Daar moet ik even de DSM IV voor raadplegen.quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grootheidswaanzin, is dat nu een erkend ziektebeeld?
Tuurlijk, ik ben één van de meest megalomane personen die ik ken, sterker nog; ik ben waarschijnlijk de béste megalomaan die jij ooit tegen zal komenquote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk mensen met het sterrenbeeld Stier die daar last van hebben en die dan ook nog eens gewelddadig zijn. Zo waren Hitler, Lenin en Saddam Hussein ook Stier.quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, als ieder megalomaan typje nu al wegkomt met "ja, maar hij is ziek" dan kunnen we types als Saddam Hoessein, Hitler, Stalin en Napoleon nooit meer iets kwalijk nemen.quote:Op maandag 13 september 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, héél veel keuze had je dan ook nietquote:Op maandag 13 september 2010 12:28 schreef Leandra het volgende:
LOL, heeft Teun ongezien vrijwel hetzelfde lijstje neergezet
mooi om te lezen ben er helemaal stil vanquote:Op maandag 13 september 2010 11:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie en toepasselijke vergelijking![]()
Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest, dus is het goed zo. We hebben het heel leuk met elkaar, vorige week waren mijn zussen bij mij en besloot ze er een workshop shawtljes vouwen van te maken, dus had ze haar tas vol shawls mee genomen om op haar te oefenen. We hebben de grootste lol gehad en heel veel foto's gemaakt.
Wie zou jij willen nomineren?quote:Op maandag 13 september 2010 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
En altijd komen mensen aan met 19e en 20e eeuwse prutsers!
Geniaal en gek tegelijkertijdquote:Op maandag 13 september 2010 12:32 schreef Leandra het volgende:
Stalin was een boogschutter.
Napoleon was een leeuw....
Maar het aantal megalomane stieren is idd wel groot
Timoer Lenkquote:
Ja, types als Koning Herodes die voor de zekerheid maar gewoon alle pasgeborenen rond het begin van de jaartelling liet vermoorden leven nou eenmaal toch wat minder in de geschiedenis waar wij wel dagelijks de gevolgen van ondervinden.quote:Op maandag 13 september 2010 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
En altijd komen mensen aan met 19e en 20e eeuwse prutsers!
Vazalkoning van Palestina, dat is zoiets als de hertog zijn van Saksen. Leuk en tof, maar verre van wereldheerser! Gewoon een pion en geen bisschop op het schaakveld qua wereldinvloed.quote:Op maandag 13 september 2010 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, types als Koning Herodes die voor de zekerheid maar gewoon alle pasgeborenen rond het begin van de jaartelling liet vermoorden leven nou eenmaal toch wat minder in de geschiedenis waar wij wel dagelijks de gevolgen van ondervinden.
Ja, maar daar weten we allemaal wel van... terwijl het rijtje namen dat jij noemt niet door een gebrek aan algemene ontwikkeling niet zo even bij iedereen boven komt drijven.quote:Op maandag 13 september 2010 12:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vazalkoning van Palestina, dat is zoiets als de hertog zijn van Saksen. Leuk en tof, maar verre van wereldheerser! Gewoon een pion en geen bisschop op het schaakveld qua wereldinvloed.
Heb ik gezien en ik vond het best aardig, dus voorlopig ga ik het even volgenquote:Op maandag 13 september 2010 13:24 schreef Toverheks het volgende:
als je even niks te doen hebt, een nieuwe dramaserie van de KRO Penoza, je moet er ff inkomen maar kijkt wel lekker weg
http://player.omroep.nl/?aflID=11418330
ja ik ookquote:Op maandag 13 september 2010 13:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik gezien en ik vond het best aardig, dus voorlopig ga ik het even volgen
Klopt, die heeft het vrij grondig aangepakt in China....quote:Op maandag 13 september 2010 13:43 schreef Jian het volgende:
Nog zo dichtbij en toch lees ik nergens de naam van Mao Zedong, apart .. en die kun je toch moeilijk een 20ste eeuwse prutser noemen
Valt op zich ook wel weer mee, er zijn er nog plenty overquote:Op maandag 13 september 2010 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, die heeft het vrij grondig aangepakt in China....
Alles is relatief... als ik 10 kratten bier in de schuur heb staan, en ik zuip er in m'n uppie 2 leeg dan heb ik mezelf vrij laveloos of zelfs een alcoholvergiftiging gezopen, neemt niet weg dat er dan nog genoeg bier over is.quote:Op maandag 13 september 2010 14:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Valt op zich ook wel weer mee, er zijn er nog plenty over
quote:Op maandag 13 september 2010 15:26 schreef Deisyy het volgende:
Weten we al hoe het met de teen van Mera is?
Mijn hoofd doet meer pijn dus het zal wel meevallen uiteindelijk.quote:Op maandag 13 september 2010 15:26 schreef Deisyy het volgende:
Weten we al hoe het met de teen van Mera is?
wat is er gebeurd Mera, ben je gevallen of wat heb ik wat gemistquote:Op maandag 13 september 2010 15:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mijn hoofd doet meer pijn dus het zal wel meevallen uiteindelijk.
Toch niet ook van een reuzenpak papier?quote:Op maandag 13 september 2010 15:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mijn hoofd doet meer pijn dus het zal wel meevallen uiteindelijk.
Ik heb vanmorgen met een grote rol papier van een kilo of 30 staan stuntelenquote:Op maandag 13 september 2010 15:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat is er gebeurd Mera, ben je gevallen of wat heb ik wat gemist
Teun heeft me aangestoken denk ik.quote:Op maandag 13 september 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch niet ook van een reuzenpak papier?
Hoe was het weekend eigenlijk?
Dankje. En dat kloptquote:Op maandag 13 september 2010 15:34 schreef Copycat het volgende:
Mooi zo!
En je had dit jaar natuurlijk ook een leuke vent aan je zij om mee te pronken en alle domme vragen bij voorbaat onderuit te halen!
Beterschap ook!
niet voor 1,3 miljard chinezenquote:Op maandag 13 september 2010 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alles is relatief... als ik 10 kratten bier in de schuur heb staan, en ik zuip er in m'n uppie 2 leeg dan heb ik mezelf vrij laveloos of zelfs een alcoholvergiftiging gezopen, neemt niet weg dat er dan nog genoeg bier over is.
caresquote:Op maandag 13 september 2010 15:26 schreef Deisyy het volgende:
Weten we al hoe het met de cameltoe van Mera is?
Helemaal in kannen en kruiken, incl. officiële bevestiging van de boeking van de Garden View roomquote:Op maandag 13 september 2010 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dankje. En dat klopt![]()
Hoest met jouw hotel afgelopen eik, is je kamer nog steeds beschikbaar?
goed idee, ik zat er al op te wachtenquote:Op maandag 13 september 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga een nieuw leefsysteem ontwerpen waar de hele EU zich vanaf dan aan moet houden.
Doe ik toch ookquote:Op maandag 13 september 2010 15:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ben je weer ziek, homo?stug blijven roken in je nest, dan is het snel weer over..
Goed planquote:Op maandag 13 september 2010 15:41 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
cares![]()
hoe is het met you?volgende keer kom je ook meeten wat mij betreft.
![]()
In Nunspeet zit een kippenslachterij, kun je per direct aan het werk, half inteeltig Nunspeet is daar onder contractquote:Op maandag 13 september 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, en nu is het genoeg.
Ik ga me morgen bij elk uitzendbureau in Zevenbergen aanmelden dat ik kan vinden![]()
Stom web der ingewikkelde mogelijkheden waar ik verstrikt in raak.![]()
Volgens mij werkt binnenlopen bij uitzendbureaus idd altijd nog het beste.quote:Op maandag 13 september 2010 15:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, en nu is het genoeg.
Ik ga me morgen bij elk uitzendbureau in Zevenbergen aanmelden dat ik kan vinden![]()
Stom web der ingewikkelde mogelijkheden waar ik verstrikt in raak.![]()
Hij heeft mij zelf zitten verleiden. Vol gekleed aankomen en eindigen in onderbroek. Vervolgens zeggen dat het komt door de warmte, maar dat viel best meequote:Op maandag 13 september 2010 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Dan kan ik een beetje op je passen zodat Teun zich niet weer de hele nacht op je uitleeft.
wankerquote:
Je zal voor die onzin moeten betalen neem ik aan?quote:Op maandag 13 september 2010 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij werkt binnenlopen bij uitzendbureaus idd altijd nog het beste.
Om je in te laten schrijven? Nee joh! Zorg wel dat je legitimatie bij je hebt, en het liefst ook een bankafschrift oid met je adres. Tenminste, zo ging het vroegerquote:Op maandag 13 september 2010 16:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Je zal voor die onzin moeten betalen neem ik aan?
als het bij mij is hoor je op het tijd!quote:Op maandag 13 september 2010 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Dan kan ik een beetje op je passen zodat Teun zich niet weer de hele nacht op je uitleeft.
Verkering gaat met "horten en stoten", al met al ben ik niet ontevredenquote:Op maandag 13 september 2010 15:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
wanker![]()
ik hoor wel via de pm hoe het met de verkering gaat, beetje gevaarlijk om hier te schrijven. die glasplaten in je tuin laatst, weet je nog, dat was iemand uit deze s.c.![]()
haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |