Over het algemeen rijk en/of artistiek dus.quote:1. zakenmensen die voor zakenweekendjes geregeld in dure hotels vernachten (rijke mensen)
2. mensen die opgespaard hebben voor een duur hotel om redenen zoals huwelijksreizen, eventjes er tussen uit, weg van de kinderen oid (gewone mensen die gespaard hebben dus)
3. jonge mensen, 25 tot ongeveer 35, geld genoeg, artistiek, bezig met cultuur en kunst, koppels met dubbel inkomen en geen kids (ook rijk)
Een klant ja. Als hij iets moois vindt van het werk wat de projectgroepen in de klas maken, wilt hij het gebruiken voor z'n website. De ideeën in ieder geval. Voor ons als studenten is het mooi voor in de CV, een opdracht wat niet gewoon schoolwerk is maar echt bestemd voor een klant.quote:
HJB over mijn kamer!!!quote:Op zondag 12 september 2010 19:46 schreef CaptainObvious. het volgende:
kamer 1 en 3 zijn echt lelijk
Wat een profiteur. Beter zorg je dat er ook iets jouw zak invloeit... voor niks gaat de zon op.quote:Op zondag 12 september 2010 19:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
Een klant ja. Als hij iets moois vindt van het werk wat de projectgroepen in de klas maken, wilt hij het gebruiken voor z'n website. De ideeën in ieder geval. Voor ons als studenten is het mooi voor in de CV, een opdracht wat niet gewoon schoolwerk is maar echt bestemd voor een klant.
Inbox niet beschikbaar.quote:Op zondag 12 september 2010 19:50 schreef chibibo het volgende:
Stuur een PM naar deze user, die kan je wel verder helpen.
Ja, nummer 1 en 2 zjin tof. Derde is wansmaak.quote:Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef Bartaz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de hotelkamers op de foto's lelijk en steriel vindt?
Zelfde hotel dan, of groep? Want geen hotel die zoveel extra gaat neertellen bij een overboeking. Dan nog eerder het aanbieden van een matras in de kelder.quote:Op zondag 12 september 2010 23:06 schreef bpi het volgende:
Ik heb eens in een hotelkamer van 4800 euro per nacht gelegen omdat het hotel overboekt was. Telt dit ook?
vind ze er nogal goedkoop uitzien.quote:Op zondag 12 september 2010 22:50 schreef Bartaz het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de hotelkamers op de foto's lelijk en steriel vindt?
Denk 't ook nietquote:Op maandag 13 september 2010 07:56 schreef Mirel het volgende:
Offtopic.. maar ja, ik denk niet dat ik die mensen dan hier zal verwachten.
je kunt het niet openen...ik krijg een zip maar geen doc of ik doe iets verkeerd.quote:Op maandag 13 september 2010 12:24 schreef Mirel het volgende:
Dan maar zo, een dump van de vragenlijst
www.mirelmasic.nl/vragenlijst.docx stippellijntjes weg doen (printversie) en eronder typen! Terug PM'en of mailen naar mirelmirelmirel@gmail.com
Dank u.
Oh dat gaat niet alleen maar voor de luxe hotels op! Het zijn goede zaken altijd, buiten het boekje.quote:Op maandag 13 september 2010 14:06 schreef notagain het volgende:
trouwens een service die officieel niet bestaat en officieel ook niemand gebruik van maakt is de gezelschapsdames.
je wilt niet weten hoe vaak zakenmensen een "dochter", "nichtje" of "zusje" hebben in een vreemde stad waar ze 's avonds ff mee "bijkletsen"
daar verbaasde ik me dan ook ontzettend over.quote:Op maandag 13 september 2010 14:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Oh dat gaat niet alleen maar voor de luxe hotels op! Het zijn goede zaken altijd, buiten het boekje.![]()
Volgens mij bedoel je zakenmensen die voor hun werk regelmatig in dure hotels mogen vertoeven. Dit houdt geen verband met hun inkomen en zij zijn dus ook niet per definitie rijk.quote:1. zakenmensen die voor zakenweekendjes geregeld in dure hotels vernachten (rijke mensen)
Gewoon invullenquote:Op maandag 13 september 2010 15:30 schreef Elmostyle het volgende:
Ik was laatst nog in het Okura voor een nachtje in een suite, valt dat er ook onder? Het was wel sjiek, maar niet Trendy ofzo zoals je omschrijft in de header, valt dat er ook onder?
Ja da's enkel in mijn OPquote:Op maandag 13 september 2010 15:11 schreef Keroppi het volgende:
Om het knulligheids gehalte iets om laat te halen zou ik 'rijk' vervangen door 'vermogend' of iets dergelijks. Ik weet het niet, maar het klinkt zo amateuristisch...
ik vraag me ook af of je wel een super trendy modern hotel wil.quote:Op maandag 13 september 2010 15:19 schreef Sjeen het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet welke doelgroep je (je klant) zoekt, eerlijk gezegd... En daarnaast is het niet echt origineel wat je klant wilt, maar goed da's niet jouw probleem
Och, dat is natuurlijk een persoonlijke zaak. Ik ben helemaal weg van het principe van citizenM, heel trendy maar ook heel betaalbaar.quote:Op maandag 13 september 2010 15:38 schreef notagain het volgende:
[..]
ik vraag me ook af of je wel een super trendy modern hotel wil.
alles moet wel netjes zijn maar dat futoristische ziet er zo ontzettend onpersoonlijk en steriel uit dat je spontaan wilt wegrennen van een dergelijk onderkomen.
lekker een beetje "normaal"
Hij heeft al een site met alle hotels, maar die mag ik niet noemen van de admins. Hotels uit de OP zijn het soort die je ziet. Hij wilt de mensen die naar dat soort hotels gaan te pakken te krijgen met een campagne. Enige wat hij ons gaf is leeftijdsgroep 25-50, konden we niet veel mee. Hij kon genoeg meer info geven maar jaquote:Op maandag 13 september 2010 15:38 schreef notagain het volgende:
[..]
ik vraag me ook af of je wel een super trendy modern hotel wil.
alles moet wel netjes zijn maar dat futoristische ziet er zo ontzettend onpersoonlijk en steriel uit dat je spontaan wilt wegrennen van een dergelijk onderkomen.
lekker een beetje "normaal"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |