er komt ieder jaar gewoon na 1 a 2 weken een patch uit met updates van tranfsers en kits.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
maar iig als de versie die ik hier heb de definitieve wordt (v1.0) dan zitten er wel wat fouten in. FC Groningen shirts zijn bv niet goed, sponsors ontbreken, spelers die al een tijdje niet meer bij die club spelen, spelen er nog..
Dat werkt nog niet hèquote:Op donderdag 23 september 2010 21:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja online is het belangrijkste vind ik
Nee oke, maar PES2010 was niet te spelen onlinequote:Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat werkt nog niet hèOf iig weinig online logischerwijs
Become a legend op dit momentquote:
weet je misschien wat de vernieuwingen zijn in de become a legend mode? ik kan namelijk niets vinden op internet, naast de 2 screenshots over specifieke taken in het veld.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Become a legend op dit moment. Morgen even een competitie starten en in het weekend 3 vrienden uitnodigen voor 2 vs 2
Goed bezigquote:Op donderdag 23 september 2010 22:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Become a legend op dit moment. Morgen even een competitie starten en in het weekend 3 vrienden uitnodigen voor 2 vs 2
Ik weet niet hoe t was, maar zover ik nu ben:quote:Op donderdag 23 september 2010 22:40 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
weet je misschien wat de vernieuwingen zijn in de become a legend mode? ik kan namelijk niets vinden op internet, naast de 2 screenshots over specifieke taken in het veld.
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe t was, maar zover ik nu ben:
Speler maken
Team kiezen
Indruk maken in oefenwedstrijden door taken te doen die je vóór de wedstrijd in de kleedkamer krijgt uitgelegd. In de competitie meot je gewoon doen wat de trainer wil.
Tijdens de wedstrijd kunnen de taken wijzigen of jij kunt van positie veranderen.
na de wedstrijd wordt het geëvalueerd. Soms kun je volgens de player rating na de wedstrijd heel goed gespeeld hebben, maar krijg je na de wedstrijd gedonder met de trainer. Als je vroeg wordt gewisseld komt er na de wedstrijd soms een speler naar je toe die even gaat praten waar het probleem ligt enzo..
En tsja verder een beetje de financiële kant en in belangrijke mate je trainingsschema maken en zien hoe jij het doet tov je concurrenten.
Dat vind ik zo kut hè, vorig jaar ook dingen dat De Zeeuw bijvoorbeeld niet bij Ajax speelde, robben en sneijder bij inter enzoquote:Op donderdag 23 september 2010 23:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hmm, Ajax zit niet in de CL.. Zal hopelijk met een patch wel worden veranderd..
Heb je veel aan ja, zonder engels of nederlandse menu'squote:Op donderdag 23 september 2010 22:41 schreef robr0 het volgende:
game staat overigens al online voor de ps3
bij pes zijn veel transfers normaal gesproken niet in de release te vinden. maar dan doen ze redelijk snel een update uitbrengen die dat verhelptquote:Op donderdag 23 september 2010 21:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
maar iig als de versie die ik hier heb de definitieve wordt (v1.0) dan zitten er wel wat fouten in. FC Groningen shirts zijn bv niet goed, sponsors ontbreken, spelers die al een tijdje niet meer bij die club spelen, spelen er nog..
het ziet er allebei dramatisch uit voor een game uit 2010quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:05 schreef essence het volgende:
Mensen die zeggen dat fifa betere models heeft.. wat een lelijke bagger
Die heb je hier.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:29 schreef Anarkhia het volgende:
Ik ben blijkbaar de enigste in mijn omgeving die de PES demo beter vindt dan de Fifa demo wat in mijn ogen gewoon veel minder op het echte voetbal lijkt.
Speciaal deze post hier om medestanders te zoeken
Ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:12 schreef neen het volgende:
Vriend van me heeft al pes ipv FIFA besteld. Zo hoort het.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:32 schreef gniffie het volgende:
downloaden voor de 360 zodak hem eerder kan spelen, daarna halen voor de ps3 en de 360
2008 tm 2010 heb ik voor alle 3 de consoles, en pes 6 voor de ps2 en 360.![]()
En pes 1 tm 5 natuurlijk ook voor de ps2![]()
Ja misschien had ik geen commentaar er bij moeten gevenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat fluitje
Ik scoorde ook bijna van de middellijn trouwens, maar de keeper had 'm net
Die kop van Lens in PESquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-PES-2011---PSV.html
Dan heb jij hem een dag eerderquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben donderdag bij de launch party
Zij leveren hem pas een week later toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef mie_at_work het volgende:
Zojuist besteld bij 4evergames. Can't wait till next week =D
Gvd, ze hebben de release nu een week uitgesteld, zonder ook maar wat te vermelden =@.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef neen het volgende:
[..]
Zij leveren hem pas een week later toch?
Ah je hebt hem al?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
N u ik t qua schieten een beetje door heb begint de game steeds leuker te worden. Zojuist met Ajax Real Madrid weggespeeld op Gemiddeld. Snel maar een niveauverhogingAl kom ik nog steeds niet door de verdediging van Noord Korea. Ben btw CL aan het spelen met Ajax....
klein tikje op vierkantje. al ligt het ook aan shot technique en accuracy waar die hem plaatst en natuurlijk de 1-on-1 scoring kaart voor nog hoger succes.quote:Op zondag 26 september 2010 12:05 schreef Friesz het volgende:
Weet iemand hoe dat schietsysteem wat werkt bij de nieuwe PES? Iedere keer als ik alleen voor de keeper kom en je dan drukt op vierkantje voor schieten, dan is het schot altijd zo enorm hoog. Hij gaat of over of hoog in het doel. Hoe schiet je hem laag over de grond? Iets van drie keer vierkantje? Maar daar heb je meestal geen tijd voor want dat balkje moet ook weer laden.
Dat had ik dus ook en ik was vrij goed in het oude systeem. Inderdaad ff wennen, al die schoten die over vliegen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:14 schreef Friesz het volgende:
Bij de vorige PES'es kon je lekker uithalen dmv de balk te laden en dan heel hard op het doel te schieten. Dus nu kan dat niet echt meer. Een heel klein tikje is al voldoende om over te schieten... mmm jammer, maar moet wel wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |