Ik wil toch nog even reageren op die opmerking dat mensen met een tablet gierig zouden zijn omdat ze hier meedoen met de wedstrijd.
Mijn tablet hier valt uit elkaar, dus ik kan wel een nieuw tablet gebruiken. Dat ik gierig zou zijn slaat nergens op, want mijn eerste tablet heb ik gewoon ZELF gekocht.
Omdat ik toch in mijn achterhoofd had dat ik (zodra er weer voldoende geld op de rekening staat) een ander tablet te kopen, wilde ik in eerste instantie gewoon voor de lol meedoen. Eens kijken waar mijn inzending zou eindigen.
En dat tablet, dat mocht dan wel naar nummer 2, mocht ik ooit in de fortuinlijke positie komen te winnen. (dromen mag toch?

)
Maar als mensen er hier zulke rare opmerkingen over gaan plaatsen, over o.a. mijn motieven, dan krijg ik toch een beetje het gevoel van "zoek het zelf maar uit". Een reserve tablet is echt niet mis als de eigen al een paar jaar oud is en je er wel afhankelijk van bent.
En misschien waren er wel meer tablet gebruikers die er net zoals ik over dachten.
Iets om over na te denken misschien...
Maar goed.