Ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:12 schreef neen het volgende:
Vriend van me heeft al pes ipv FIFA besteld. Zo hoort het.
Waarom?quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:32 schreef gniffie het volgende:
downloaden voor de 360 zodak hem eerder kan spelen, daarna halen voor de ps3 en de 360
2008 tm 2010 heb ik voor alle 3 de consoles, en pes 6 voor de ps2 en 360.![]()
En pes 1 tm 5 natuurlijk ook voor de ps2![]()
Ja misschien had ik geen commentaar er bij moeten gevenquote:Op vrijdag 24 september 2010 19:56 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat fluitje
Ik scoorde ook bijna van de middellijn trouwens, maar de keeper had 'm net
Die kop van Lens in PESquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)-PES-2011---PSV.html
Dan heb jij hem een dag eerderquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben donderdag bij de launch party
Zij leveren hem pas een week later toch?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:05 schreef mie_at_work het volgende:
Zojuist besteld bij 4evergames. Can't wait till next week =D
Gvd, ze hebben de release nu een week uitgesteld, zonder ook maar wat te vermelden =@.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef neen het volgende:
[..]
Zij leveren hem pas een week later toch?
Ah je hebt hem al?!quote:Op zaterdag 25 september 2010 03:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
N u ik t qua schieten een beetje door heb begint de game steeds leuker te worden. Zojuist met Ajax Real Madrid weggespeeld op Gemiddeld. Snel maar een niveauverhogingAl kom ik nog steeds niet door de verdediging van Noord Korea. Ben btw CL aan het spelen met Ajax....
klein tikje op vierkantje. al ligt het ook aan shot technique en accuracy waar die hem plaatst en natuurlijk de 1-on-1 scoring kaart voor nog hoger succes.quote:Op zondag 26 september 2010 12:05 schreef Friesz het volgende:
Weet iemand hoe dat schietsysteem wat werkt bij de nieuwe PES? Iedere keer als ik alleen voor de keeper kom en je dan drukt op vierkantje voor schieten, dan is het schot altijd zo enorm hoog. Hij gaat of over of hoog in het doel. Hoe schiet je hem laag over de grond? Iets van drie keer vierkantje? Maar daar heb je meestal geen tijd voor want dat balkje moet ook weer laden.
Dat had ik dus ook en ik was vrij goed in het oude systeem. Inderdaad ff wennen, al die schoten die over vliegen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:14 schreef Friesz het volgende:
Bij de vorige PES'es kon je lekker uithalen dmv de balk te laden en dan heel hard op het doel te schieten. Dus nu kan dat niet echt meer. Een heel klein tikje is al voldoende om over te schieten... mmm jammer, maar moet wel wennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |