abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86353315

Vanavond is het zo ver: Wilders, The Movie.

Geert Wilders weet zowel nationaal als internationaal discussie, woede en bewondering op te wekken. Tijdens de laatste verkiezingen (juni 2010) was zijn Partij voor de Vrijheid (PVV) de grote winnaar. Filmmakers Joost van der Valk en Mags Gavan raakten gefascineerd: wie is Geert Wilders, wie zijn de mensen die op hem stemmen en hoe komt het dat hij zo succesvol is? In "Wilders, the Movie" onderzoeken de filmmakers de drijfveren van Wilders en zijn aanhang.

Ik ben benieuwd...... c_/
pi_86353576
Oh.... nu ik die poster wat beter bekijk lijkt me dat kapsel van Wilders eerder een kogelvrij kapsel tegen een aanslag.

:P
pi_86353712
Ik heb de fles wijn al open getrokken.. Ik ben benieuwd wat we te zien krijgen over onze blonde demagoog... Volgens Wilders hoor ik bij de "linkse kerk", maar ik ben wel in de ban van het fenomeen Wilders xd... Making History :)
  zondag 12 september 2010 @ 19:49:01 #4
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_86353756
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:47 schreef Macabrefuture het volgende:
Ik heb de fles wijn al open getrokken.. Ik ben benieuwd wat we te zien krijgen over onze blonde demagoog... Volgens Wilders hoor ik bij de "linkse kerk", maar ik ben wel in de ban van het fenomeen Wilders xd... Making History :)
Mag ik ook een glas meepakken? :9 Ben benieuwd. ga iig kijken vanavond
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_86353824
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:47 schreef Macabrefuture het volgende:
En zo blond is Wilders van nature niet eens.... zelfs best een knappe man!

zondag 12 september 2010 @ 19:53:19 #6
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_86353967
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:50 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

En zo blond is Wilders van nature niet eens.... zelfs best een knappe man!

[ afbeelding ]
Een fatsoenlijk kapsel zou hem zoveel beter staan _O_ Vraag me echt af waarom hij ervoor kiest om zo'n apart kapsel te nemen (ik heb een vermoeden, maar weet niet of het verstandig is om die vergelijking te maken :'))
pi_86354268
@ Horny Raper..

Ik vind hem best lelijk, maar ik val ook op vrouwen.. Doe maar maar Femke of Marianne..
pi_86354332
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Een fatsoenlijk kapsel zou hem zoveel beter staan _O_ Vraag me echt af waarom hij ervoor kiest om zo'n apart kapsel te nemen (ik heb een vermoeden, maar weet niet of het verstandig is om die vergelijking te maken :'))
Hoe vaak word hij "de blonde leider" genoemd... Geeft hem veel bekendheid... Het valt op.. Doen veel demagogen..
  zondag 12 september 2010 @ 20:01:35 #9
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_86354382
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:00 schreef Macabrefuture het volgende:

[..]

Hoe vaak word hij "de blonde leider" genoemd... Geeft hem veel bekendheid... Het valt op.. Doen veel demagogen..
Ja, dat was ook mijn vermoeden, maar jij verwoord het netter :P
pi_86354467
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef Macabrefuture het volgende:
@ Honry Raper..

Ik vind hem best lelijk, maar ik val ook op vrouwen.. Doe maar maar Femke of Marianne..
Sinds wanneer moet iemand op hetzelfde geslacht vallen om te kunnen bepalen of hij die persoon mooi vind?

Als hij op een andere manier aandacht aan zijn uiterlijk zou besteden zou het één van de knappere politici kunnen zijn.

Ik hoop trouwens dat de docu een beetje van goed niveau is.... en ik hoop nog het meest dat deze docu los staat van de mening van de makers.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 september 2010 @ 20:08:32 #11
862 Arcee
Look closer
pi_86354687
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:50 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Komt me bekend voor. :P

Naast dit topic loopt in TV ook een topic: Teledoc: Wilders, the movie. :s)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_86355118
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:53 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hij doet mij altijd denken aan Dolf uit Alfred J. Kwak. Dolf was half kraai en half merel, maar wil dat laatste graag verbergen. Daarom vette hij zijn snavel altijd in met schoensmeer. De gelijkenissen met Wilders zijn verbazingwekkend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86355446
Van start
pi_86355517
CHUCKY! :')
pi_86355538
Ik heb ergens wel begrip voor het standpunt van die Jack de buschauffeur. Ik kan mij ook kwaadmaken als ik die kutventjes zie schelden. Echter, Jack zoekt de oorzaak bij de islam en dat doe ik niet.
pi_86355607
Hij durft niet meer.
pi_86355632
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ergens wel begrip voor het standpunt van die Jack de buschauffeur. Ik kan mij ook kwaadmaken als ik die kutventjes zie schelden. Echter, Jack zoekt de oorzaak bij de islam en dat doe ik niet.
Plus hij zegt dat het MASSAAL gebeurt.
pi_86355671
De economische problemen waren minder, de jeugdproblemen waren minder, de werkeloosheid was minder... etc.etc..... als integratie niet zou soepel zou zijn als het de afgelopen 20 jaar was....

Eerlijk is eerlijk....
pi_86355703
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:29 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

Plus hij zegt dat het MASSAAL gebeurt.
Of het nu al massaal gebeurd of nog niet..... het wordt wel steeds massaler.
pi_86355886
:') jezus.... die kerel woont hier dus al 40 jaar... en hij kan nog geen Nederlands spreken.

Dan vraag je er zelf ook een beetje om, om niet serieus genomen te worden....
pi_86355932
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:31 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Of het nu al massaal gebeurd of nog niet..... het wordt wel steeds massaler.
Dat is een goede strategie om mensen angst in te boezemen. Dat doet hij prima inderdaad. Angst is zijn energiebron.
pi_86355983
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:35 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

Dat is een goede strategie om mensen angst in te boezemen. Dat doet hij prima inderdaad. Angst is zijn energiebron.
Het is geen strategie .... het is een feit dat mensen angst inboezemt ....
pi_86356074
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:34 schreef horned_reaper het volgende:
:') jezus.... die kerel woont hier dus al 40 jaar... en hij kan nog geen Nederlands spreken.

Dan vraag je er zelf ook een beetje om, om niet serieus genomen te worden....
Je bent als land toch vrij diep gezonken wanneer zo'n Iraanse taxichauffeur bang is om hier te blijven wonen.
pi_86356092
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:36 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Het is geen strategie .... het is een feit dat mensen angst inboezemt ....
Het is geen feit, dat is nu de grap.
pi_86356120
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je bent als land toch vrij diep gezonken wanneer zo'n Iraanse taxichauffeur bang is om hier te blijven wonen.
Idd, en ik ken een hoop tokkies die nog slechter nederlands spreken dan deze man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')