klopt beide games hebben glitches, ik merkte het zelf alleen bij de pes demo wat sneller als bij fifa.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Om maar even aan te tonen dat er geen voetbalspellen bestaan zonder foutjes.
mwah grootste glitch van fifa vind ik toch wel de verdedigende linie die nooit stand houdt (backs rennen met de wingers mee waardoor iedereen onside komt te staan waar dat totaal onnodig is) en die dolle stieren die druk zetten op de man met de bal waardoor er gigantische gaten achterin vallen. Het helpt ook niet echt dat ze rond de middellijn verdedigen en nooit teruglopen wanneer de tegenstander aanvaltquote:Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef R_B het volgende:
[..]
klopt beide games hebben glitches, ik merkte het zelf alleen bij de pes demo wat sneller als bij fifa.
Bij mijn eerste kopbal richting goal probeerde de keeper de bal die eigenlijk langs de paal heen zou gaan, weg te schieten, hij ging hierbij volledig door de paal heen.
Mmm, wat is het verschil dan tussen de Engelse en Nederlandse versie? Menu's in Nederlands en van dat walgelijke Nederlandse wedstrijdcommentaar ofzo zoals van Yoeri Mulder bij Fifa? Dan wacht ik gerust nog een weekje. Bij bol.com staat de release nl. op 7 oktober.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
De engelse versie kwam een week later
Neen, ik kan kiezen uit verschillende menutalen, waaronder Engels, Russisch en NL.. Commentaar is gewoon Engels..quote:Op donderdag 23 september 2010 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
Volgens mij alleen nederlandse menu's, commentaar zal niet nederlands zijn
In welk menu zit je dan? Ik kan alleen maar de eigen muziek in verschillende competities zetten of in het hoofdmenu. Ik zie nergens staan van goaltune, stadiongeluid ed. Iemand een id????quote:Op donderdag 16 september 2010 16:19 schreef neen het volgende:
[..]
Viel mee, kon bij PES 2009 volgens mij ook al trouwens. Mp3's in een bepaalde map zetten en dan in PES toewijzen aan bijvoorbeeld goaltune/stadiongeluid/gejuich bij doelpunt/standaard situatie.
Bij de 2010 versie nog?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:28 schreef Friesz het volgende:
[..]
In welk menu zit je dan? Ik kan alleen maar de eigen muziek in verschillende competities zetten of in het hoofdmenu. Ik zie nergens staan van goaltune, stadiongeluid ed. Iemand een id????
Op ps3?! Nja hoe zit het nu met de release date?! Uk is 8-10? Terwijl ik van MO een mailtje kreeg, dat ik de nederlandse versie gewoon 30sep/1okt kon krijgen, wel 5 euro duurderquote:Op donderdag 23 september 2010 18:01 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Neen, ik kan kiezen uit verschillende menutalen, waaronder Engels, Russisch en NL.. Commentaar is gewoon Engels..
[ afbeelding ]
Dit is de X360-versie van PES2011quote:Op donderdag 23 september 2010 19:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Op ps3?! Nja hoe zit het nu met de release date?! Uk is 8-10? Terwijl ik van MO een mailtje kreeg, dat ik de nederlandse versie gewoon 30sep/1okt kon krijgen, wel 5 euro duurder.
Als blijkt dat NL ook pas 8 okt komt, dan wil ik mijn geld terug
Yes, thanks!quote:Op donderdag 23 september 2010 19:31 schreef neen het volgende:
[..]
Bij de 2010 versie nog?
Zo uit mn hoofd bij team edit ergens
Ziet er goed uit. Ik ga hem daar maar halen voor ps3.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.4evergames.nl/pro-evolution-soccer-2011-xbox-360.html
Verkoopt hem ook de 30ste, volgens mij was het ook om import tegen te houden
\quote:Op donderdag 23 september 2010 20:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik dacht dat het je eigen screens waren?!
Oh wist dat je op xbox, taal kon veranderenquote:Op donderdag 23 september 2010 20:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
\
Die screen is ook mn eigen screen
Hij staat dus al op internetquote:Op donderdag 23 september 2010 21:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
maar iig als de versie die ik hier heb de definitieve wordt (v1.0) dan zitten er wel wat fouten in. FC Groningen shirts zijn bv niet goed, sponsors ontbreken, spelers die al een tijdje niet meer bij die club spelen, spelen er nog..
Nee. Review copyquote:Op donderdag 23 september 2010 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij staat dus al op internet?!
Ahh tof! Nja bevalt ie wel een beetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |