Hoi, ik moet voor een schoolopdracht voor een klant een reclamecampagne opzetten voor zijn website. Zijn website is een soort portal of verzamelplek van dure en sjieke hotels in Europa. Hotels waarvan de kamers artistiek ingericht zijn of iets dergelijks. Denk aan kamers met hoverbedden of kamers die onderwater zitten, met een glazen dak.
Nu moet ik voor de campagna personas schrijven, maar ik mag die niet zelf bedenken, ze moeten rechtstreeks komen van echte mensen. Ik wil graag een drietal mensen interviewen

Wat voor mensen zoek ik? Doelgroep móet 25-50 zijn.
quote:
1. zakenmensen die voor zakenweekendjes geregeld in dure hotels vernachten (rijke mensen)
2. mensen die opgespaard hebben voor een duur hotel om redenen zoals huwelijksreizen, eventjes er tussen uit, weg van de kinderen oid (gewone mensen die gespaard hebben dus)
3. jonge mensen, 25 tot ongeveer 35, geld genoeg, artistiek, bezig met cultuur en kunst, koppels met dubbel inkomen en geen kids (ook rijk)
Over het algemeen rijk en/of artistiek dus.
Dat is het! Nou moeten we dus personas schrijven over zulke mensen. Het probleem is dat ik en de mensen uit mijn groepje niemand in onze omgeving kennen die een van de bovenstaande is, vandaar dat ik het hier op FOK vraag.
Heb je interesse om een vragenlijst (soort interviewtje) in te vullen? PM of mail me, dan praten we verder
wat voorbeelden:
![]()
![]()
![]()
Voor dit topic is toestemming van de FA's
[ Bericht 1% gewijzigd door BrandX op 12-09-2010 21:51:08 ]