Waar vind je dit allemaal? Kan het niet vinden als ik ff zoek op google...quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:13 schreef gniffie het volgende:
Ik vind de pc versie echt een stuk beter. De advantage rule word veel beter toegepast, en mat al die mods kan je nu al met spain en japan spelen, en lekker lange potjes doen
Gewoon je ps3 controller met je oplaadkabeltje in je pc douwen en motioninjoy dowloaden en je controller werkt perfect
Nou op de xbox360 is het ook vrij lastig jaquote:Op donderdag 16 september 2010 22:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Voor de PS3 is het makkelijk duurt wel paar minuten. Online niet![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | FRANCE GERMANY ITALY NETHERLANDS PORTUGAL JAPAN ARGENTINA SPAIN MANCHESTER UNITED TOTTENHAM HOTSPUR INTER A.C. MILAN REAL MADRID C.F. FC BARCELONA BAYERN MUNCHEN SWEDEN CROATIA IRELAND NORTHERN IRELAND SCOTLAND TURKEY CZECH REPUBLIC GREECE AS ROMA OLYMPIQUE LYON AUSTRALIA COTE D’IVOIRE SOUTH KOREA GHANA |
klopt, dribbelen is een stuk moeilijker geworden. Maar toch ben ik er regelmatig langs gekomen, kweste van oefenen denk ikquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:13 schreef Silvanovisch het volgende:
Ik heb het gevoel dat als je als aanvaller een sprintduel aan gaat, dat de verdediger aaaaltijd sneller is?
Als ik R1 ingedrukt houd houd ie de bal dichtbij zich, maar weinig tempo.
Als ik R1 intik speelt ie de bal ver voor zich uit, maar kan de verdediger me alsnog inhalen.
Wtf?!?!quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:30 schreef Doublepain het volgende:
Mijn eerste PES11 goal met robben![]()
Aan de rechterkant van de 16 paal erin![]()
Ook weer een leuke ruzie tussen Van Bommel en Iniesta.. Ik dribbel naar voren en opeens uit het niets komt Iniesta met een tackel van achteren.. Het werd zelfs zo erg dat Van Bommel rood heeft
Dat heb ik dus ook.. vanaaf met de demo patch (30 teams in totaal) tegen een vriend gespeeld en we stonden allebei verstelt van het aantal toegevoegde animaties, de soepele gameplay en de geniale momenten (goals, combinaties, diversiteit in de wedstrijd).quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Elke keer als je pes 2011 speel vind ik het steeds beter
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GEWOON TACKELEN TOT IE NIET MEER OPSTAAT!!
Hoezo verzinnen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
Verhaaltjes verzinnen bij de wedstrijd.
Hoef je hier alleen die file te verwisselen in Windows Verkenner, of moet je weer met van die extractprogramma's aan de slag?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef gniffie het volgende:
(bronsite : http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=60089 moet je je voor registreren, hier zijn ze 14 pagina's bezig. sorry voor die andere sites maar hier begon dit epische avontuur) Kan je ook een megaupload download vinden die je max downloadnselheid wel haalt
[ code verwijderd ]
Voor iedereen met de PC demo, zitten 30 teams in. Wel een flinke download
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |