Leg ik dan wel uitquote:Op zondag 19 september 2010 19:05 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
TVP + inderdaad, hoe werkt die 'patch'?
Oh toch? Mooi, want ik heb wel een tijdje daarmee zitten kloten bij vorige versies, maar had daar nu niet zo'n zin in. Zeker niet voor een demootjequote:Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef essence het volgende:
Niks extractieprogrammas, gewoon kopieren naar je img folder, heel makkelijk
Als het een simpele overschrijving is, download ik 'm morgen wel eventjesquote:Op zondag 19 september 2010 21:07 schreef essence het volgende:
Is wel de moeite, krijgt stukken meer teams..
Prachtig hoe de meningen uiteen lopen, bij mij in de kring vind iedereen Fifa juist ernstig arcade.. ballen zitten echt gelijmd aan voeten van de spelers bij Fifa.. bij pes komt het er echt op aan de bal op de juiste manier te controleren en weg te draaien.quote:Op zondag 19 september 2010 21:46 schreef jayb0n het volgende:
Vandaag heb ik de demo van PES11 gespeeld. Sinds FIFA10 ben ik overgestapt na altijd PES fan te zijn geweest.
Toch vind ik FIFA op het eerste gezicht beter, de gameplay is naar mijn idee bij PES een beetje arcade achtig. Je kan heel hard passen en toch blijft de bal binnen de lijnen. Ook kun je ballen passen met veel risico, de CPU kan altijd een vrijstaande speler vinden. Bij FIFA vind ik dit realistischer, maar goed de echte PES versie is nog niet uit die zal ik ook weer een kans geven..
Ik heb juist vaak dat ik veel te harde ballen geef. Vooral hoge ballen gaan loeihard.quote:Op zondag 19 september 2010 21:46 schreef jayb0n het volgende:
Je kan heel hard passen en toch blijft de bal binnen de lijnen.
3x vierkantjequote:Op zondag 19 september 2010 22:44 schreef Friesz het volgende:
Wat ik 'raar' vind in PES is dat ik bijna nooit een echt lekker hard en droog laag schot op doel kan krijgen. Ik hoef maar eventjes op de schietknop te drukken of de bal gaat hoog over of in het dak van het doel.
2x is lob dacht ik. Maar bij fifa kun je toch ook schieten via RB? Dan schiet je met de binnenkant, kan dat ook met PES eigenlijk?quote:
R2 kan ook jaquote:Op zondag 19 september 2010 23:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2x is lob dacht ik. Maar bij fifa kun je toch ook schieten via RB? Dan schiet je met de binnenkant, kan dat ook met PES eigenlijk?
Ja RB is xbox360, dan kun je soms zeer precies schieten. Dus als jij R2 gebruikt, dan moet het op de xbox RT zijnquote:Op zondag 19 september 2010 23:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
R2 kan ook ja
Ik ben nu een beetje bezig om die trucjes te leren
Erg moeilijk hoor
Jaquote:Op zondag 19 september 2010 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja RB is xbox360, dan kun je soms zeer precies schieten. Dus als jij R2 gebruikt, dan moet het op de xbox RT zijn
Iddquote:Op maandag 20 september 2010 00:35 schreef Silvanovisch het volgende:
http://www.freerecordshop(...)occer-2011-pes-2011-
Releasedatum: 24-09-2010
Ik meende dat het de 30e zou zijn?
Ach ja smaakquote:Op maandag 20 september 2010 02:38 schreef child_of_the_matrix het volgende:
mjah, ik heb de demo echt een eerlijke kans gegeven, heb zo'n beetje 20 potjes gespeeld, maar ik vind het spel echt ruk.
wordt weer fifa dit jaar.....
Zal wel fout zijnquote:Op maandag 20 september 2010 00:35 schreef Silvanovisch het volgende:
http://www.freerecordshop(...)occer-2011-pes-2011-
Releasedatum: 24-09-2010
Ik meende dat het de 30e zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |