En toch heb ik er wel een beetje moeite mee van mijn zus weg te gaan, maar ze heeft gelukkig nog een paar zussen om zich heen en als ik terug kom zit ik weer vol energie en kan ik er weer helemaal voor haar zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je daar aan toe bent, het is nogal een "tropenjaar" voor jullie.
Met een beetje geluk is het water in het zwembad warmer dan de buitenlucht
Ik had ook altijd een potje codeine op voorraadquote:Op maandag 13 september 2010 11:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn ervaring is tevens dat doorroken betekend dat het langer duurt voordat je die vervelende hoest die toch 's nachts tevoorschijn komt verdwenen is. Maar Codeïne is daar dan weer een perfect middel tegen
Hoe gaat dat nu tussen je oren Dees? Raak je er al wat op ingesteld dat ze er straks niet meer zal zijn of duwt "het brein" dat nog steeds aan de kant?quote:Op maandag 13 september 2010 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch heb ik er wel een beetje moeite mee van mijn zus weg te gaan, maar ze heeft gelukkig nog een paar zussen om zich heen en als ik terug kom zit ik weer vol energie en kan ik er weer helemaal voor haar zijn.
Begrijpelijk, maar de energie die je weer opdoet door een weekje Frankrijk heb je nog hard genoeg nodig als je terug bent.quote:Op maandag 13 september 2010 11:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch heb ik er wel een beetje moeite mee van mijn zus weg te gaan, maar ze heeft gelukkig nog een paar zussen om zich heen en als ik terug kom zit ik weer vol energie en kan ik er weer helemaal voor haar zijn.
Klopt, van stoppen met roken werd ik ook altijd "verkouden".quote:Op maandag 13 september 2010 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat een sigaret ook helpt voor het onderdrukken van een hoestprikkel.
Dit is de slechtste tijd om te stoppen met roken.
Het menselijk brein is een raar iets, ik weet dat mijn zus heel ernstig ziek is en dat ze waarschijnlijk geen jaar meer leeft, maar de gedachte dat ik haar straks moet gaan missen laat ik onbewust het meest van tijd niet toe. Dat klinkt heel tegenstrijdig, maar ik kan gewoon niet bevatten dat ze er over een tijdje niet meer is.quote:Op maandag 13 september 2010 11:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe gaat dat nu tussen je oren Dees? Raak je er al wat op ingesteld dat ze er straks niet meer zal zijn of duwt "het brein" dat nog steeds aan de kant?
Dat niet kunnen bevatten kan ook maar zo doorgaan nadat ze er niet meer is. Soort van zelfbescherming denk ik. Ga, voor zover mogelijk, maar lekker genieten van die vakantiequote:Op maandag 13 september 2010 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het menselijk brein is een raar iets, ik weet dat mijn zus heel ernstig ziek is en dat ze waarschijnlijk geen jaar meer leeft, maar de gedachte dat ik haar straks moet gaan missen laat ik onbewust het meest van tijd niet toe. Dat klinkt heel tegenstrijdig, maar ik kan gewoon niet bevatten dat ze er over een tijdje niet meer is.
Mooie en toepasselijke vergelijkingquote:Op maandag 13 september 2010 11:50 schreef Leandra het volgende:
Dat is vreemd genoeg waarschijnlijk ook de enige manier om je nu bij de les te houden Deisyy... als je dat nu al wel zou kunnen bevatten dan zou je nu waarschijnlijk minder kunnen genieten van de tijd die je nog wel samen hebt.
Aan de andere kant weet je ook simpelweg niet hoe het is als ze er niet meer is, net zoals je vantevoren niet weet hoe het zal zijn als een ongeboren kind er straks wel is.
Waarom doe je dat dan?quote:Op maandag 13 september 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Anders gooi je even een rol papier van 30 kilo op je teen![]()
quote:Op maandag 13 september 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Anders gooi je even een rol papier van 30 kilo op je teen![]()
Nu nog een baan!quote:
Ik heb mijn land gediend en ben in de strijd gewond geraakt!quote:
Moest je plots poepen?quote:Op maandag 13 september 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga maar even boodschappen doenMijn planning voor vandaag is anaal verkracht en in het bos achtergelaten dus vanaf nu is dinsdag de nieuwe maandag.
Grootheidswaanzin, is dat nu een erkend ziektebeeld?quote:Op maandag 13 september 2010 12:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb mijn land gediend en ben in de strijd gewond geraakt!![]()
Dankzij mij kan jij hier genieten van je vrijheid zonder dat je verplicht Arabisch hoeft ter leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |