Was vorig jaar ook al.quote:Op maandag 20 september 2010 14:38 schreef Tjaapo het volgende:
Vind het wel beetje vaag dat er geen commentaar in de demo zit.
Driehoekjequote:Op woensdag 22 september 2010 12:22 schreef Tjaapo het volgende:
Hoe kan je eigenlijk iemand de diepte insturen, heb al van alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar.
Bij mij nog nooit gezienquote:Op woensdag 22 september 2010 14:27 schreef R_B het volgende:
Je kan zelfs op het moeilijkste niveau langs de zijlijn lopen zonder dat de verdediger ook maar één keer ingrijpt.
Een vriend is ook nogal wat anders dan een CPU-tegenstander hequote:Op woensdag 22 september 2010 14:55 schreef planethugo het volgende:
oh oh wat shocking zeg....
ik heb alleen tegen een vriend (een hele avond) gespeeld en weet dat het echt een stuk moeilijker is om met een buitenspeler een geslaagde actie te maken
klopt, maar daarom maak ik me daar ook geen zorgen overquote:Op woensdag 22 september 2010 15:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Een vriend is ook nogal wat anders dan een CPU-tegenstander he
Om maar even aan te tonen dat er geen voetbalspellen bestaan zonder foutjes.quote:
Ook echt 3 min. Het zit je diep dat PES wel sprongen vooruit maakt hequote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 16:29 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ook echt 3 min. Het zit je diep dat PES wel sprongen vooruit maakt he
Dat zijn PES 10 facesquote:Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef gniffie het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)PES-2011---Ajax.html
ajax
Ja dat weet ik, ik bedoelde eigenlijk is zeg maar de L2 knop met fifa 10, die zorgt ervoor dat de speler eerst gaat rennen zodat ik daarna een dieptepass kan geven met driekhoekje.quote:
L1quote:Op woensdag 22 september 2010 18:59 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik bedoelde eigenlijk is zeg maar de L2 knop met fifa 10, die zorgt ervoor dat de speler eerst gaat rennen zodat ik daarna een dieptepass kan geven met driekhoekje.
Ja kun je zien aan het shirtje van El Hamquote:Op woensdag 22 september 2010 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zijn PES 10 faces![]()
Suarez zijn haar is precies hetzelfde als in PES 10...
hij bedoelt de situatie dat de man aan de bal gilt in het veld tegen de wingers dat ze een loopactie moeten maken, waardoor de backs er totaal niet op voorbereid zijn waardoor er een simpele dieptepass gespeeld kan wordenquote:
Hopelijk is dit er zo snel mogelijk ook voor AZquote:Op woensdag 22 september 2010 18:20 schreef gniffie het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)PES-2011---Ajax.html
ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |