Ik heb er überhaupt geen, daarom doe ik meequote:Op woensdag 15 september 2010 15:21 schreef Maisnon het volgende:
Mijn tablet is juist stuk en daarom doe ik mee
Of ze vinden het gewoon LEUK om mee te doenquote:Op woensdag 15 september 2010 14:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is idd ook wat ik denk
Maar op de vorige pagina's valt te lezen dat de tablethouders misschien wel mee doen voor hun buurvrouw, zusje, vriendje, moeder, etc. Of ze zijn gewoon gierig en willen er 2 en laten de rest zonder tablet
dat kan niet! Paint is niet leuk!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ze vinden het gewoon LEUK om mee te doen
Wellus wellus!quote:Op woensdag 15 september 2010 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat kan niet! Paint is niet leuk!
Owh, ik vond die laatste wel leuk om in beeld te houden als laatstequote:Op woensdag 15 september 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus wellus!
Ik ga over een half uurtje weer een aantal nieuwe inzendingen plaatsen
Dit dusquote:Op woensdag 15 september 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ze vinden het gewoon LEUK om mee te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tien vandaag, waarvan ik er acht geplaatst heb en twee nog moetenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:47 schreef Maisnon het volgende:
Waren er niet meer inzendingen vandaag![]()
Je hebt nog even de tijd gelukkigquote:Op woensdag 15 september 2010 19:01 schreef Njosnavelin het volgende:
pfoe ik ben er vandaag aan begonnen maar paint is zo vervelend
hopelijk heb ik mijn tekening over 2.5 weken af
Ik vind hem ook erg mooiquote:
Misschien denken ze geen kans te maken omdat ze zelf alles met de muis moeten doen? Bovendien hebben mensen met een tablet vaak meer ervaring met tekenen.quote:Op donderdag 16 september 2010 10:48 schreef Candaasje het volgende:
ik wil toch nog even reageren op die opmerking dat mensen met een tablet gierig zouden zijn omdat ze hier meedoen met de wedstrijd.
Mijn tablet hier valt uit elkaar, dus ik kan wel een nieuw tablet gebruiken. Dat ik gierig zou zijn slaat nergens op, want mijn eerste tablet heb ik gewoon ZELF gekocht.
Omdat ik toch in mijn achterhoofd had dat ik (zodra er weer voldoende geld op de rekening staat) een ander tablet te kopen, wilde ik in eerste instantie gewoon voor de lol meedoen. Eens kijken waar mijn inzending zou eindigen.
En dat tablet, dat mocht dan wel naar nummer 2, mocht ik ooit in de fortuinlijke positie komen te winnen. (dromen mag toch?)
Maar als mensen er hier zulke rare opmerkingen over gaan plaatsen, over o.a. mijn motieven, dan krijg ik toch een beetje het gevoel van "zoek het zelf maar uit". Een reserve tablet is echt niet mis als de eigen al een paar jaar oud is en je er wel afhankelijk van bent.
En misschien waren er wel meer tablet gebruikers die er net zoals ik over dachten.
Iets om over na te denken misschien...
Maar goed.
En precíes daarom hebben we ook categorieën in het leven geroepen als "Dit lijkt nergens naar, maar het idee was leuk" en "Meest hilarische paint"quote:Op donderdag 16 september 2010 11:09 schreef Samael het volgende:
[..]
Misschien denken ze geen kans te maken omdat ze zelf alles met de muis moeten doen? Bovendien hebben mensen met een tablet vaak meer ervaring met tekenen.
Vanmiddag, ben net terug van het werk.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:16 schreef rickyszz het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe inzendingen binnen?
met een touchscreen pc, wordt dat gezien als tablet of muis?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:09 schreef Samael het volgende:
[..]
Misschien denken ze geen kans te maken omdat ze zelf alles met de muis moeten doen? Bovendien hebben mensen met een tablet vaak meer ervaring met tekenen.
Al zou je thuis 20 tablets hebben liggen, dat wil nog niet zeggen dat je minder recht hebt op 1 extra. Iedereen moet zijn best doen om te winnen.
Vingerverfquote:Op donderdag 16 september 2010 14:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een touchscreen pc, wordt dat gezien als tablet of muis?
oké, dat accepteer ikquote:
Sorry.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef porsche1 het volgende:
Mee gedaan!
EDIT: psssssssssssht, het is blind stemmen straks, dus niet zeggen wat je gemaakt hebt
Welke zijn volgens jou photoshop dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik weet niet hoor maar als ik de inzendingen zo bekijk staan er ook enkele photoshopjes tussen? Ik dacht dat het paint only was?
Is al eerder besproken.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik weet niet hoor maar als ik de inzendingen zo bekijk staan er ook enkele photoshopjes tussen? Ik dacht dat het paint only was?
je weet dat win7 paint extra mogelijkheden heeft?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
wil niet nitpicken maar ik zie gewoon bij de inzendingen paints zitten die dus niet met Paint gemaakt zijn, omdat je zulke brushes etc niet in paint maar in meer geavanceerde programma's hebt. Dus graag duidelijke richtlijnen of is er een categorie andere grafische programma's?
[edit]
nu zie ik dat ik niet de enige ben die dit ziet, maargoed, wilde het toch even melden om het eerlijk te houden.
je mag mijn psd's wel zien hoor als je wilt. :pquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:53 schreef Maisnon het volgende:
Ja er zitten een paar over plaatjes heen gepainte bij en een paar in photoshop cs5 gemaakt (dat staat in de exif data ervan)
Maar of mensen het wel of niet eerlijk gedaan hebben zoeken ze allemaal uit op het eind als het nodig isdus dat is verder geen probleem
Welke dan bijv?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
wil niet nitpicken maar ik zie gewoon bij de inzendingen paints zitten die dus niet met Paint gemaakt zijn, omdat je zulke brushes etc niet in paint maar in meer geavanceerde programma's hebt. Dus graag duidelijke richtlijnen of is er een categorie andere grafische programma's?
[edit]
nu zie ik dat ik niet de enige ben die dit ziet, maargoed, wilde het toch even melden om het eerlijk te houden.
93 met dat konijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:53 schreef Maisnon het volgende:
Ja er zitten een paar over plaatjes heen gepainte bij en een paar in photoshop cs5 gemaakt (dat staat in de exif data ervan)
Maar of mensen het wel of niet eerlijk gedaan hebben zoeken ze allemaal uit op het eind als het nodig isdus dat is verder geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |