasten zijn echt eng.
Ach, als iemand met dezelfde insteek naar links gaat kijken krijg je hetzelfde. Die gasten zijn echt eng. Cherry-picking ;)
pi_86358087
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:13 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik begin bang te worden voor radicale rechts stemmers. Die gasten zijn echt eng.
Nu mag ook wel even gezegd worden dat de uitgekozen personen voor deze docu behoorlijk eenzijdig zijn.

Erg jammer :N

Want achter de standpunten va Wilders zitten zoveel goede gedachtegangen.... echter begrijpen veel ongenuanceerde rechtse personen deze niet en krijg je personen als in de Docu.... maar ook veel Linkse personen begrijpen deze standpunten niet.... en dan gaan ze vanuit hun linkse standpunten zo hoog van de toren blazen.

Ik had gehoopt dat de docu wat meer duidelijkheid zou scheppen over de werkelijke gedachtegang van Wilders.... maar blijkbaar hebben de makers dat ook niet helemaal begrepen.
pi_86358112
Lekker slim om Al-Qaida te bevestigen als de ware moslims trouwens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_86358143
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:45 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Dan vraag ik me toch af wat er in buurten als de Bijlmer of de Indische buurt in Amsterdam is gebeurd de afgelopen paar jaar? ...... hoe is het mogelijk dat wij hier in Groningen 15 jaar geleden de criminele hangjongeren op één hand konden tellen (enkele voetbalhooligans of gabbers) maar nu kun je geen straat meer door als meisje zonder bang te zijn om een steeg in getrokken te worden door de willekeurige marokaan.

Ik werk in de weekenden in een cafe als bijbaan.... op onze lijst van personen die een uitgaansverbod hebben staan meer dan 100 buitenlandse jongeren tegen 6 of 7 Nederlandse jongeren?
Ik heb al te vaak meegemaakt tijdens mijn werk dat telkens meisjes worden lastiggevallen door (laten we het maar even simpel zeggen) "donkere" jongens..... en IEDERE keer zijn het dezelfde etnische groepen!

Ze zijn ongenuanceerd, agressief, onvriendelijk, "dom", en gewoon nutteloos voor onze maatschappij.... en ik als hardwerkende geneeskunde student ben er van overtuigd dat wanneer duizenden van deze jongeren simpelweg het land uit gegooid zouden worden, Nederland er veel beter op zou worden.

Begrijp me goed.... ik heb alleen maar het beste voor met de buitenlanders die wel goed hun best doen.... ik heb immers 2 studiegenoten waar ik goed mee bevriend ben die beiden uit het buitenland komen (Aruba en Somalië). Maar zelfs deze personen zeggen dat Nederland veel te zwak is geweest met het immigratiebeleid de afgelopen 20 jaar en dat we daarom de problemen aan onszelf te danken hebben.... Geert Wilders is een ongenuanceerd politici die niet altijd even geloofwaardig overkomt, maar hij slaat zo vaak de spijker op zijn kop!
Alles ligt inderdaad aan de allochtonen. Hmmz, er zijn overigens genoeg blanke boerenlullen die voor enorme problemen zorgen, geen reet uitvoeren in deze maatschappij en onvriendelijk zijn.
Ik heb juist vaak goede ervaringen met niet-westerse mensen; veel vriendelijker en gastvrijer.
pi_86358164
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:16 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Nu mag ook wel even gezegd worden dat de uitgekozen personen voor deze docu behoorlijk eenzijdig zijn.

Erg jammer :N

Want achter de standpunten va Wilders zitten zoveel goede gedachtegangen.... echter begrijpen veel ongenuanceerde rechtse personen deze niet en krijg je personen als in de Docu.... maar ook veel Linkse personen begrijpen deze standpunten niet.... en dan gaan ze vanuit hun linkse standpunten zo hoog van de toren blazen.

Ik had gehoopt dat de docu wat meer duidelijkheid zou scheppen over de werkelijke gedachtegang van Wilders.... maar blijkbaar hebben de makers dat ook niet helemaal begrepen.
Eens met bovenstaande. Ik hoopte op een docu die wat verder zou graven in de gedachtegangen achter de standpunten. Het was ook wel te verwachten eigenlijk, kijkend naar de afkomst van de film.
pi_86358236
Goede docu trouwens.
pi_86358247
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:14 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ach, als iemand met dezelfde insteek naar links gaat kijken krijg je hetzelfde. Die gasten zijn echt eng. Cherry-picking ;)
Wilders maakt duidelijk deel uit van internationaal netwerk dat aanstuurt op een clash of civilizations.
pi_86358301
quote:
Op zondag 12 september 2010 21:17 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Eens met bovenstaande. Ik hoopte op een docu die wat verder zou graven in de gedachtegangen achter de standpunten. Het was ook wel te verwachten eigenlijk, kijkend naar de afkomst van de film.
Lieve Cerbie, dat is ook geprobeerd, maar als Wilders niet bereid is een interview te geven dan houdt het snel op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')