Wat? Hoe dan? Zeker weer heel omslachtig?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:01 schreef neen het volgende:
Goal en stadiontunes had ik vorig jaar ook al in pes zitten. De camera zal ook wel aan te passen zijn. Dat hele optellingsgebeuren zal ik wel keihard aan moeten wennen trouwens.
Helemaal mee eens, die nepclubs bij PES daar is echt geen bal aan.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:19 schreef Erik1991 het volgende:
Demo bevalt goed op de PS3, maar die van Fifa ook. Kies toch voor Fifa, vind de licenties gewoon erg belangrijk. Dat nieuwe opstellingensysteem bij PES vind ik echt vet gedaan. Makkelijk te bedienen ook.
Viel mee, kon bij PES 2009 volgens mij ook al trouwens. Mp3's in een bepaalde map zetten en dan in PES toewijzen aan bijvoorbeeld goaltune/stadiongeluid/gejuich bij doelpunt/standaard situatie.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:13 schreef Friesz het volgende:
[..]
Wat? Hoe dan? Zeker weer heel omslachtig?
Na 2 weken komt er een file waardoor alle namen van spelers en clubs weer goed zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 14:19 schreef Erik1991 het volgende:
Demo bevalt goed op de PS3, maar die van Fifa ook. Kies toch voor Fifa, vind de licenties gewoon erg belangrijk. Dat nieuwe opstellingensysteem bij PES vind ik echt vet gedaan. Makkelijk te bedienen ook.
snap niet dat ze dat niet meteen goed kunnen doenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:57 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Na 2 weken komt er een file waardoor alle namen van spelers en clubs weer goed zijn
Licenties die FIFA organisatie aan EA heeft verkochtquote:Op donderdag 16 september 2010 17:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
snap niet dat ze dat niet meteen goed kunnen doen
Hoe kom je daar bij?!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:57 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Na 2 weken komt er een file waardoor alle namen van spelers en clubs weer goed zijn
Ja dat begrijp ik, nou ja hopelijk beetje makkelijk te doen op de xboxquote:Op donderdag 16 september 2010 18:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Al 2 jaar zo
Niet door Konami zelf maar door de fans
Neequote:Op donderdag 16 september 2010 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, nou ja hopelijk beetje makkelijk te doen op de xbox. Zal online wel niet werken
Dit is al minstens 6 jaar zoquote:Op donderdag 16 september 2010 18:27 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Al 2 jaar zo
Niet door Konami zelf maar door de fans
de muziek in pesquote:Op donderdag 16 september 2010 19:16 schreef Captainp00face het volgende:
Die muziek in PES![]()
Alsof ik een retro game uit de jaren 70' aan het spelen ben.
ben je ook, heb je wel gekeken hoe het eruit zietquote:Op donderdag 16 september 2010 19:16 schreef Captainp00face het volgende:
Die muziek in PES![]()
Alsof ik een retro game uit de jaren 70' aan het spelen ben.
Trollquote:Op donderdag 16 september 2010 21:35 schreef noobr het volgende:
[..]
ben je ook, heb je wel gekeken hoe het eruit ziet![]()
pes is zo ontzettend kut!
Niet makkelijk of niet onlinequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |