H&M/New Look prijzen.quote:Op zondag 12 september 2010 17:31 schreef Stokstaart het volgende:
En welke prijsklasse moeten we aan denken ?
Wel als ze het concept van 21men meenemenquote:Op zondag 12 september 2010 18:30 schreef don-diablo het volgende:
Nog een keten waar je als man zijnde niks aan hebt dat het 'hier' naartoe komt.
Belgie krijgt idd altijd alle leuke ketensquote:Op zondag 12 september 2010 23:34 schreef Syytön het volgende:
Leuk, ze hebben best leuke dingen. Zal je alleen zien dat ze net alle flutspullen alleen in de winkel in België hebben, net zoals de New Look. Sowieso, België, waarom? Nederland is toch veel koopzieker als het gaat om vrouwenkleding of ben ik nu gek?
Ik liep er afgelopen weekend langs en hij was gewoon geopend. Maar goed, misschien is op 3 september wel de officiele opening.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:26 schreef Mylene het volgende:
Antwerpse Forever 21 opent op 3 september op de Meir
GAP is toch G-star, of heb ik dat destijds verkeerd begrepen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:51 schreef rubje het volgende:
wat is nou de meerwaarde van deze keten op wat we al hier hebben? (GAP etc)
Dat heb je verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
GAP is toch G-star, of heb ik dat destijds verkeerd begrepen?
Die is al open! Is eind juli open gegaan geloof ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:09 schreef Seven. het volgende:
Wanneer opent 'ie in Brussel? Bruxelloise meldt.
OK, als ik terugkom van vakantie.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die is al open! Is eind juli open gegaan geloof ik.
Beetje generaliseren dit. Dat het personeel in 1 winkel slecht is, betekent niet dat het overal zo is.quote:Op zondag 11 september 2011 01:43 schreef MetBas het volgende:
Toen ik shoppen was in New York vond ik het echt een grafwinkel waar je naar mijn beleving als personeel alleen wordt aangenomen als gedesinteresseerde hipster.. Wat een verschrikkelijk personeel daar zeg. Kleding was soort zara, niet bijzonder.
Zeg ik ook niet, muts.quote:Op zondag 11 september 2011 14:11 schreef IrCute het volgende:
[..]
Beetje generaliseren dit. Dat het personeel in 1 winkel slecht is, betekent niet dat het overal zo is.
Bedankt voor het delen van je ervaring met de winkel in New York. Nu weten alle mensen die dit lezen en ooit naar New York gaan dat het een winkel is met gedesinteresseerde hipsters.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |