Ik heb een keer een ritje naar Keulen gehadquote:Op maandag 13 september 2010 20:39 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Hoe kom jij in duitsland dan? Moet je daar ook wel eens heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb een keer een ritje naar Keulen gehadKom ik aan met een ritje Apeldoorn Groningen in een Peugeot 107 1.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik woon ook in Apeldoorn. Ik doe dit werk nu een half jaar en ik denk dat je straks vooral veel naar regio Deventer/Zwolle/Almelo/Hengelo/Enschede moet, daar moest en moet ik toch zeker wel 75% van mijn startritten heen. Jammer trouwens dat die verbinding naar ING Apeldoorn zo slecht is, je moet sowieso 10/15 minuten lopen terwijl er legio bushaltes daar zitten, alleen gaat de bus alleen vanaf daar naar het station, en niet vanaf het station naar daar.quote:Op maandag 13 september 2010 22:22 schreef Jorian29 het volgende:
Haha, I remember![]()
Kwam jij nou ook uit Apeldoorn dan? Ik ben wss de dagen die ik werk wel aan de Gladsaxe 35 te vinden. Elke rit tot nu toe nog met die lui te maken gehad.
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Salaris is binnen.![]()
Morgen helaas geen rit, vrijdag hopelijk wel.
Van al de keren dat ik beschikbaar ben geweest de afgelopen maanden ben ik maar één keer niet gebeld. Ik woon in Rotterdam maar ik krijg toch ook vaak ritten die behoorlijk uit de buurt liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |