Monomuts.rar te verkrijgen op iedere hoek van de straatquote:Op zondag 12 september 2010 16:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een leuke:
Ik stelde me voor aan Monopoly.
Ik: Hoi ik ben Boterhamzakje
Monopoly: Echt!?!!!? Ik dacht al, die heeft vast dikke tieten!
Ik:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door naatje_1 op 12-09-2010 19:19:02 ]
Ik doe helemaal niet klef op meets.quote:Op zondag 12 september 2010 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
myraela lag de hele tijd op socios
Hele fles vol kut zeker of niet,quote:
Goede vraag.quote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
Wie hebben er níet ge-FOK!'t tijdens de meet?
Ikquote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
genoeg mensen, waren er niet zoveel met internetquote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
Oké hahaquote:Op zondag 12 september 2010 18:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die zullen binnenkort wel verschijnen :y
En tof dat je er was
*meldtquote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
Ik.quote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2010 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
HeatWave: JEZUS WAT VOEL IK ME KUT
[..]
Monomuts.rar te verkrijgen op iedere hoek van de straat
Eze-dingetje heeft mijn zonnebril gejat. Dat is wel een note waard. Daarvoor was die juist wel lief.quote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef PiRANiA het volgende:
Hebben nog mensen zich lopen inlikken ij mods?
*Meldtquote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
Foto's, voor in mijn archief. Ik heb nog maar 5 foto'squote:Op zondag 12 september 2010 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Noem eens wat meer dingen die ik in de OP kan proppen?
Pics.quote:Op zondag 12 september 2010 18:21 schreef naatje_1 het volgende:
Noem eens wat meer dingen die ik in de OP kan proppen?
Heul niet gejat. Ik had hem de hele tijd gewoon op mijn hoofd staan. En je hebt beloofd mij een positieve note te geven.quote:Op zondag 12 september 2010 18:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eze-dingetje heeft mijn zonnebril gejat. Dat is wel een note waard. Daarvoor was die juist wel lief.
Ik heb geen pics, die staan op zo'n rode camera voor zo ver ik weet, dat zijn pics waar ik zelf ook nog op sta.quote:Op zondag 12 september 2010 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
Post die foto's dan even, want ik heb geen zin die bij elkaar te zoeken
Mij ook alquote:Op zondag 12 september 2010 18:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heul niet gejat. Ik had hem de hele tijd gewoon op mijn hoofd staan. En je hebt beloofd mij een positieve note te geven.
quote:Op zondag 12 september 2010 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
Post die foto's dan even, want ik heb geen zin die bij elkaar te zoeken
quote:
quote:
quote:
Lekker aftrekken op die note.quote:Op zondag 12 september 2010 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
offtopic
Ik heb een positieve note van liesje
Meldtquote:Op zondag 12 september 2010 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
GelEUvenquote:Op zondag 12 september 2010 18:30 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan nog steeds m'n ogen niet geloven.Fok!ers die búiten waren..
Gelukkig komen FOK!kers nog steeds niet buitenquote:Op zondag 12 september 2010 18:30 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan nog steeds m'n ogen niet geloven.Fok!ers die búiten waren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gatverrrrrquote:Op zondag 12 september 2010 18:37 schreef ElmoFan het volgende:
Wat stinken diarree scheten toch!, bah!
neequote:Op zondag 12 september 2010 18:38 schreef Myraela het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de meet tof vond?
Morgen op zijn vroegst. De reserve monitor die ik nu heb gaat hem niet worden voor het selecteren van schone picca´s.quote:
Posten die hap.quote:Op zondag 12 september 2010 18:38 schreef baggerbart het volgende:
Ik heb nog een paar foto's van Heatwave en -engel-
Echt?quote:Op zondag 12 september 2010 18:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik heb een pic van Socios en Myraela
Neequote:
Kut.quote:Op zondag 12 september 2010 18:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee
En dat is ook wel te zien aan de foto
Daarom heb ik hem ook niet gepostquote:
Zien.quote:Op zondag 12 september 2010 18:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik heb een pic van Socios en Myraela
Doe eens linkje in mijn PM.quote:Op zondag 12 september 2010 18:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem ook niet gepost
Staat al wel op internet btw ^^
Donequote:
quote:
Zelfs ik doe dat ook niet.quote:Op zondag 12 september 2010 18:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga niet zomaar fotos posten van mensen zonder toestemming.
Behalve Monopoly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P![]()
Die heb ik ook nog niet gezien.quote:Op zondag 12 september 2010 18:46 schreef Lindgren. het volgende:
Linken! Ik wil het zien.
Wat was trouwens het verhaal van Monopoly's mini-poly?Eventueel linkje KPD hoorde ik?
Ben benieuwd
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 18:46 schreef baggerbart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een leuk stel ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef djkoelkast het volgende:[/b]
Brankschatjeeeee O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: