Mag ik ook een glas meepakken?quote:Op zondag 12 september 2010 19:47 schreef Macabrefuture het volgende:
Ik heb de fles wijn al open getrokken.. Ik ben benieuwd wat we te zien krijgen over onze blonde demagoog... Volgens Wilders hoor ik bij de "linkse kerk", maar ik ben wel in de ban van het fenomeen Wilders xd... Making History
En zo blond is Wilders van nature niet eens.... zelfs best een knappe man!quote:Op zondag 12 september 2010 19:47 schreef Macabrefuture het volgende:
Ik heb de fles wijn al open getrokken.. Ik ben benieuwd wat we te zien krijgen over onze blonde demagoog... Volgens Wilders hoor ik bij de "linkse kerk", maar ik ben wel in de ban van het fenomeen Wilders xd... Making History
Een fatsoenlijk kapsel zou hem zoveel beter staanquote:Op zondag 12 september 2010 19:50 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
En zo blond is Wilders van nature niet eens.... zelfs best een knappe man!
[ afbeelding ]
Hoe vaak word hij "de blonde leider" genoemd... Geeft hem veel bekendheid... Het valt op.. Doen veel demagogen..quote:Op zondag 12 september 2010 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk kapsel zou hem zoveel beter staanVraag me echt af waarom hij ervoor kiest om zo'n apart kapsel te nemen (ik heb een vermoeden, maar weet niet of het verstandig is om die vergelijking te maken
)
Ja, dat was ook mijn vermoeden, maar jij verwoord het netterquote:Op zondag 12 september 2010 20:00 schreef Macabrefuture het volgende:
[..]
Hoe vaak word hij "de blonde leider" genoemd... Geeft hem veel bekendheid... Het valt op.. Doen veel demagogen..
Sinds wanneer moet iemand op hetzelfde geslacht vallen om te kunnen bepalen of hij die persoon mooi vind?quote:Op zondag 12 september 2010 19:59 schreef Macabrefuture het volgende:
@ Honry Raper..
Ik vind hem best lelijk, maar ik val ook op vrouwen.. Doe maar maar Femke of Marianne..
Hij doet mij altijd denken aan Dolf uit Alfred J. Kwak. Dolf was half kraai en half merel, maar wil dat laatste graag verbergen. Daarom vette hij zijn snavel altijd in met schoensmeer. De gelijkenissen met Wilders zijn verbazingwekkend.quote:Op zondag 12 september 2010 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Een fatsoenlijk kapsel zou hem zoveel beter staanVraag me echt af waarom hij ervoor kiest om zo'n apart kapsel te nemen (ik heb een vermoeden, maar weet niet of het verstandig is om die vergelijking te maken
)
Plus hij zegt dat het MASSAAL gebeurt.quote:Op zondag 12 september 2010 20:27 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ergens wel begrip voor het standpunt van die Jack de buschauffeur. Ik kan mij ook kwaadmaken als ik die kutventjes zie schelden. Echter, Jack zoekt de oorzaak bij de islam en dat doe ik niet.
Of het nu al massaal gebeurd of nog niet..... het wordt wel steeds massaler.quote:Op zondag 12 september 2010 20:29 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Plus hij zegt dat het MASSAAL gebeurt.
Dat is een goede strategie om mensen angst in te boezemen. Dat doet hij prima inderdaad. Angst is zijn energiebron.quote:Op zondag 12 september 2010 20:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Of het nu al massaal gebeurd of nog niet..... het wordt wel steeds massaler.
Het is geen strategie .... het is een feit dat mensen angst inboezemt ....quote:Op zondag 12 september 2010 20:35 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Dat is een goede strategie om mensen angst in te boezemen. Dat doet hij prima inderdaad. Angst is zijn energiebron.
Je bent als land toch vrij diep gezonken wanneer zo'n Iraanse taxichauffeur bang is om hier te blijven wonen.quote:Op zondag 12 september 2010 20:34 schreef horned_reaper het volgende:jezus.... die kerel woont hier dus al 40 jaar... en hij kan nog geen Nederlands spreken.
Dan vraag je er zelf ook een beetje om, om niet serieus genomen te worden....
Het is geen feit, dat is nu de grap.quote:Op zondag 12 september 2010 20:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is geen strategie .... het is een feit dat mensen angst inboezemt ....
Idd, en ik ken een hoop tokkies die nog slechter nederlands spreken dan deze man.quote:Op zondag 12 september 2010 20:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent als land toch vrij diep gezonken wanneer zo'n Iraanse taxichauffeur bang is om hier te blijven wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |